Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Muistakaa pojat että homma on raadollista. Mikäli nussitte liian huonosti tai kalu on liian pieni voi olla ettei jatkoa seuraa. Kullin muoto voi olla väärä tai hitusen liian käyrä väärään suuntaan. Hengitys voi haista aamulla tai sukat on väärän väriset. Vedätte pöntön pesemättä käsiä ensin, tai vaikkapa pierunne haisee liian pahalta.
Homma voi teistä tuntua hyvältä ja lupaavalta ja omassa mielessänne olisitte hyvä kumppani kyseiselle naiselle. Se teidän mielipide ei oikeasti merkkaa vittukaan.
Naiset kun on nykyään varsin raadollisia voi ne pakit tulla sitten jostakin aivan ihmeellisestä asiasta tai kriteeristä.

Wombut

VIP
Pakko kysäistä että eikö miehillä voi olla erikoisia syitä miksi nainen ei pääse jatkoon? En ole ajatellut että tuo on toisen sukupuolen yksinoikeus.

Wombut

VIP
Jatkan tätä samaa virttä tästä yhdestä naisesta jota en vieläkään ole onnistunut näkemään, paitsi vahingossa törmättiin terassilla lauantaina ja vähän juteltiin. Mutta tänään sitten pitäis ehkä ehkä nähdä kaksin... tosin baarissa... Miljöönä se ei kyl kiinnosta tippaakaan koska tämä nainen oli/on kaunis kuin ensilumi ja siltä osin hän on jo vakuuttanut minut, mutta se ei riitä. Hän on mua pari vuotta nuorempi ja voin kuvitella että hän on käyttänyt ulkonäköään juurikin miesten / poikaystävien hommaamiseen, mut meikä mandoliino ei meinaa nyt mennä siihen ansaan. Mua kiinnostaa oikeesti nyt hänen ajatukset, arvot yms. Haluan tietää mitä siel päässä pyörii ja baari on mun mielestä huono paikka kunnon keskusteluille mutta mennään nyt hänen toiveesta (hänellä loma, itselläni alkoi työt). Tavallaan pelkään että hän on myös isoja asioita pohtiva, utelias ja kiinnostunut monista asioista muistakin kuin pinnallisista ja omaisuuksiin liittyvistä asioista, sillä sitten olen kyllä pulassa (sydän lähinnä).
Itseäni lainaten tässä yövuoron alussa tuli tämäkin tilanne ratkottua vahingossa. Eli homma alkoi sillä että hän perusi tämänkin päivän näkemisen, eli kuukausi vain höpötelty joskus vähemmän joskus enemmän. Hän kysyi että olenko tämän kuukauden aikana puhunut tai tavannut muita naisia. Vastasin rehellisesti että kyllä, että en tiennyt että pelkästään tinderissä juttelu olisi ns. sitova suhde. Noh hänpä sitten kiitti ensin rehellisyydestä ja heti perään että ei voi luottaa minuun. Noh, se siitä sitten... Tekisi mieli sanoa että valehtelulla olis päässyt pidemmälle mutta mä sitten vaikka torpedoin juttuni jos se edellyttää että alan kusettavaksi pelimieheksi. Onneksi ei ehditty tavata oikeasti ja ihastua niin säästyi tuolta isolta kolhulta.

Tiedän kyllä että ihmisiä on erilaisia mut jotenkin mut on jo opetettu siihen et tinder jutut on tinder juttuja kunnes on nähty ja yhdessä päätetään että poistetaan tinder ja keskitytään toisiimme. Ei ole jotenkin käynyt ennen tätä mielessäkään että pelkkä kohtuu arkipäiväinen chattaily olisi jotenkin exclusiivista. Noh mut ei jäädä tuleen makaamaan, jatketaan eteenpäin reippaana mutta hieman hämmentynein fiiliksin.

Kaupunki
Hki
Itseäni lainaten tässä yövuoron alussa tuli tämäkin tilanne ratkottua vahingossa. Eli homma alkoi sillä että hän perusi tämänkin päivän näkemisen, eli kuukausi vain höpötelty joskus vähemmän joskus enemmän. Hän kysyi että olenko tämän kuukauden aikana puhunut tai tavannut muita naisia. Vastasin rehellisesti että kyllä, että en tiennyt että pelkästään tinderissä juttelu olisi ns. sitova suhde. Noh hänpä sitten kiitti ensin rehellisyydestä ja heti perään että ei voi luottaa minuun. Noh, se siitä sitten... Tekisi mieli sanoa että valehtelulla olis päässyt pidemmälle mutta mä sitten vaikka torpedoin juttuni jos se edellyttää että alan kusettavaksi pelimieheksi. Onneksi ei ehditty tavata oikeasti ja ihastua niin säästyi tuolta isolta kolhulta.

Tiedän kyllä että ihmisiä on erilaisia mut jotenkin mut on jo opetettu siihen et tinder jutut on tinder juttuja kunnes on nähty ja yhdessä päätetään että poistetaan tinder ja keskitytään toisiimme. Ei ole jotenkin käynyt ennen tätä mielessäkään että pelkkä kohtuu arkipäiväinen chattaily olisi jotenkin exclusiivista. Noh mut ei jäädä tuleen makaamaan, jatketaan eteenpäin reippaana mutta hieman hämmentynein fiiliksin.
No ehkä on parempi ettette tavanneet jos tuommoisia piirteitä naisen ajattelussa on. Uutta vaan koukkuun jos virtaa riittää.

Pakko kysäistä että eikö miehillä voi olla erikoisia syitä miksi nainen ei pääse jatkoon? En ole ajatellut että tuo on toisen sukupuolen yksinoikeus.
Voi myös miehillä olla, mutta varmaan aika harvassa on ne miehet joilla on varaa torjua ketään mistään mitättömästä syystä.

Lisäksi se että enemmän puhutaan siitä että nainen ei päästä jatkoon johtuu varmasti siitä että selvästi suurimmassa osassa tapauksista se on nainen joka sen päätöksen tekee.

Minäkin kävin taas treffeillä. Nätti ja mukava nainen, voisin sitoutua näkemään kerralla vaikka vähintään 10 kertaa uudelleen ja katsomaan sitten miltä homma näyttää. Ihan kaikki naisessa kunnossa mikä pitääkin olla ensitreffien perusteella. Toinen kerta on jo tulossa mutta tuskin 10 naisen puolelta. Eiköhän sitä pakit saa hyvissä ajoin kuten muutkin täällä.

Voi myös miehillä olla, mutta varmaan aika harvassa on ne miehet joilla on varaa torjua ketään mistään mitättömästä syystä.

Lisäksi se että enemmän puhutaan siitä että nainen ei päästä jatkoon johtuu varmasti siitä että selvästi suurimmassa osassa tapauksista se on nainen joka sen päätöksen tekee.
Minä minä minä!!! Haa, minä olen erilainen lumihiutale ja tähtipöly, koska minut on vain ja ainoastaan torjuttu ja torpattu jatkosta :oujee:

doownek

VIP
Nyt on kaikki jutut telakalla ja sosiaalinen elämä taas nollassa, jotenkin orpo olo kun aivot vaatisi jatkuvaa äksöniä eikä mitään missään.
Aion jäädä odottamaan sitä rinsessaa jolle ojennan pudonneen nenäliinan ja siitä alkaa vuosisadan rakkaustarina.

Nyt on kaikki jutut telakalla ja sosiaalinen elämä taas nollassa, jotenkin orpo olo kun aivot vaatisi jatkuvaa äksöniä eikä mitään missään.
Aion jäädä odottamaan sitä rinsessaa jolle ojennan pudonneen nenäliinan ja siitä alkaa vuosisadan rakkaustarina.
Etkö sinä ollut astumassa vakavaan seurustelusuhteeseen?

Tämähän on ihan yhtä monimuotoinen ilmiö kuin sofia, martina, stefu ja niko.

Ei oo mimmi lukenut edes mun viikontakaista vastausta siihen puhelinvastaajaviestiin. Olen jo luonnostellut viestin, jonka tänään illalla lähetän, pohdin enää että pidänkö sen hyvin lyhyenä ja ytimekkäänä vai laitanko pienen pienen vuodatuksen joukkoon. Tyyliin, että olisin odottanut vaikka maailman tappiin, mutta tulkitsen sen olevan turhaa. Se oli äsken laittanut taas instaan sellaisen pianonsoittovideon, mistä tarkkaan kuuntelemalla kuuli sen nyyhkyttävän taustalla. Olis se nyt perkele varmaan laittanut silti jo jotain jos olis mitään toivoa. Jos ei vastaa enää tämäniltaiseen viestiin mitään niin poistan kaikki someyhteydet häneen, sattuu katsoa kun unelmien nainen lipuu sormista.

doownek

VIP
Ei oo mimmi lukenut edes mun viikontakaista vastausta siihen puhelinvastaajaviestiin. Olen jo luonnostellut viestin, jonka tänään illalla lähetän, pohdin enää että pidänkö sen hyvin lyhyenä ja ytimekkäänä vai laitanko pienen pienen vuodatuksen joukkoon. Tyyliin, että olisin odottanut vaikka maailman tappiin, mutta tulkitsen sen olevan turhaa. Se oli äsken laittanut taas instaan sellaisen pianonsoittovideon, mistä tarkkaan kuuntelemalla kuuli sen nyyhkyttävän taustalla. Olis se nyt perkele varmaan laittanut silti jo jotain jos olis mitään toivoa. Jos ei vastaa enää tämäniltaiseen viestiin mitään niin poistan kaikki someyhteydet häneen, sattuu katsoa kun unelmien nainen lipuu sormista.
Älä enää laita yhtään mitään sille.

Älä enää laita yhtään mitään sille.
En mä haluu omalta osaltani ghostata. Vähintään lyhyen kiitos ja hei haluan laittaa. Ei jää ainakaan epäselvyyksiä kaivelemaan omaan mieleen, että jäikö joku kortti nostamatta/olisiko ollut toivoa. Viimeksi vitutti kun vastasin ghostaamiseen ghostaamalla.

Jos oot sitä mieltä että tulevaisuutta sen kanssa ei ole, älä laita enää viestejä. Aina löytyy purettavaa ja sanottavaa, mutta valita kavereille ja pakkikselle jos ei sisällä pysy.

Jos taas laitat jotain tyyliin "jos vielä yhtään kiinnostaa niin ota yhteyttä, muuten tää oli mun puolesta tässä" niin sehän on varsin OK. Jotenkin vaan tuntuu että on sellainen yksilö joka tarvii draamaa elämäänsä ja sössii asiat puolitahallaan.

doownek

VIP
En mä haluu omalta osaltani ghostata. Vähintään lyhyen kiitos ja hei haluan laittaa. Ei jää ainakaan epäselvyyksiä kaivelemaan omaan mieleen, että jäikö joku kortti nostamatta/olisiko ollut toivoa. Viimeksi vitutti kun vastasin ghostaamiseen ghostaamalla.
Pistä jos haluat mutta onhan toi homma jo taputeltu sen toisen puolesta aikaa sitten.
Eipä jää ainakaan sitten sinua kaivelee mikset laittanut viestiä.

Jos taas laitat jotain tyyliin "jos vielä yhtään kiinnostaa niin ota yhteyttä, muuten tää oli mun puolesta tässä" niin sehän on varsin OK. Jotenkin vaan tuntuu että on sellainen yksilö joka tarvii draamaa elämäänsä ja sössii asiat puolitahallaan.
Tällaisen siis meinasinkin laittaa. Tarkoitatko että mimmi sössii asiat puolitahallaan vai minä 😂

Tällaisen siis meinasinkin laittaa. Tarkoitatko että mimmi sössii asiat puolitahallaan vai minä 😂
Jos olet laittanut instagramiin tunteellista musiikkia oman itkun kera sen sijaan, että voisi keskustella asiat halki toisen osapuolen kanssa, niin pätee toki sinuunkin, mutta ensisijaisesti tarkoitin sitä tyttöä. Tosin mä en jaksa teidän ihan koko tarinaa nyt muistaa.

Hommahan meni oikein eli rehellisesti. Molemmilla teillä on oikeus määritellä nuo asiat itse.