Mulla on itellä tällainen instabiliteetti oikeessa olassa, joka tullut vissiin nuoruuden kädenväännöistä liian kovien jätkien kanssa=)....vaiva ilmenee sillai että, oikea nyrkki on n 2-3cm toista alempana ja edempänä jos kädet laittaa vaateriin eteen ja ortopedin sanoin se pyrkii kokoajan pois paikoiltaan ja mä oon jumpannu noilla perus rockwoodin ohjeilla missä kyynärpää on kyljessä kiinni, sitten täältä jostain palstalta löyty hyvä linkki, jossa tehtiin näin, kädet suoraan eteen ns. penkkiasento seisten ja n 50cm ote kuminauhasta ja levityksenä kädet suorana taakse ja siellä pumppaa sellasta n 30cm liikettä edestakaisin, ettei nauha missään vaiheessa pääse retkumaan, saman toisto sitten yläviistosta ns. vinopenkin lähtöasennosta ja sitten niskan takaa....oon tehny noita sen 3*15 ennen ja jälkeen kaikkien työntö ja vetoreenien yhteydessä ja tolla oli mun olalle todella positiivinen vaikutus ja samalla lämpiää paikat...yksikin kännikädenvääntö ja yläkroppatreenit voi unohtaa 3 viikolta.
- - - Updated - - -
Joo ja ortopedin mielipide noitten instabiliteettien kiristämisestä leikkauksella on ettei se ole pysyvä hoito, ainakin mulla kun on ylimobiiliset kaikki nivelet, meinas että 2-3 vuoden välein joutuu leikkelee uudestaan jos sille linjalle lähtee, sanoi vaan että mahdollisimman vahvat lihakset vaan tukemaan ja deca durabolin auttaa mutta ei arvaa kirjottaa respaa kun on sivareita liikaa, suomen mittapuun mukaan tuollaisessa hoidossa.