Zoom-valkaisu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Lueskelin aiempia juttuja valkaisusta ja muitakin netistä löytyviä.... Onkos viimeaikoina joku valkaissut hampaat? Hintatasoa ja kokemuksia voisi päivittää tänne. Entäs miten laservalkaisu? Olen itse päätynyt kuitenkin zoom-valkaisuun, jota sattumalta tekee vakiohammaslääkärini. Kerrankin saan veronpalautuksia, niin ajattelin "hemmotella" ittiä NYT enkä sitten vanhana ja kipiänä.

Itselläni ei ole kokemusta valkaisusta, mutta alaa opiskelevana olen osallistunut muutamaan Zoomiin. Valkaisuuden aste riippuu omasta hampaastasi, mutta hyviä tuloksia tuolla on saatu. Kellertävä hammas näyttäisi valkaistuvan hieman paremmin kuin harmahtava. Jotta säilyttäisit hyvän lopputuloksen, niin voit täydentää hoitoa kotivalkaisulla silloin tällöin. Näihin saat ohjeet varmastikin käydessäsi valkaisussa.

Ennen Zoomia sinun on käytävä putsissa suuhygienistin/lääkärin vo:lla. Toimenpiteen jälkeen voi esiintyä pientä viiltelyä, mutta se menee jonkin ajan kuluttua ohi. Harvoin sattuu tilanteita, että valkaisu täytyy keskeyttää viiltelyn takia.

Itsellänikin kutkuttaa tuo tsuumi, on niin komioita hampeja näkynyt! Noh, jos kokeilisi vähentää kaffen tahi punaviinin juontia ensin :D Kerrohan sitten kuinka upeat hampaat sait :)

Toimenpiteen jälkeen voi esiintyä pientä viiltelyä, mutta se menee jonkin ajan kuluttua ohi. Harvoin sattuu tilanteita, että valkaisu täytyy keskeyttää viiltelyn takia.

Minä olin kesällä zoom-valkaisussa ja hampaista tuli todella valkoiset ja kauniit. Minulla alkoi loppuvaiheessa hampaissa tuntua vihlontaa elikkä sillä kolmannella kerralla, kun geeliä laitettiin. Sitten illalla alkoi vihlomaan oikein urakalla. Mutta sitä kesti vain sen yhden illan, mutta oli kuin olisi porattu hermoihin :curs: Rupesi kaduttamaan jo koko touhu, mutta kyllä se sitten siitä tokeni. Minä nyt satuin olemaan se muutama prosentti, jolle näin käy, tietenkin :jahas:

Toinen mikä oli ehkä vielä vaikeampaa oli kolmen päivän kahvilakko. Mitään värjääviä ruokia ja juomia ei saa syödä, ettei homma mene pilalle. Elikkä valkeaa ruokaa ja juomaa. Oli kyllä muuten aika vaivalloista ja oikeasti, jos on kahviaddikti kuten meikäläinen, niin sai sitten kärsiä päänsärystäkin vielä...jotenka kyllä hieman tuossa sai kärsiä, mutta eihän nämä todellakaan kaikille ole samat ongelmat. Jollekin kahvista luopuminen on peace of cake. Ja euroja lähti noin 500 tuohon touhuun :D

Niin ja vielä, hammaskiveä, reikiä ei saa olla. Onneksi ne oli mulla hoidettu jo ennen tätä valkaisua. Mun hammaslääkäri halusi otattaa kuitenkin vielä röntgenkuvat kalustosta, että kaikki on ok. Mutta ei kait se ole välttämätöntä.

No nyt ei enää tarvita kuin pienempiä ylläpitovalkaisuja joskus vuosien kuluttua, tai riippuu tietenkin hampaista. Mutta hymyilen nyt ihan eri lailla kuin niillä keltaisen ruskeilla legopalikoilla.

Tallinnassa zoom valkaisu 250 euroa. Oli siistimmät paikat kun suomessa. Lopputulos hyvä. Yhden päivän vihloi niin pirusti, että meinasi taju lähteä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom