Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Hah, edellisen kerran olen viinaksia (mitä tahansa alkopitoista) juonut 3kk sitten ja silloinkin vähän. Ihan humaltunut taisin olla 5 kk sitten. Mutta TÄNÄÄN :kippis1:

Ah perjantai. Pari lasia Nederburg Shirazia takana, muutama vielä edessä ja sit kaverin luo korkkaamaan KWV Roodeberg. Punaviini määrää.

Melko rento olo vielä toistaiseksi. Tosin kännivaistoni(tm) sanoo, että kyllä se tästä vielä persiilleen menee jossain vaiheessa iltaa.
Sitä odotellessa.. :kippis1:

Noniin, onhan se aina hyvä sääliä lyöjää niin, ettei raaski jättää kun toinen oikein itkee ja kaikkee. Tosin jos se turpaan ottaminen on susta ihan ookoo, niin mikäs siinä, oota ihmeessä ens kertaa. Itse en jäisi odottamaan sen tasaisen tappavan arjen konkretisoitumista.

Miks meidän naisten pitää olla noin naiiveja..Varsinkin kun kunnollisia miehiä on maailma pullollaan, niin me vaan rakastutaan niihin renttuihin. Itse pääsin irti vihdoin miehestä, jonka seura ei ollut hyväksi minulle, eikä mun seura ollu hyväks sille. Mut rupesin oikein miettimään et miks ei vois kerrankin pelata varman päälle ja ottaa sitä kunnollista ja KILTTIÄ miestä?? Mitä pahaa siinä on et toiseen voi oikeesti luottaa ja tuntee olonsa turvalliseksi? Kyllä me naiset osataan olla välillä aivan helvetin tyhmiä..

e. ohops, sorry offtopic, enkä ole edes juonut mitään.

Voi jumavittulauta että oon kännissä.
Joka vitun ikinen sana pitää erikseen tarkistaa. ettei tule painovirheitä.

Naiset pliis puhukaa Suomea!! Tai edes jotain sukulaiskieltä!!

Vittu että kävi taas vituttaan baarissa kun oli niin ex-jätkää olevinaan yks tyuyppi ja loppuilllasta oli yhtäkkiä ihan "KuIn ennenkin" mut ei ollu mitään "tapahtunu" mut perkele jos huomenna kuuluu niin ei hyvä heilu..

vittuako sitä tänne avautumaan kun muualekin voi. vituittaa vaan kun on noita ON/OFF kusipäitä.. vittu että ne osaa olla perseestä.. ka jos kerran lyöt
aiheesta niinkuin että töni tai etuili jonossa niin hirvee valitus!!!:wall:

niin ja se mun kännivaisto oli jälleen kerran oikeesa!!1!!

oispa elämä helppoa.....
krapula on aina vaihtoehto. kuolkaa heikot paskahinttqarit jotka ette kännin jälkiseuraamuksia ymmärrä. teille on pahempaakin kuin kamala olo aamullllla... HHEHEE:D:D

Yipeee!!! Kalsarikännit on sitten joskus kivoja.. mutta säälitääviä!! :kippis1: :kippis2: ;D
Lissää viinaan naamariin! Kyllä tosivoimailija/kehoilija aina kerran kuussa vähinttään sitä viinasta ottaa :) Jeee!! Jibeee!! Eilesestä treenistä oon vieläkin ihan romuna.. mutta onneksi tuo alkomahooli vähän sentään lääkitsee..! :D

Yeah!!! Dokaamalla onnistuu siirtämään palautumiskipuja 1-2 päivällä.

Kalja on tosimiesten palkkari?

Terv.Nimim. "Huomenna aerobinen ja ylämäkivetoja"

Päisbn

Ajatelkaa. Olen vasta lähössä hakee duunista päin 2 kylmän huurteista 0.5l olutta...
...nautin ne aamu-auringon noustessa kauniin kesä-aamun kunniaksi pihakeinussa hiljakseen keinutellen...Sitten makoisille 15h unille. Tili ei ole tyhjä, ei krapuloita, ei morkkiksia.

Putka toivottaa hyvää ( huonoa ) darraa kaikille tasapuolisesti.

Pannaanpas tähän alaketju:

Milloin vetäsit ekaa kertaa kunnon tumut?

Ja herra aloittaa:

Joskus vuonna 1992 oltiin mökillä ja huitasin 6 niitä ritarioluita nelkkua? Muistaako joku mature niitä mitä merkkiä ne oli? Siinä oli se ritari kylessä ja mainoksiakin oli jossain muurilla heilu? Enivei niitä 6 IVA:ta, Pisangia ja kotiviiniä aika reippaalla otteella. Oksensin enon reppuun! :)

Isäukko tuli sitten hakee kotia seuraavana päivänä ja mutsi oli kans kyydissä. Muistan elävästi kun Jaffa ei pysynyt sisällä ja radiosta soi Nirvanan Come as you are. Ja ukko huus sedälle: "kuka saatana on meiän poijan juottanu?"

Jatkakaa

Milloin vetäsit ekaa kertaa kunnon tumut?
Taisin olla 16 ja kyseessä oli lukukauden päättäjäisbileet. Kossua puolukkamehulla. :kuola:

Onnistuin jotenkin mitoittamaan juoman määrän niin, että muisti pätkäisi vain hetkeksi, kävelin kotiin ja seuraavana aamuna, vaikka olikin karmea krapula, ei tullut puhuttua norjaa missään vaiheessa.

Joskus vuonna 1992 oltiin mökillä ja huitasin 6 niitä ritarioluita nelkkua? Muistaako joku mature niitä mitä merkkiä ne oli?
Lahden sininen?
fin045.gif

Oisko parempi tehdä oma thredi, ettei mee nämä tämän hetken ja menneisyyden kännikokemukset ihan sekaisin:D

Olin 16 kun olin ekaa kertaa pöhnässä. Porukat oli reissussa ja mummo oli kotona. Parin kaverin kanssa oltiin meillä ja vedettiin humalat. Vaikeinta oli yrittää olla hiljaa. Silloin tuli imaistua sixari Legendaa ja ehkä yksi situkka. Tämän jälkeen en oo Legendaan koskenut. Meni muutama vuosi vielä tämän jälkeen ennen kuin oppi juomaan niin, ettei tarvinnut olla laattaamassa jossain vaiheessa iltaa.

edit: pakko hehkuttaa, että ensimmäistä kertaa ostin itse alkoholia 12-vuotiaana kun hain kaupasta kokeilumielessä pullollisen 4,3% lonkkua (myyjänä oli vanha harppu) ja muutenkin juomat sekä röökit on aina tullut ostettua itse, paria kertaa lukuunottamatta.

Ekat kännit tuli otettua vappuna kun olin 14-vuotias. Keppanaa ja siideriä ei montaa pulloa tarvinnut silloisen vajaan 60-kiloisen kaataa kun pää oli jo sekaisin. Sain vielä kaupungilta illan päätteeksi hommattua samanikäisen mallitytön vaihtamaan suunesteitä. Kyllä oli kaverit kateellisia: "v-u, jätkä sai muijan!!" Tuli saatua sitten väärä kuva tuosta juomisesta kun lykästi heti ekalla kerralla.

Back
Ylös Bottom