Rintafile Spedeilee. Sairaan nopeat kädet!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vois joku uppia ton esim break.com, riemurasia, compfused.com tai ebaumsworldiin. Sen verran hieno suoritus!

Jospa ite pistäisin tonne compfusediin :)

edit, vai saakohan näitä uppia?

Joo, kyl ton saa uppia. Ei mulla sitä vastaan mitään ole. Sieltä tulee kuitenkin jotain japsifriikkejä selittämään, et paska video, kun ite saavat 2000 tossa :) Jos pistät Break.com:iin ja saat rahaa, ni ilmotat sit mulle! :curs: ;)

Hohoh :D Toi jätkä on kyl nopee. Pitää kokeilla pelata yhellä sormella, niin ei tuu huitastua nopeessa pelissä kahta nappia kerralla. Mä nostan ihan liikaa sormia tosta, kun pitäs mennä matalalla. Jos löytys jostain läheltä peli, niin rupeisin harjottelemaan. 600 pitää saada!

EDIT: Vittu toi on nopee :D

Nopeitä äijiä molemmat. Miten ees pystyy reagoimaan noin nopeeta noihin valoihin.... Kyllä siinä pitää jossain transsissa olla että tohon pystyy.

Hohoh :D Toi jätkä on kyl nopee. Pitää kokeilla pelata yhellä sormella, niin ei tuu huitastua nopeessa pelissä kahta nappia kerralla. Mä nostan ihan liikaa sormia tosta, kun pitäs mennä matalalla. Jos löytys jostain läheltä peli, niin rupeisin harjottelemaan. 600 pitää saada!

EDIT: Vittu toi on nopee :D

Pitääpäs vähän nostella vanhaa...
On näköjään tuo kaveri rikkonut ennätyksensä. :eek:

http://www.simoterho.com/Nopeustestipeli.html

Miten helvetissä tuo voi olla mahdollista, tuon äijän on pakko olla avaruudesta! Lähinnä tuli se legendaarinen Aliens-kohtaus mieleen.

Tuo 612 tulos on jo aika hämmentävä, onko tuo enää edes mahdollista ilman että tietää sen järjestyksen ulkoa? En pysty käsittämään miten voi tarpeeksi nopeasti reagoida vain näön perusteella..

Back
Ylös Bottom