Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa ihmiset joitten mukaan Brasilian olisi pitänyt olla loppuottelussa. Ja paskat, tuolla esityksellä ei ansaita olla muualla kuin kotimatkalla.

Myönnetään että Ranska pelasi paremmin.. Mutta Brasilian olisi pitänyt pelaa aivan toisella tavalla että olisi Ranskan voittanut. Sehän tässä vituttaakin että Brasilia munas pelinsä.

meidän salilla on tyyppi joka hikoilee aivan älyttömästi! siis hiki haisee vielä niin pahalle että heikoimmat eivät edes yritä tulla samaan aikaan salille! ulko oven avattua tiedät jo että tyyppi on salilla kun siellä alkaa jo silmien kirvely!

meidän salilla on tyyppi joka hikoilee aivan älyttömästi! siis hiki haisee vielä niin pahalle että heikoimmat eivät edes yritä tulla samaan aikaan salille! ulko oven avattua tiedät jo että tyyppi on salilla kun siellä alkaa jo silmien kirvely!

Hmm, eikös se ole niin että vain kuivunut hiki haisee? Ja antaa toisten vain hikoilla salilla, se on toinen asia jos treenikamppeet pessään vuoden välein. :david:

Hmm, eikös se ole niin että vain kuivunut hiki haisee? Ja antaa toisten vain hikoilla salilla, se on toinen asia jos treenikamppeet pessään vuoden välein. :david:

Kyllä se "vuotavakin" hiki haisee. Meidän salilla valitettavan moni ei oo kuullut deodorantin olemassaolosta ja kyllä siinä joutuu tuskailemaan jos pitää vieressä olla.

Kyllä se "vuotavakin" hiki haisee. Meidän salilla valitettavan moni ei oo kuullut deodorantin olemassaolosta ja kyllä siinä joutuu tuskailemaan jos pitää vieressä olla.

Siis hetkinen! Oletteko äijiä vai hiiriä? HIEN HAJU häiritsee teitä?!?! Luulisi tommotteen piiskaavan vaan kovempiin suorituksiin, ainakin näin minulla.

Siis hetkinen! Oletteko äijiä vai hiiriä? HIEN HAJU häiritsee teitä?!?! Luulisi tommotteen piiskaavan vaan kovempiin suorituksiin, ainakin näin minulla.

Piiskaa siinä tosiaan tarvitaan, että pysyy tajuissaan. Ois ihan hyviä opetella huolehtimaan perushygieniastaan ennen ku salille tulee. Sama homma niiden idioottien kanssa, jotka vetää reeniä paljain jaloin:wall:

Sama homma niiden idioottien kanssa, jotka vetää reeniä paljain jaloin:wall:

Miten tuo voi ketään haitata, jos itsellä on kengät, niin ei mitään sieniäkään tarvii pelätä? Voiko jollain haista jalat sitten paljain jaloinkin noin pahalle? Vähän omituistahan tuo paljasjalkailu tosin on.

Itse en painitossuistani kyllä luopuisi mistään hinnasta, paljain jaloin on paska treenata.

Myönnetään että Ranska pelasi paremmin.. Mutta Brasilian olisi pitänyt pelaa aivan toisella tavalla että olisi Ranskan voittanut. Sehän tässä vituttaakin että Brasilia munas pelinsä.

Aivan. Kaikki omat suosikit tipahti puolivälierissä perkele. No, ehkä kumminkin parempi, että Italia meni jatkoon Ukrainan sijaan..

Samaa itsekin miettiny joskus että on se kumma kun yli 100kg äijät valittaa hien hajusta ja leusiinin pahasta mausta ja buuhuu.. ihme neitejä :D

kynae sanoi:
Samaa itsekin miettiny joskus että on se kumma kun yli 100kg äijät valittaa hien hajusta ja leusiinin pahasta mausta ja buuhuu.. ihme neitejä

Omituinen ajattelutapa, että jos olet iso mies, niin pahat hajut ja maut ei saa häiritä. En tosin kuulu kohderyhmään, koska en ole lähelläkään sataa kiloa, mutta kyllä minua ainakin häiritsee jos joku haisee pahasti hielle ja paskalle. Ja toisaalta, jos on mahdollista syödä/juoda paremman makuisia lisäravinteita, niin en väkisellä paina paskanmakuisia alas vain sen takia etten olisi neiti. Jos ne nyt pikkuisen enemmän maksaa, niin sou not. Ostanhan mä kalliimpaa lihaakin sen takia, että se on (yleensä) paremman makuista.

Sori, jos mun sarkasmisuodatin ei toimi täydellä teholla ja vaahtoan turhasta... :piis: :)

Perkeleen heräteostokset ;/ Kaupasta tarttui mukaan saw2 hintaan 19e ja sen seuraksi jättimättökarkkipussi:( ENS VIIKKO MENNÄÄ VEDELLÄ JA LEIVÄLLÄ SAATANA!

vituttaa ku loma on toistaseks ohi ja heti 6 päivää putkeen töitä huomisesta alkaen... no onneks enää pari kuukautta tässä paska duunissa!

Tänään salilla eräs somalimies teki reidenlähentäjiä sellainen ilme kasvoillaan, kun olisi synnyttämässä. :D Mies tosiaan oli laitteella pitkään ja kokoajan valkoiset hammasrivit kiilsi ja silmät oli enimmäkseen kiinni. Välillä pää heilui ja välillä se otti happea ja puhalsi huulet törröllä. Oli siis todella huvittavan näköistä.. ihan kuin olisi synnytys käynnissä. (vaikken ole oikeata synnytystä varmaan koskaan nähnytkään) :D

Vituttaa olla flunsassa kesähelteellä...:( huomenna pitäis jaksaa mennä seiskaan töihin:eek: :zzzz:

Mitä vielä jääkiekkoilijoihin tulee: Pirkkolan kuntosalille tuli voimailusalin puolelta isompi kaveri kertaalleen hakemaan lainaan näitä harjanvarsia keppijumppalämmittelyä varten. Syy - jääkiekon harrastajat pätkineet voimapuolen kepit poikki. Pelanneet varmaan ringetteä levypainoilla.

Aikaisemmin ovat mm. potkineet soutulaitteista mittarit hajalle yms. kivaa pientä. Siksi en käykään enää alasalilla

Se on perseestä kun jengi pistää AINA ne kepit paskaksi. En tiedä, tuleekohan siitä miehekäs olo kun vääntää harjanvarsia katki?

Back
Ylös Bottom