Ylikunto?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen aiemmat kolme viikkoa treenannut 3-4 kertaa viikossa raskaita treenejä (paini/vapari ja punttis).

Tällä viikolla:
ma: futista+lihaskuntoa(punnerruksia, leukoja, vatsoja jne..),
ti:punttis,
ke: yöllä kovaa hikoilua ja heräilyä, aamulla helvetin raskas olo, tuntu niinkun en ois yhtään palautunut eilisestä treenistä. Päivällä koulussa helvetin väsynyt, välillä hikoilua ja välillä kylmä, luulin et oon tulossa sairaaks. Lihakset helvetin kipeenä. Päätin jättää treenit väliin.
to: yöllä jonkin verran hikoilua, heräilyä. Päivällä fyysisesti väsynyt ja palautumaton olo. Päätin jättää treenit väliin.

Mulla oli menneenä keväänä samanlaisia oireita kun kävin fyysisesti raskaassa työssä ja treenasin kovaa samaan aikaan, sillon kans alko väsymys ja yöhikoilu ja sit tulikin paha flunssa ja olin niin poikki et tajusin et pitää levätä. Sillon oireet meni ohi n. viikon levolla.

Voiko kyseessä olla jonkinlainen akuutti ylikunto? Luulin et se on vaan huippu-urheilijoiden eikä niinkään 3-5krt viikossa treenaavan kamppailijan tauti, mut sit lueskelin vähän ja huomasin et kai se voi iskeä tavalliseenkin urheilijaan?

Voi se varmasti iskeä, mutta ei kai ylikunto estä etsimästä aiempia keskusteluja aiheesta. Tällä palstalla on useampikin keskustelu aiheesta.

Joo, ihan perus-flunssalta toi ainakin mun korvaan kuulostaa. Viime viikolla olis suurinpiirtein samat oireet kun flunssassa olin.

Suositut

Back
Ylös Bottom