Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Toissapäiväinen treeni oli unelma, sarjaennätykset kahessa liikkeessä.
Tänään meni sitten niin päin helvettiä. Oli vielä niin kovat odotukset. No perjantaina sitte kahta kovempaa..

NO VOIHAN!!

Frendit oli lähteny radalle ILMAN mua, vaikka just tänään mietiskelin että olis tehnyt gutaa lähteä vähän terdejä kiertämään.

"me ei tiedetty että oot lomalla" -haloo? Mä en muutenkaan tee juuri muuta kun iltatöitä!!:curs: :curs: :curs: :curs:

NO VOIHAN!!

Frendit oli lähteny radalle ILMAN mua, vaikka just tänään mietiskelin että olis tehnyt gutaa lähteä vähän terdejä kiertämään.

"me ei tiedetty että oot lomalla" -haloo? Mä en muutenkaan tee juuri muuta kun iltatöitä!!:curs: :curs: :curs: :curs:

He eivät halunneet sinua mukaansa. Totuus sattuu. :(

Vitun porvariteinit ne tuolla ulkona rällästää keskellä yötä. Vittu jos mun pihalle asti kaljoineen eksyvät metelöimään niin isi saa kustantaa mopobensojen ja pussikaljojen lisäksi uudet leegot ja plastiikkakirurgin käynnin pikku homopojilleen. Sen verran vituttaa.

Nyt kun puhutaan "90 asteen kyykystä" niin tarkoitetaanko että reiden ja säären välinen kulma on 90 astetta? Näin ainakin itse tuon miellän, mutta jotkut ovat tuon välillä käsittäneet sellaiseksi kyykyksi missä reisi on maan suhteen vaakatasossa. Teoriassa kyykyn raskain kohta on juuri tuossa missä reisi on vaakatasossa, joten raskainta olisi kyykätä niin että kyykkää tuolle korkeudelle. Jos pohjaan asti kyykkää niin alhaalta saa otettua vähän alkuvauhtia tuohon raskaimpaan kohtaan jolloin se saattaa nousta helpommin. Jos taas kyykkää siten että jalkakulma käy 90 asteessa niin usein sääri on ala-asennossa hieman eteenpäin taipunut jolloin reisi ei käy vaakatasossa eikä näin ollen raskaimmassa kohdassa käydä ollenkaan.

Eli kumpaa te nyt tarkoitatte tuolla "90 asteen kyykyllä"?

Viikko sitten tuli futiskentällä kaveri sukille ja otin ilmalennon laskeutuen maahan kyynärpää edellä. No kyynärpää vieläkin turvoksissa eikä salille pääsystä tietoa. Perskele:curs:

Tuossa maanantain salilla yhden kaverin kanssa. No samaan paikkaan sitten lykkäsi sellanen pikku mukula jonka isukki oli korista pelaamassa (koulun sali, korista seinän toisella puolella)
No täähän mukula innostu sitten salillä käynnistä sen verran että tuli aina lisäileen painoja sarjojen välissä (voi perkele!!!)
Siinä vinopenkkiä tehdessä sitten kaveri sanoi sille mukulalle että "Otappa tuosta Mikolta lukot" oli sarja kesken siinä kun mukula tuli ja otti kympin kiekosta kiinni :eek:
Siinä sitten huutelin tanko kurkulla just että "Ei sitä, ei sitä!!!" Vitutus armoton, meinasin taluttaa sen mukulan pihalle mutta kaverin kanssa kyllä saatiin niin mahtavat naurut loppujen lopuks... :hyper:
Tuossa eilenkin lainailtiin toisiltamme "lukkoja" ;)

Eli kumpaa te nyt tarkoitatte tuolla "90 asteen kyykyllä"?
Veikkaan että suurin osa tarkoittaa tuota reisi vaakatasossa -kyykkyä, vaikka siinä toki alle ysikymppiin tullaankin. Näin ainakin itse sen ymmärrän.

EDIT: Pitääpä valmiiksi korjata, enhän mä tiedä miten suurin osa jengistä asian mieltää, mutupohjalta heitin.

Veikkaan että suurin osa tarkoittaa tuota reisi vaakatasossa -kyykkyä, vaikka siinä toki alle ysikymppiin tullaankin. Näin ainakin itse sen ymmärrän.

EDIT: Pitääpä valmiiksi korjata, enhän mä tiedä miten suurin osa jengistä asian mieltää, mutupohjalta heitin.

Ite oon aina käsittäny että 90 asteen kyykky on vajaa kyykky joka tuntuu melkein kyykyltä :hyper: . Siis miten sen nyt selittäis... reilusti alemmas kuin pieni niiaus muttei kuitenkaan lähellekkään kyykkyä(huijauksen määrä riipuu ihmisestä) :rolleyes:

PS: Perkele että yllätyin kun "mittasin" tuon eron "90´" ja syvässä... en siis jaksanut mittanauhaa etsiä mutta ei tuo ainakaan paljoa alle puoltametriä ollut.

No tota, 90 asteen kyykyn miellän siten että lonkkanivel ja polvi ovat samassa tasossa. Ite en pääse enää tanko selässä ns. syväkyykky asennosta pois :) Takakyykkyä suht kevyitä sarjoja kuitenkin jollain 150:llä kilolla :o

No tota, 90 asteen kyykyn miellän siten että lonkkanivel ja polvi ovat samassa tasossa. Ite en pääse enää tanko selässä ns. syväkyykky asennosta pois :) Takakyykkyä suht kevyitä sarjoja kuitenkin jollain 150:llä kilolla :o

Kato pienemmillä painoilla pääsee :D ja eikös juurikin takakyykky yleensä ole sama kuin syväkyykky?

Koulupaikka jäi 0,5 pisteen päähän.

No voihan perse :(. Jos kyseessä oli sellainen paikka jonne mennään pääsykokeen perusteella, oletko harkinnut valittamista arvostelusta? Voisi vaikka mennä läpi!

Kertokaas missä se 90 astetta on, jos reisi on vaakasuorassa tai polvi- ja lonkkanivelet on samalla tasolla?

Nus nus :)

No voihan perse :(. Jos kyseessä oli sellainen paikka jonne mennään pääsykokeen perusteella, oletko harkinnut valittamista arvostelusta? Voisi vaikka mennä läpi!

Varasijalle numero neljä pääsin, Kyllähän tässä varmaan täytyy ruveta valitusta kyhäämään.

Sori, yritän olla provoamatta..

Miksi läskien pitää purkaa pahaa oloaan muihin? Oikeen huomaa miten niitten on huono olla helteellä kun hikoiluttaa ja vituttaa. Mutta miksi sitä pahaa oloa on pakko purkaa sitten muihin?

Sori, yritän olla provoamatta..

Miksi läskien pitää purkaa pahaa oloaan muihin? Oikeen huomaa miten niitten on huono olla helteellä kun hikoiluttaa ja vituttaa. Mutta miksi sitä pahaa oloa on pakko purkaa sitten muihin?

Älä pidä meitä jännityksessä. :D Tuliko joku läski kiukuttelemaan sulle?

Back
Ylös Bottom