Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NO VOIHAN!!
Frendit oli lähteny radalle ILMAN mua, vaikka just tänään mietiskelin että olis tehnyt gutaa lähteä vähän terdejä kiertämään.
"me ei tiedetty että oot lomalla" -haloo? Mä en muutenkaan tee juuri muuta kun iltatöitä!!:curs: :curs: :curs: :curs:
Veikkaan että suurin osa tarkoittaa tuota reisi vaakatasossa -kyykkyä, vaikka siinä toki alle ysikymppiin tullaankin. Näin ainakin itse sen ymmärrän.Eli kumpaa te nyt tarkoitatte tuolla "90 asteen kyykyllä"?
Veikkaan että suurin osa tarkoittaa tuota reisi vaakatasossa -kyykkyä, vaikka siinä toki alle ysikymppiin tullaankin. Näin ainakin itse sen ymmärrän.
EDIT: Pitääpä valmiiksi korjata, enhän mä tiedä miten suurin osa jengistä asian mieltää, mutupohjalta heitin.
. Siis miten sen nyt selittäis... reilusti alemmas kuin pieni niiaus muttei kuitenkaan lähellekkään kyykkyä(huijauksen määrä riipuu ihmisestä)
No tota, 90 asteen kyykyn miellän siten että lonkkanivel ja polvi ovat samassa tasossa. Ite en pääse enää tanko selässä ns. syväkyykky asennosta poisTakakyykkyä suht kevyitä sarjoja kuitenkin jollain 150:llä kilolla :o
Koulupaikka jäi 0,5 pisteen päähän.
No voihan perse :(. Jos kyseessä oli sellainen paikka jonne mennään pääsykokeen perusteella, oletko harkinnut valittamista arvostelusta? Voisi vaikka mennä läpi!
Sori, yritän olla provoamatta..
Miksi läskien pitää purkaa pahaa oloaan muihin? Oikeen huomaa miten niitten on huono olla helteellä kun hikoiluttaa ja vituttaa. Mutta miksi sitä pahaa oloa on pakko purkaa sitten muihin?