Entwine

Kuulin tossa viime viikonloppuna ensimmäistä kertaa Entwinea ja täytyy sanoa, että on helvetin hyvä suomalainen bändi...mitä muut ootte mieltä? Varsinkin toi Time of despair levy on loistava. Mun mielestä melodia ja mättö just sopivassa suhteessa. :thumbs:

Entwineltä EP Sliver ilmestynyt! On omaa kipaletta, liveä ja coveria. Tuttua ja turvallista entwineä, toimii! :rock:

entwine on ihan viihdyttävä livenä,tai oli ainakin vielä time of despairin aikoihin.
loistava bändi,tykkään ihan simona

Paras bändi kautta aikain!!

Pidän kyseisestä bändistä aikalailla, kaikki levyt takuutavaraa. Livenä pitäis vielä nähdä, tosin voi olla että vokaalit on sitten mitä on.

Soittelin bändin pojille tänään ja kohta saadaan kuulla uutta materiaalia bädiltä!

Nyt kalenteriin nämä päivämäärät ylös!​
  • 23.8.2006 uusi levy julkaistaan
  • 25.8.2006 julkkarikeikka Lahdessa sibeliustalon Finlandia-klubilla!!

Mä oon takuulla paikalla, joten nähdään F-Klubilla:rock:

http://www.entwine.org/

Tapahtuu

Jos tunnet kaverit, niin kysäseppä kelpaako meitsin ottamat livekuvat jos vaikka joku kerta vippaisivat stadin keikalla nimen listaan, niin kuvaisin.

:
thumbs:
Huomenna selvitän asian! :kuvia:
Kiinostaisko toi Lahden keikka, jos kysyn?
F-klubi on kuvaajalle hyvä paikka.
Lattian painorajoituksen takia yleisö alueella on väljää, et kuvaaja saa kyl loisto-otoksia.​
Nimet VIP-listalta löytyy varmasti.​

Kuvauskeikka Lahteen!

Jos tunnet kaverit, niin kysäseppä kelpaako meitsin ottamat livekuvat jos vaikka joku kerta vippaisivat stadin keikalla nimen listaan, niin kuvaisin.

Nyt on kuvauksesta sovittu bädiläisten kanssa. Ennen keikkaa päätettiin viellä soitella asian tiimoilta ja hoitaa nimet listaan. OK? sulle?

joo mä nimimerkistä kattelen että onko perkele aksu itse on logannu pakkikselle :D
menivät perkele imatran keikan perumaan (laulajan kurkku oli pipi,tai jotai) niin ei päässy nykykuntoa tsekkeemaan.no tuli Charon tilalle ettei hirveetä vahinkoa sattunu :D

Esimakua uudesta levystä!

Eile se sitten tuli. Entwinen uusi sinkku!

Tuttua kamaa, tässä biisit:

• Surrender
  • Hearts of frozen stone

Nyt pitkäsoittoa odottelemaan ja levynjulkkarikeikaa..........

Kipin kapin levykauppaan!

Huomenna 23.8.2006 tuleen uusi levy kauppoihin.

Käydään ostamassa porukalla levyjä ja top 3 ois ainakin tavoitteena.:rock:

Back
Ylös Bottom