Zumbafitness

Tämä nyt niin kovasti mainostettukin "rasvanpolttoa hauskalla tavalla" on tulossa nyt meidän salillekin kokeiltavaksi. Ilmeisesti tähän on koulutettu ohjaajia varta vasten. Onko kukaan vielä testannut? Voisin kyllä itse kokeilla... :D

Mä voin tunnustaa kokeilleeni... :nolo:
sen jonku helpon 20min jutun. Laitoin sykemittarin ja keskisyke oli sen 20min ajan n 130 maksimi lähemmäs 160 ja ihan litimärkä :eek:
Ja seuraavana päivänä koski kyllä sillai lempeästi keskivartalolihaksiin...toki mulla nyt mikään hyvä peruskunto edes ole... :(

Meidän mutsi veteli ihan fiilareissa tota pari kertaa. Kai se aerobisesta menee siinä missä muukin. Sitä mä en kuitenkaan usko, että tunnissa saa tuhat kaloria poltettua :D
(en muista oliks se just tää zumba vai joku muu vastaava missä ne mainosti näin)

Mä olen sitä videoversiota kokeillut ja oli tosi kivaa :)

Toivon tosi kovasti, että tulisi meidän salillekin.

Meidän mutsi veteli ihan fiilareissa tota pari kertaa. Kai se aerobisesta menee siinä missä muukin. Sitä mä en kuitenkaan usko, että tunnissa saa tuhat kaloria poltettua :D
(en muista oliks se just tää zumba vai joku muu vastaava missä ne mainosti näin)

Oon odotellutki jo tämmöstä threadia.. Mäki oon vähän epäilevästi sitä mieltä , että miten voi polttaa tunnissa 1000kaloria zumbaamalla? :rolleyes:
Mutta silti ois ihan hauska kokeilla tätä ja samoin sitä hiphop_abs, vaimikälie olikaan.
Se mainos kuitenki on ihan ällöttävän yli pirtee :jahas:

Mäkin oon miettinyt että tuhat kaloria... enemmän kuin rankka juoksulenkki tai edes uinti o.o. No, ehkä jos joku tiukkaa lihaa oleva 100 kiloinen bodari tanssii, niin sitten :dance:.

Oon odotellutki jo tämmöstä threadia.. Mäki oon vähän epäilevästi sitä mieltä , että miten voi polttaa tunnissa 1000kaloria zumbaamalla? :rolleyes:

Tuhat kaloria kulua humpsahtaa helpostikin. 1000 cal = 1 kcal ja kilokaloreissahan yleensä sapuskan energiamäärät ja kulutukset taidetaan ilmoittaa, eikösjookos. Eli mainoksessa vedätetään aikas näpsäkästi noitten yksiköiden kanssa. Kulutin varmaan tässä kirjoitellessa tuon saman mitä zumba lupaa...

Tuhat kaloria kulua humpsahtaa helpostikin. 1000 cal = 1 kcal ja kilokaloreissahan yleensä sapuskan energiamäärät ja kulutukset taidetaan ilmoittaa, eikösjookos. Eli mainoksessa vedätetään aikas näpsäkästi noitten yksiköiden kanssa. Kulutin varmaan tässä kirjoitellessa tuon saman mitä zumba lupaa...

Enpäs ole tätä tajunnut ikinä :D Hauskasti vedetään höplästä ihmisparkaa.. Mutta juu, Yhdysvalloissa toi oli yliopistoliikunnassa mukana ja kaikki kaverit jotka sitä kokeili, oli ihan innoissaan ja tykkäsivät. Jopa se yksi joka ihan oikeasti on tosi laiska liikkumaan oli iloinen zumbailun jälkeen :)

Mulla on kans joitakin noita videoita ja muutaman kerran oon Zumbannut ... en mitenkään koukkuun jääny ja ei kyl mulla tuhatta kaloria polttanu ... ei ees hiki tullu muistaakseni 45 min. ohjelmalla ... enemmän tykänny oon tosta Hip Hop Absista ja Kunto plussan jumpista :puntti: Mainoksen perusteella ootin enemmän ku mitä sain :rolleyes: Mutta joku voi tykätä ... en oo ku oman mielipiteeni ilmaisija :D

Tuskin maltan odottaa että pääsen kokeilemaan sitä, "ohjattua versiota" nyt ainakin aluksi. Nii, ja noi 1000 kcal tunnissa on taas varmaan niitä Ostoskanavan hömpötyksiä... näin uskoisin. Pääasia kuiteski että olis kivaa ja tulis ees vähän hiki :whip: Mikäs tuo Hip Hop Abs on? En oo kuullutkaan... kuulostaa hyvältä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom