Riparilla satiaisia

Mä ymmärrän, että kirkko tekee kaikkensa (any publicity is good publicity?), että saisivat nuo jäsenmäärät nousuun, mutta eikö tää oo jo vähän liikaa... :jahas: :lol2:

IS:n saamien tietojen mukaan satiaisia löydettiin yhdestä leiriläisestä.

Onkohan leirin pastori tsekattu satiaisten varalta?

Voi lollo! Eihän tuota voi nauramatta lukea. Tosin jos oma tytär olisi ko. leirillä, niin leirin pastoria voisi hieman jututtaa...

Voi lollo! Eihän tuota voi nauramatta lukea. Tosin jos oma tytär olisi ko. leirillä, niin leirin pastoria voisi hieman jututtaa...

tiedät kai että satiaiset leviää myös ilma sukupuoli kontaktia...

tiedät kai että satiaiset leviää myös ilma sukupuoli kontaktia...

Sukupuolikontakti, yhdyssana. Voi lollero, onko joku leirillä saanut? Kuka? Keneltä? Tapausta asetettiin tutkimaan huippuetsivä Antti Donis. Monia epäilyttäviä lausuntoja kuultiin, ratkaise sinä tapaus niiden perusteella.

-Pastori-

Olin nukkumassa, kun satiaiset hyökkäsivät. Heräsin vasta kammottavaan huutoon, kun tapaus paljastui. Lisäksi se, että vaimollani ei ole satiaisia, todistaa syyttömyyteni.

-Pera-

No tottavitussanevitunsatiaisetolisaatana musta lähtösin, oon **ssinu ainaki sataavitunviittäkytävittuneljää muijjaa! Kahesti! Kaikkia!

-Mirkku-

No *ittu hyyyyiii!!!11!!

-Jaska-

Ööööööö, emmä ainakaan.

-Keke-

Satasia? Ei mulloo ikinä ollu niin isoo setelii...

-Pastorin vaimo-

Kahteen vuoteen en oo mulu*kua nähnynnäkkään.

-Yrjö-

En harrasta esiaviollisia suhteita. Luulen kuitenkin satiaisten olevan lähtöisin muualta, kuin sukupuolikontaktisa. Luultavimmin lakanoista. Hyvin luultavasti lakanoista...

-Jenni-

Pera, veikkaan et Perasta ne o lähtösin

-Sepi-

Emmätiävittukokutittaamunista

-Loput lapsoset-

V*ttu p*rkele vi*tu sa*atana vt*tu helv*tti *ittu *!##??¤¤#!!!

Tösi Törkeetä:D Jos olisin jonkun sortin reportteri ni kuolisin nauruun...ja kirjoittaisin lehteen mieluummin että papilla Satiaisia,ja ne tarttuivat Lapsiin:D Ei kukaan voi noin siis kirjottaa...Satiaiset laittivat uuteen uskoon:D mitä viddua!:whip:

:anssi: :anssi: ...vai onko joku saanut tartunnan panematta?
Satiaisia voi olla myös kainaloissa,kulmakarvoissa ja ripsissä.Mielestäni ne voi noista tarttua toiseen ilman nussimistakin.Voivat tarttua siis ihokosketuksessa tai vaatteiden välityksellä...

Niin se varmaan on ollu, neitseellinen satiaisten leviäminen....koska nykyäänhän 15 vuotiaat ei vielä juurikaan harrasta nusnimista. My bet is still on the naughty reverend.

E: tai sit Pera on syyllinen

Taitaapi olla niin että niitä satiaisia on ollut jollain Martti Metsäläisellä jo leirille tullessa ja tämä huomattiin. Tuollahan sanotaan että niitä löytyi yhdeltä leiriläiseltä.

Jees, seinäjoen leirikeskushan tuo on. Vois kysellä isos-kavereilta että onko palleja kutittanu iltaohjelman jälkeen :D

Back
Ylös Bottom