GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Zone-dieetti kokemuksia!

Zone dieetti on nyt aloitettu ja ensimmäiset päivät on mennyt näitten määrien opettelulla. Monimutkaiselta tuntuu, mutta lannistu en! Kiloista on päästävä ja ne niiiiiin ihanat hampurilaiset ja pizzat jätettävä ruokavaliosta pois, vaikka kuinka niitä halamoinkin :itku: Kesäkiloista on päästävä pois :hyper:

MUTTA, kysymykseni siis kuuluu, että onko täällä kellään kokemuksia zonesta? Edellä mainittu dieettihän on sellainen, että kaikille se ei sovi. Luin, että hiilihydraattien sietokyky on hyvin yksilöllinen kaikilla, joten välttämättä mullakaan ei paino ropise...

Silloin kun en diettaa (=ketoile) niin pyrin kyllä syömään zonen mukaan. Hyvin sopii ainakin mulle. Kalorien laskeskelu tuntuu alussa vähän vaivalloiselta, mutta sitten se menee ihan rutiinilla. Mä olen itse tehnyt useamman (ehkä viisi) ruokaohjelmaa koko päivälle, niin ei tarvitse kuin listasta katsoa mitä syö, ja jos rupee maistumaan puulta niin vaihdan ohjelmaa vaikka päivittäin. Mutta totta on, että toi sopivuus on tosi yksilöllistä. Kokeilemalla se selviää. Tsemppiä dieetille! :thumbs:

Kiitos inkistä pikkuinen :) Oon nyt väsäillyt itelleni ruokaohjelmia, jottei joka päivä tartte syödä samaa ruokaa. Trenailua ja zonea, niin enköhän muutama kilo karise matkan varrella :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom