Team Pakkotoisto?

Tää on kyllä loistojuttu. Sit kun kisailut on itsellä ajankohtaiset, mikä sen hienompaa kun kisata pakkis-tiimissä! :rock:

Lyö Mike etusivun uutisiin, että Pakkotoiston bodykisatiimi tulossa, kiinnostuneet ilmottautukoon. Mun mielestä tämä olis ihan loisto hyper juttu, askel eteenpäin.. nyt kaikki ukon köriläät mukaan:thumbs:

Etusivun uutisissa asia varmaan huomattaisiin paremmin.

Seura pystyssä. Halukkaat voivat siis edustaa Team Pakkotoistoa. Kehonrakentajilla tämä vaaditaan, mutta fitness puolella ei.

Fitness-kisaajat voivat kuitenkin teamin nimen laittaa.

Jos kisaatte Team Pakkotoiston alla, niin mainitkaa kaupunki mukaan tyyliin Team Pakkotoisto Tampere.

Mitään varsinaista seuratoimintaa ei ole vielä kehitelty. Tämä on siis vain mahdollisuus edustaa pakkotoistoa kun täältä kovin monet apua ovat saaneet.

Hienoa Mike :thumbs: .

Tää on ihan he-le-ve-tin jees homma, iso käsi Mikelle ja kaikille lavakuntoisille jotka lähtee messiin. En voi kehua tätä nettihommaa tarpeeksi, ihan valtava tietopankki kaikille jotka mitään voimailuhommia harrastavat...

Hienoa =D

Todella mahtava homma :rock:

Mä edustan sitten tulevassa Turun kisassa Team Pakkotoistoa jos noviisit huolitaan mukaan.

Mulla on vielä kisahousut ja värit tilaamatta... Saisikohan ne halvemmalla jos kerättäisiin seuran jäseniltä/ muilta halukkailta kimppatilaus mikäli muillakin vielä ostamatta?

Kaikki pääsevät mukaan jotka vain haluavat ja olisi suotavaakin. Maksoin 100 eskoa tuosta seurasta. Varsinkin fitness-puolella on hurjasti punttimimmejä aina lavalla ja olisihan se siistiä kun joka toisen kisaajan kohdalla kuulutettaisiin Team Pakkotoisto. Se olisi pieni kunnia tälle pakkotoiston taipaleelle ja mitä olemme yhdessä saaneet aikaan.

Mutta jos mulla on Mike´s media toiminimi, niin voinko pistää sen nimissä pystyyn Team Pakkotoiston?

En tiedä, mutta tykkään ideasta todella paljon :rock:

Tuleeko tämä joskus laajenemaan muihinkin lajeihin kuin kehonrakennus?

Pistetään Herra " Ultimate fäiktör " Joni.K Kehään :thumbs:

Back
Ylös Bottom