• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Kaupunki
Vantaa
Miksi treffipyyntöjä tulee aina silloin kun ei olisi sen isommin aikaa ketään treffailla? Tai sitten naiset tietää ettei juuri nyt ole aikaa, niin sitten kun kieltäydyn voi sanoa "ainakin on pyydetty". Haistan salaliiton.

Ehkä mä yllätän ja meen sittenkin...hähäää, siinähän sitten kärsii... :muahhahahhahhaaaaaa:
On sulla rankkaa taas, kun joutuu rumimmat potkii pois.

Miksi treffipyyntöjä tulee aina silloin kun ei olisi sen isommin aikaa ketään treffailla? Tai sitten naiset tietää ettei juuri nyt ole aikaa, niin sitten kun kieltäydyn voi sanoa "ainakin on pyydetty". Haistan salaliiton.

Ehkä mä yllätän ja meen sittenkin...hähäää, siinähän sitten kärsii... :muahhahahhahhaaaaaa:
Ei paista sellainen epätoivo miehestä, kun on olo vilpitön

Tänään sain viehättävää ja ystävällistä asiakaspalvelua - joskus olen taipuvainen ajattelemaan, ettei se olis kaikille ollut noin mukava tai sanonut ylimääräisiä sanoja, mutta kun ei ole varmaa tietoa, niin en tee asialle mitään. Kerran olen kokeillut ja se tais olla vaan ihan asiakaspalvelua silloin.. :/

Iloiset ja ystävälliset mimmit on kyllä ihania. Tosin olette
a) liian harvassa
b) varattuja
c) hankalasti luettavia, eli juurikin tuo flirtin/kiinnostuksen erottaminen ystävällisyydestä.
d) (usein) +30v

Jos nainen on iloinen ja ystävällinen minua kohtaan, se on varattu.
Heh, totta. Perussettiä.

Jos nainen on iloinen ja ystävällinen minua kohtaan, se on varattu. Jos nainen on etäinen ja tyly, se on silloin sinkku. Nää on ne karkeat pääpiirteet :D

karstakeuhko

Banned
Kauhea paranoia iskee päälle.. myönnän olevani epätoivoinen ja forever alone ja siksi kuulen äänien juttelevan minulle:
Tänään ruokalajonossa kuvittelin sairaassa päässäni, että joku nainen olisi yrittänyt sanoa minulle jotakin.. onneksi olin juuri samalla tunkemassa nappikuulokkeita korviini joten en voi olla varma.. katseeni harhaili nopeasti lattiaa kohti ja vaivuin synkkyyteen.

Ikä
34
Kaupunki
Helsinki
Hienoa! Anna sille mahdollisuus :) Ties kuinka ihana tyyppi se on oikeasti, kun vaan annat aikaa.

(Oikeasti olen sitä mieltä, että älä lähde kahville, jos sua ei kiinnosta. Se tyttö uskoo selvästikin väsytystekniikkaan ja kahville lähteminen saa sen yrittämään entistä enemmän.)
Jätin kyllä menemättä. En halua, että toinen elättelisi turhia toiveita minkään vakavemman suhteen, koska olen päätökseni tehnyt. Ja mun mielestä muutenkin kaverit kavereina ja seurustelukumppanit sitten erikseen. Kyllä sen kipinän pitää mun kohdalla olla läsnä heti alussa. Sen vain huomaa, kun toisessa on SJ.

Tossa sain viestin naiselta jossa hänen osoite ja aika huomiselle, jolloinka treffit. Mietin et miksi siinä oli ps. käy suihkussa. Vastasin että en mä kovin pahalta haise huomenna, korkeintaan vähän hieltä, koska ajankohta on töiden jälkeen.

Noo ei se siihen mitään vastannut. Ollaan kuitenkin jo pari viikkoa molemmat odoteltu sopivaa rakoa yhteiselle ajalle ja sinkkuja molemmat. Laitoin uuden viestin et kyllä mun täytyy ehtiä paskalla kotona käydä töiden jälkeen, pyyhin perseen kyllä.

Mutta huomenna treffit, jokohan sinkkuus loppuu mulla.

rahi

Moderaattori
Mode
Ikä
41
Jos nainen on iloinen ja ystävällinen minua kohtaan, se on varattu. Jos nainen on etäinen ja tyly, se on silloin sinkku. Nää on ne karkeat pääpiirteet :D
Näinhän se menee joskus.

no-body

huuhaa
VIP
Ikä
40
Kaupunki
Porvoo
Et tietenkään, luulisi sinun pessimistinä varovan noin toiveikkaita ajatuksia.
Minähän rupesin juuri optimistiksi, oletko unohtanut?

Minähän vain kysyin, voinko ottaa viereisellä paikalla vapaana lojuneen lehden. Sitä paitsi olin juuri ollut treeneissä ja haisin hielle.
Tuohan on oikein hieno avausrepliikki ja pieni miehekäs tuoksu on varmasti tehnyt tyttöön sellaisen vaikutuksen että :haart:...

Ikä
33
Minähän rupesin juuri optimistiksi, oletko unohtanut?
Niinhän se olikin. Maailma on niin kaunis paikka.

Tuohan on oikein hieno avausrepliikki ja pieni miehekäs tuoksu on varmasti tehnyt tyttöön sellaisen vaikutuksen että :haart:...
Varmasti! Jäätyään pois aiemmalla asemalla ja kävellessään kotiinsa (lue poikaystävänsä/miehensä luo) hän on harmitellut, että ylipäätään vaivautui sanomaan mitään sille eunukin näköiselle hintille. Tästä lähtien hän kulkee aina käsi kädessä ukkonsa kanssa, jotta typerät ehdottelijat pysyvät kaukana.

no-body

huuhaa
VIP
Ikä
40
Kaupunki
Porvoo
Niinhän se olikin. Maailma on niin kaunis paikka.
Alat oppimaan, näin tähän ketjuun kuuluu nykyään kirjoittaa:thumbs:.

Varmasti! Jäätyään pois aiemmalla asemalla ja kävellessään kotiinsa (lue poikaystävänsä/miehensä luo) hän on harmitellut, että ylipäätään vaivautui sanomaan mitään sille eunukin näköiselle hintille. Tästä lähtien hän kulkee aina käsi kädessä ukkonsa kanssa, jotta typerät ehdottelijat pysyvät kaukana.
Ehei, kyllä se oli sinkku ja halaa nyt kotona tyynyään kyyneleet silmissä ja harmittelee, ettei uskaltanut puhua enempää sille karunkomealle, urheilulliselle ja persoonalliselle kaverille, jonka junassa tapasi. Mutta nainen on kekseliäs otus, ja pian se kuitenkin tarttuu toimeen, stalkkaa sut jostakin ja korjaa virheensä :love:...

Kaupunki
Helsinki
Kaupungilla oli kyllä paljon kauniita naisia liikenteessä tänään, harmi vain että usein siinä käsipuolessa oli joku es-jonnen vanhempi versio :( Onneksi oli kunnon treenit niin ei moiset häiritse enää, maailma on taas raiteillaan kun on tunnin potkinut ja ottanut potkuja vastaan :haart:

Ikä
43
Hiton vaikea kieltäytyä treffeistä kun tulee selkokieliset ohjeet missä pitää olla mihin aikaan ja millä varustuksella...

Jotenkin piristävä poikkeus.