Team Pakkotoisto?

Plääh. Ehdin jo ilmoittautua tuohon turun nuorten kisaan "ilman tiimiä"... Täytynee kysyä jos sen voi vielä vaihtaa, olisihan se hienoa kisata pakkiksen nimissä. Kai nuorisokisaajat kelpaa pakkotoistotiimiin..?

JEEE!!! :hyper: Hieno juttu! Mutta koska itse en nyt ole kisaamassa, niin...

...Mä ilmottaudun Team Pakkotoiston huoltojoukkoihin!! :D

Olinko eka?

Kaikki pääsevät mukaan jotka vain haluavat ja olisi suotavaakin.

Eikös tää tarkota sitä, että esim. Pode saattaa olla tiimissä...

Edit: ei varmaan näille asiallisille kilpailijoille siistiä jos joku Pode saa päähänsä olla mukana samassa tiimissä "ku Mike sano että kaikki saa olla"

Tämä nyt ei ehkä tänne kuulu, mutta kysympähän tässä tredissä.

Mistä olette tilanneet kisahousut/ pihkasprayn / värit ?

Sanokaahan kokeneemmat riittääkö kaksi purkkia tuota kisaväriä?

Jenkeistä saa tilattua. Rädyllä & Kokkosella saattaa myös olla kisahousuja myynnissä.

niinpä, mistä kisahousut?

Asiansa osaava ompelija/äiti/tyttöystävä/vaimo vaan ompelukoneen ääreen tekemään housut mittojen mukaan. Jotain hyviä kisakuvia kannattaa näyttää malliksi, jottei lopputuloksena ole mitkään normispeedot.

Minä myös tiimiin mukaan :) !! Seuraava kisa on kuitenkin vasta -07 syksyllä, mutta sittenhän sen voi ilmottaa.

ei mahda onnistua toi ompelu homma, mut jos joku vois laittaa linkkii jonnekki mistä sais tilattuu niin olisin todella kiitollinen.

Muistutus Turun kehonrakennuskilpailijoille:

Turku Body & Fitness –kilpailuun ilmoittautuminen päättyy elokuun 1. päivä.

Tämä nyt ei ehkä tänne kuulu, mutta kysympähän tässä tredissä.

Mistä olette tilanneet kisahousut/ pihkasprayn / värit ?

Sanokaahan kokeneemmat riittääkö kaksi purkkia tuota kisaväriä?

Podehan oli myymässä jokunen aika sitten kisahousujaan.:kuola:

Muuten kyllä ostaisin ne, mutta mä olen niin taikauskoinen, että mä en niitä päälleni uskalla laittaa. Tiedä vaikka mun kunto muuttuu yhtä löysäksi ja väri tarttuu ihoon yhtä huonosti kuin Podella :)

Olisiko kenelläkään muulla kilpailijalla myydä omiaan?

Back
Ylös Bottom