Uusi alue Pakkometalliin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Koska DVD-uutisia on tullut hurjasti, niin tein niille oman alueen.

Kertokaa miten voisimme edelleen kehittää tätä metalliosiota? Olisiko jengillä halukkuutta tehdä omine päineen levyarvosteluja? Löytyisikö intoa? Voisi tehdä oman alueen sitten niille.

Arvosteluihin levyn nimi, julkaisupäivä ja muut tärkeät tiedot kuten kansi, biisilista jne.

Mitä mieltä? Arvosteluja voisi ja olisi suotavaakin tehdä klassikoista sekä vanhemmista levyistä uudempien kaveriksi.

Mike sanoi:
Olisiko jengillä halukkuutta tehdä omine päineen levyarvosteluja? Löytyisikö intoa? Voisi tehdä oman alueen sitten niille.

Arvosteluihin levyn nimi, julkaisupäivä ja muut tärkeät tiedot kuten kansi, biisilista jne.

Mitä mieltä? Arvosteluja voisi ja olisi suotavaakin tehdä klassikoista sekä vanhemmista levyistä uudempien kaveriksi.

Jos vaan ihmisillä intoa riittää niitä kirjotella niin löytyy niin ihan mielenkiintoinen lisähän tuo olisi

Mike sanoi:

:thumbs:

Mike sanoi:
Kertokaa miten voisimme edelleen kehittää tätä metalliosiota? Olisiko jengillä halukkuutta tehdä omine päineen levyarvosteluja? Löytyisikö intoa? Voisi tehdä oman alueen sitten niille.

Levyarvostelut olisivat hyvä lisä Pakkometalliosioon. Bändihaastattelujakin olisi mukava lukea.

Mike sanoi:

Ehdottomasti alue arvosteluille! Intoa kyllä löytyy kirjoitella ja lukea arvosteluja. Tuskin olen ainoa. :thumbs:

Miten olisi järkevin toimia arvostelujen osalta?

Ehdottomasti alue arvosteluille! Intoa kyllä löytyy kirjoitella ja lukea arvosteluja. Tuskin olen ainoa. :thumbs:

Mukana ollaan. Musiikki on kuitenkin aika iso osa elämääni, joten mielellään kirjoitan arvosteluja.

Jos saman albumin arvostelee useampi henkilö niin ne pitäisi sitten siirtää kyseisen arvostelu threadin alkuun. Jos esim Pro-Pain arvostelee jonkun, sitten joku kirjoittaa väliin kommenttia niin jos toinen kirjoittaa arvostelua samasta niin pitäisi saada samaan alkuviestiin, koska jos arvosteluja on pitkin threadia niin se on sekavampi. Sanoinko tarpeeksi epäselvästi :)

Ääh. Mulle riittää ainakin Imperiumin ja Infernon arvostelut. Varsinkin Infernon lehtiversiossa on todella hyviä arvostelijoita, joilla on sana hallussa. Ja jokatapauksessa levy on aina itse kuunneltava, oli se arvosteltu miten hyväksi tai paskaksi tahansa.

Minä esimerkiks tykkään tuosta Jeff Walkerin cuntrylevystä, vaikka kaikki muut sen täällä on teilannu, itsekkin ilman kuuntelua sen ensin teilasin.

Mun mielestä olisi kiva, että perustettaisiin alaosasto "tuntemattomille" bändeille, siis sellaisille kenellä ei ehkä vielä ole levysopimusta ja ovat omakustanne- / demoasteella.

Porukka voisi sitten siellä mainostaa omia/tuttujen bändejä ja foorumilaiset voisivat käydä katsomassa nettisivut ja arvostella sitten täällä bändin musiikkia.

Tämä auttaisi minusta molempia osapuolia. Aloittelevat bändit saisivat kipeasti kaivattua mainosta ja muut forumilaiset löytäisivät tätä kautta hyviä bändejä, joita ei muualta ehkä bongaisi.

kyllähän mäkin voin niitä arvosteluja vääntää,kuka niitä lukee onkin sitten toinen juttu

Minä voisin vääntää jotain myöskin. Vähän enemmän tuolta extreme-puolelta luultavastikin.

Olisko ideaa siirtää se jossain pakkiksen syövereissä majaileva musiikki-dvd arvostelu ketju tuonne osiolle? Onhan siellä mukana myös "ei metalli" musiikkia mutta ei lienee niin tarkkaa.

Laittakaa vaan niitä arvosteluja kehiin. Kyllä niitä luetaan.

Olisko ideaa siirtää se jossain pakkiksen syövereissä majaileva musiikki-dvd arvostelu ketju tuonne osiolle? Onhan siellä mukana myös "ei metalli" musiikkia mutta ei lienee niin tarkkaa.

Olisi. Ilman muuta tuo ketju samaan läjään. Joskus sitä etsinkin, mutta kun en noin kolmessa sekunnissa löytänyt, niin unohdin koko jutun... :)

Jos tuo musiikki-dvd ketju sattuu jonkun silmiin niin laittakaa linkki tänne.

Back
Ylös Bottom