Yleinen vapokeskustelu

Oletko onnistunut lopettamaan analogisen tupakoinnin vapottelun myötä?

• Kyllä

Votes: 25 80,6%
  • En

Votes: 0 0,0%
  • Osittain, vähentynyt analoginen radikaalisti

Votes: 6 19,4%

• Total voters
    31
Mulla tuntuu aamuisin röökintapaista tukkoisuutta kyllä..
Etkös sä sanonut vetäväsi rinnalla vielä vähän analogista? Voi tukkoisuus johtua siitä.

Itse en ole kahteen viikkoon polttanut muuta kuin digitaalista enkä ole huomannut oikeastaan minkäänlaista tukkoisuutta tai kurkkukipuja. Parina ekana päivänä nielu ja nenänlimakalvot ehkä ottivat vähän osumaa, mutta nopeasti tottuivat höyryihin.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Etkös sä sanonut vetäväsi rinnalla vielä vähän analogista? Voi tukkoisuus johtua siitä.

Itse en ole kahteen viikkoon polttanut muuta kuin digitaalista enkä ole huomannut oikeastaan minkäänlaista tukkoisuutta tai kurkkukipuja. Parina ekana päivänä nielu ja nenänlimakalvot ehkä ottivat vähän osumaa, mutta nopeasti tottuivat höyryihin.
En enää juurikaan himassa, vähentynyt ihan törkeesti. Eilen meni kuvauspäivänä 3 röökiä vaikka ajoin manseen ja takaisin.

james89

Banned
Ei kaikki oo paskaa. Dual coil cartot esim. ;)
Nooh, ite vedän driptippaamalla kokonaan nykyään.
Pistän pian tilaukseen The Don modin tai Mako midin ja alan vetää driptip 6voltilla niin vittu johan lähtee löylyt, tohon 6v ku lyöt dual coil carton niin palaa vanut aika hätäseen jos on kuiva vanu, joten varsinki modeissa kannattaa driptippaamalla vetää.

Imo maut tulee paremmin esiin tolla driptippauksella, en nyt pasko dual cartoja yleisesti onhan ne käteviä, kun saa paljon nestettä kerralla eikä tarvii jatkuvasti täytellä mutta en näe sitä henk.koht pakolliseksi vaikka 10 imun jälkeen kannattaakin 3-4 tippaa tiputtaa suoraan atomisoijaan ja jatkaa. Maut tulee julmetunkivasti esille ja löyly on 2x parempaa :)

Hehe. Kunhan saat "täydellisen" täytön noihin niin pitäs alkaa höyryäkin irrota ihan reilusti. :) Kokeilemalla oppii mikä määrä nestettä on perfect noille cartoille. Nyt alkaa mullakin täyttö natsaamaan. Alkuun käytin sitä kikkaa et ylitäytin sen ja sit paperia vasten puhalsin sieltä akkupään rei'än kautta ne ylimääräset nesteet vekeen. Nyt sujuu ilman sotkemistakin. :P

Siis puhalsin varovaisesti siihen päähän mistä imetään ja pidin paperia siellä akkupäässä, valu ylimääräset nesteet pois.

Pari-kolme-neljä tippaa atomisaattoriin, hyvät höyryt olipa koje millainen tahansa. Tiputtelu kivaa, koska tuntuu samanlaiselta näpräämiseltä kuin sätkän kääriminen tai pötkön ja sytkärin kaivaminen taskusta. Ja tuolla höyryilee sopivan pitkään.

Kuukauden ajan harrastellut tätä tupakoinnin sijaan eikä entiseen ole paluuta. Varustelut ja maut ei mua niin kovin kiinnosta eli saattaa jäädä tämäkin kokonaan pois jos en jaksa nesteitä lisää tilata. Ihan perus eGolla mennyt tämän ajan ja tilasin riittävästi nesteitä heti alkuun. Nyt alkaa hiljalleen turhauttaa tämäkin touhu. Voishan tota nyplätä vaikka pitsiä seuraavaksi.

älä missään nimessä tilaa ainakaan ENjuicen vaniljaa,se ei maistu yhtään MILTÄÄN.Paskin "maku" ikinä.Itse ainakin hoidin tilaukseni ENjuicelta visa elektronilla

Ikä
37
No mitäs viddua, yritin enjuicelta tilata niin ainut vaihtoehto maksuun oli paypal ? Pari päivää sitten kokeilin..

edit. Jaha kyllähän se visa sieltä sitten löytyi kun valitsi ensin paypalin..

Tavalliset 510 LR atomisaattorit driptipin ja ego-t:n akun kanssa toimii ihan vitun hyvin. on vaan vähän hölmön näkönen. En kyllä enää koske noihin ego-t atomisaattoreihin. Noi tavalliset on paljon halvempiakin.

Saatanan postit ku veti lakon päälle! Siel ois mun cartot ja mehut perkele hyllyssä odottamassa.