Tota ninja hommaa vois kokeilla huomenna koulussa ku on koe ja siellä pitää istua kaksi tuntia ja kokeen tekemisessä ei tod menee kahta tuntia. Kokeen jälkee alkaa vääntää ittelleen ninja huppua, vois olla muut ihmeissään... Vois olla opettajan ilme hyvä! :D
Hmmm... Minulla on kotona jossain albumissa sellainen kuva, jossa olen 8-vuotiaana pukeutunut valkoiseen karate-pukuun, valkoisiin jalkasuojiin ja tämän lisäksi minulla oli vielä valkoinen t-paita vedettynä päähän juuri tuon kuvasarjan osoittamalla tavalla. Sanomattakin selvää, olin valkoinen ninja, täysin omaa luokkaani ja voittamaton. Olisin pystynyt halkaisemaan vanhempani ja muun perheeni yhdellä kämmensyrjäiskulla kahtia, ja he tiesivät sen. Myös harakirit olivat minulle olennainen osa arkipäivän ninjailurutiinista.
Yritän muistaa etsiä kuvan, kun käyn seuraavan kerran Keski-Suomessa.
Hitto ei varmaan tarvis niiqu jonottaa baariin saatikka tiskille jos olis niiqu ninja. Eikä tarvis maksaa narikka ku ei olis mitään jätettävää niiqu sinne. Ja ei tarvis näyttää henkkareita ku olis niiqu vaan ninja ja sais bissee. Ja naiset olis ihan et ihqupape ninja! Meinaan niiqu että olis niin päälikkö ku joku alkais avautuun niin hyppäis vaa niiqu seinää pitkin kattoon ja niiqu ampuis sellasii nauloja ja niiqu heittäis heittotähtii siinä samalla. Ja sitte tekis takaperin kupersvoltteja ja hakkais miekalla kaikki paskaks niiqu ja sitte heittäis savupanoksen ja vaa katoais niiqu PUFF! :lol2:
EImutta! tämän postin takia mieleen juolahti Lee Van Cleefin legendaaaaaaariset Master Ninja -pätkät. Cleef oli kyllä alle kymmenvuotiaan mielestä niin sairraan kova jätkä, kun potkas baarin katon alas tjsp
Olikohan "pahalla" minkäänlaista taistelulajitaustaa?