Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ekat kännit tuli otettuu vasta 19 vuotiaana.
Ostin jouluksi 2004 pullollisen punaviiniä ja kittasin aattona koko pullon, muutaman kaverin seurassa. Kyllä se 65 kiloisen kyniksen päähän nousi :nolo:

Ai niih.. olin mä 18 vuotiaanakin kerran ihan pienessä sievässä, mutta sitä ei lasketa.

Sellanen fakta tuntuu olevan, että mitä vähemmän juot sen pienemmästäkin tulee karmee krapula...

Satatus on nyt se, että mä pelkään, etten kuolekkaan :eek:

Tänään tuli sellainen olo, että kesän känniseikkailut on nyt tehty. Tai ei, oikeastaan se tuli jo viikko sitten kesken Tammerfestin, kun huomasin kesken kaiken että nyt olen aika hyvin kännissä ja kaikki mitä tapahtuu on jo moneen kertaa nähty ja että voin oikeastaan lähteä kotiin. Se oli joskus puolilta öin. Tänään vielä koetin vähän juopotella. En edes humaltunut, ja sitten tajusin etten enää haluakaan. Hienoa, mopo ehti karata jo muutaman kerran, mutta nyt taidan lopettaa juopottelut taas vähäksi aikaa.

-Jaa taas juomassa. no eipä se mitään. huomenna töihin.. kerkeehän tässä jopa nukkumaankin. ei muutakun öitä. miekä kiittää ja kumartaa ja rullatkebabit naamaan tunkaiessee.

saatana kännnissä kuin ankka. poliisit tuli jotain kyselemään kotimatkalla. 4 tunnin päästä olis muuttokeikka, johon lupauduin. ei helvetti...

No juu..stadin yössä ja yödösällä kotiin.. puoliltapäivin pitäis olla skarpissa ajokunnossa hakemassa systeripuolta ja kersoja porukoille syömään.. ja faija kehtas vielä vitsailla et "hae sä ne, kun ei oo sopivia turvaistuimia muksuille, saat kumminkin pienemmät sakot" En oo heräämässä..

Kesäloma lähenee ainakin mulla loppuaan, viimeinen varsinainen lomaviikko, sitten viikko reissussa jolloin ja heti kouluun. Eli tää viikko olisi tarkoitus pitää hauskaa ja kunnolla. Tästä pikkuhiljaa alan etenemään, mutta tuli mieleen yks kysymys:
Mitä eroa on suomi viinalla ja leijonalla? Aika samaa tavaraa päällisin puolin, eikä maussakaan nyt aivan kauheata eroa ole, silti leijona on pari euroa kalliimpaa. Miksi? Mitä eroa noiden valmistusessa tai vastaavassa on joka selittää tuon eron?

Onko keskiviikko hyvä juopottelupäivä? Kuinka moni on tänään tai yleensä keskiviikkoisin otilla?

Näin kesälomallahan tää lähtee hyvin lapasesta... :kippis1:

Onko keskiviikko hyvä juopottelupäivä? Kuinka moni on tänään tai yleensä keskiviikkoisin otilla?

Näin kesälomallahan tää lähtee hyvin lapasesta... :kippis1:

Kyllähän tuota porukkaa näin kesä-keskiviikkoisin riittää, jopa täällä Oulussakin. :kippis1:

Just tulin poke hommista himaan, pakko ottaa pari tasottavaa, tai ei pakko mutta kyllä maistuu pari litraa pissee. Aamulla herätys 06.10 mutta no panic, sit pääsee nukkuun eli takas himaan 15.00. Ja seuravaa kaksi duunia samana päivänä keikka vasta perjantaina. Ihan hyvin meni ilta, ei tarvinnut ketään niputtaa. Tai tuli tos tota valkkariikin maisteltuu, ku ei ollut ku kolmosta kaapissa.Vittu kello jo noin paljon. No panic, lääkkeet naamaan ja leffa pyöriin, siinähän nukun kuuten asti nojatuolissa.

En ees muista omaa ekaa ryyppykertaa... se oli joko 7-luokan alussa, tai sitten 6-luokan lopuss tai 6- ja 7-luokan välisenä kesänä... Kuutosella join kaks pulloa siideriä, mutta sitä ei lasketa :D

Vittu, kännykkä hukas,muisti hukas vittuuuuuuu....En viitsi sulkeakaan sitä, ku sit sitä ei ainakaan saa koskaan takas ku se jolla se on ei voi vastailla siihen ku mä soitan.

Back
Ylös Bottom