Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Jooh onhan se tavallaan aika traumaattista kun miettii nyt oikeesti sitä että saa pakit, on jo itse innostunut ja vähän lähtenyt haaveet ja tulevaisuuden visiot laukalle yms ja yhtäkkiä kuulee että "sinä et onnistunut kiinnostamaan minua". Tietty sen voi sanoa miten vain korulausein mutta tuohan se pointti on.

Jos miettii että sun 4v Ida-Maria tuo kerhossa tehdyn isänpäiväkortin sulle ja vilkaisisit sitä ja sanoisit "ihan paska, piirrän itse paremman" ja heität sen roskiin niin voin taata että aika traumatisoitunut lapsi käsissäs eikä varmasti piirtele enää yhtään korttia sulle. Näinhän siis periaatteessa ja meta-tasolla vois miettiä et käy pakeissa, yrität parhaasi ja joku vilkaisee sun elämää (ja naamaa) ja totee että ei helvetti, ei jatkoon, siinä on ehkä ihan normaalia kokea olevansa loukattu, vaikka eihän sekään ole niin helppoa. Toinen voi olla esim ehdoton lapsien suhteen niin eihän se ole loukkaus sinua kohtaan että hän tietää mitä haluaa ja mitä ei.

Jatkan tätä samaa virttä tästä yhdestä naisesta jota en vieläkään ole onnistunut näkemään, paitsi vahingossa törmättiin terassilla lauantaina ja vähän juteltiin. Mutta tänään sitten pitäis ehkä ehkä nähdä kaksin... tosin baarissa... Miljöönä se ei kyl kiinnosta tippaakaan koska tämä nainen oli/on kaunis kuin ensilumi ja siltä osin hän on jo vakuuttanut minut, mutta se ei riitä. Hän on mua pari vuotta nuorempi ja voin kuvitella että hän on käyttänyt ulkonäköään juurikin miesten / poikaystävien hommaamiseen, mut meikä mandoliino ei meinaa nyt mennä siihen ansaan. Mua kiinnostaa oikeesti nyt hänen ajatukset, arvot yms. Haluan tietää mitä siel päässä pyörii ja baari on mun mielestä huono paikka kunnon keskusteluille mutta mennään nyt hänen toiveesta (hänellä loma, itselläni alkoi työt). Tavallaan pelkään että hän on myös isoja asioita pohtiva, utelias ja kiinnostunut monista asioista muistakin kuin pinnallisista ja omaisuuksiin liittyvistä asioista.
Baari on kyllä ihan helvetin huono treffimesta varsinkin jos oot itse tolla linjalla. Jos joku ehdottais mulle treffipaikaksi baaria niin varmaan skippaisin koko tapauksen, koska en viihdy baareissa, niin ei varmaan tultais toimeen jos nainen siellä kovin viihtyis. Mut jos mentävä on, niin rennosti, ja jättää syvällisemmät jutut seuraavaan kertaan jolloin sit itse ehdottaa rauhallisempaa paikkaa.

Kaupunki
Pohjois-Suomi
Viikonloppuna vietin aikaa mökkeillen naisen kanssa, joka oli mulle todellinen kolahdus, tuntui että nyt se osuma tuli. Oli mukavaa ja olin varma että synkkasi. Kyllä hänkin oli ihastunut. Tein hänelle selväksi, että lähdetään viemään eteenpäin.
Pidin häntä just sellaisena täydellisenä persoonana ja ettei olisi mikään tuuliviiriakka. En tiedä mihin kosahti, mikä hänelle tuli. Olinko liian innokas, mutta oli hänkin munassa kiinni aika innokkaasti.

Eilen oli siipi maassa ja makasin sikiöasennossa, ihan karmea olotila. Helpottaa, kun pitää vain muistissa, että huoriksi ne kaikki paljastuu, ennemmin tai myöhemmin. Tää sullekin HeJoPel. Ei pidä musertua tollasten naisten vuoksi.

Aion nyt tapailla, mutta on tunteet mennyt ja ei tunnu enää hyvältä mikään. Tilanne olisi, etten ole itse kiinnostunut noista naisista, mutta ainakin yksi näkee helvetisti kipinää meillä. Se on just noita naisten vinksahduksia. Mutta minäpä kunnioitan häntä ihmisenä ja naisena, en ghostaa, heivaa tylysti vittuun, vaan kohtelen kuten toivoisin kohdeltavan muitakin. Oonkin liian kiltti mies. Annan hänelle mahdollisuuden ja käydään vielä yhdessä syömässä ja aikaa viettämässä. Kaipaan itsekin toisen ihmisen seuraa.

Ferya

VIP
Onneksi itse ei ole nopea ihastumaan, niin ei tule tuollaisia kolahduksia ja tiputuksia ekojen/tokien treffien jälkeen. Kuukauden tiiviin tapailun jälkeen voi alkaa miettiä uskaltaako tässä nyt ihastua enemmän :LOL: Tollanen tokien treffien naimisiinmenohattarointi kyllä karkottaisi minut ainakin varmasti.

Wombut

VIP
Baari on kyllä ihan helvetin huono treffimesta varsinkin jos oot itse tolla linjalla. Jos joku ehdottais mulle treffipaikaksi baaria niin varmaan skippaisin koko tapauksen, koska en viihdy baareissa, niin ei varmaan tultais toimeen jos nainen siellä kovin viihtyis. Mut jos mentävä on, niin rennosti, ja jättää syvällisemmät jutut seuraavaan kertaan jolloin sit itse ehdottaa rauhallisempaa paikkaa.
Jooh mä (suomalaisena) oon surkee keksii sellasta "small talkkia" mikä toimis just baarissa, sen pakollisen 5 min pystyy mut jos pitäis yli 30min jatkaa niitä näitä ni alkaa jo etsimään katosta hyvää tukipuuta mihin hirttäytyä. Kuten pakkiksellakin, mä hyppään hyvin nopeesti henkilökohtaisien asioiden puhumiseen tuntemattomienkin kanssa... En oo koskaan osannut olla pistämättä itseäni likoon. Itselleen on aina turvallista nauraa.

Kaupunki
Pohjois-Suomi
Ei tossa ollut sellasta, tollanenhan olisi todella creepyä, jos näin nopeaan alkaisi puhumaan loppuiän suhteesta 😄
En minä veisikään naista vihille moneen vuoteen. varmaan kaava olisi puoli vuotta-vuosi seurustelua, yhteenmuutto, siinä vielä tunnustelua onnistuuko yhteiselo. Naimisiin useamman vuoden jälkeen, lapsiakaan en lähde tekemään ennenkuin varmuus että ollaan sitten yhdessä.

Olin vain määrätietoinen ja tein selväksi että oon kiinnostunut hänestä. Lähdin viemään, että aletaan tutustua ja vietetään aikaa nyt kesällä yhdessä. Taisi olla liikaa sitten se, kerroin että mielellään keskittyisin sinuun ja jättäisin tinderin taakse. Taisi ne sanat olla huonosti aseteltu...

Viimeksi muokattu:
Mä oon nopea ihastumaan, mut ei ne aina johda mihinkään, harvoin uskallan tehdä aloitteita. Ja sit kun löytyy joku kehen uskaltaa ihastua niin ihastun täysillä. Poikkeuksena ainoastaan viimekesäinen yh-äiti, jolloin en uskaltanut ihan niin likoon itseäni laittaa, koska olin hiukan epävarma ajatuksistani mennä valmiiseen pöytään. Ja niinhän siinä kävikin että kun jarruttelin niin en ihastunut ollenkaan. Nyt kolahti niin saatanasti, että uskalsin antaa tunteiden ottaa täysin vallan, koska oli olo että tämän ihmisen kanssa se on turvallista ja hänkin näytti laittavan tunteet peliin.

Ja wombatille, täysin sama juttu itsellä, ekaa kertaa kun tavattiin tän mimmin kanssa niin ekat puol tuntia oli pikkusen kiusallista koska pakollinen small talk mitä teet, kerro perheestäs etc. mut kun päästiin noihin henkilökohtaisiin asioihin niin juttu luisti tosiaan joku 8 tuntia ja jo ensitreffeillä uskalsin puhua asioista joista harvoille puhun. Se on mahtava tunne, kun pystyy olemaan avoin. Mut sitä kanssa satuttaa itsensä pahemmin silloin.

Ei tossa ollut sellasta, tollanenhan olisi todella creepyä, jos näin nopeaan alkaisi puhumaan loppuiän suhteesta 😄
En minä veisikään naista vihille moneen vuoteen. varmaan kaava olisi puoli vuotta-vuosi seurustelua, yhteenmuutto, siinä vielä tunnustelua onnistuuko yhteiselo. Naimisiin useamman vuoden jälkeen, lapsiakaan en lähde tekemään ennenkuin varmuus että ollaan sitten yhdessä.
Ja tämä täysin sama mulla, vaikka puhuin että tästä tuli fiilis että vois olla se vaimo, niin ei se mikään ensitreffit alttarilla olis silti ollut. Mulle kihlatkin tarkoittaa sitä, että luvataan mennä naimisiin, joka tarkoittaa sitä että ollaan oltu jo vähintään se muutama vuos yhdessä, selvitetty parit kriisit ja asuttu saman katon alla.

Ferya

VIP
Mä viittasinkin @HeJoPel :in treffikokemukseen kun tokilla treffeillä suunniteltu jo hääpaikkoja :) En ymmärrä miten voi olla täysin vieraaseen ihmiseen tunteita tuntematta tätä oikeasti :unsure: Siinähän ihastuu korkeintaan johonkin mielikuvaan.

Mä viittasinkin @HeJoPel :in treffikokemukseen kun tokilla treffeillä suunniteltu jo hääpaikkoja :) En ymmärrä miten voi olla täysin vieraaseen ihmiseen tunteita tuntematta tätä oikeasti :unsure: Siinähän ihastuu korkeintaan johonkin mielikuvaan.
Nyt oot kyllä tahallaan lukenut väärin 😄 Olin kelannut jo kauan ennen noita treffejä että se on mesta jossa voisin mennä naimisiin. Ja kun oltiin käyty siellä treffeillä niin mimmi oli käynyt kaverinsa kanssa siellä seuraavana päivänä ja leikitellyt ajatuksella että kun joskus menee naimisiin niin vois olla hieno mesta ja mikä rakennuksista olis kivoin hääpaikka. Ei siinä mitään sovittu, että mennään sit siellä naimisiin.

Ferya

VIP
No sanamuodot voi olla väärin mut enivei suunniteltu jo tulevaisuutta ja itketty ja naurettu yhdessä match made in heavenia :) " Nyt kolahti niin saatanasti, että uskalsin antaa tunteiden ottaa täysin vallan, koska oli olo että tämän ihmisen kanssa se on turvallista ja hänkin näytti laittavan tunteet peliin. " Tämä siis.

Ferya

VIP
Ja ei siis siinä oo mitään pahaa, etenkin jos kaksi samanlaista kohtaa niin varmaan ihan huippua. Itse vaan on hitaampi syttymään niin joutuis kyllä karkuun juoksemaan jos joku intoilisi parien treffien jälkeen. Musta tuntuisi et se ihminen olisi ihastunut ihastumiseen tai mielikuvaan, ei muhun, koska eihän kukaan täysin vieras tunne mua parien treffien jälkeen vielä lainkaan.

Kaupunki
Pohjois-Suomi
Ja ei siis siinä oo mitään pahaa, etenkin jos kaksi samanlaista kohtaa niin varmaan ihan huippua. Itse vaan on hitaampi syttymään niin joutuis kyllä karkuun juoksemaan jos joku intoilisi parien treffien jälkeen. Musta tuntuisi et se ihminen olisi ihastunut ihastumiseen tai mielikuvaan, ei muhun, koska eihän kukaan täysin vieras tunne mua parien treffien jälkeen vielä lainkaan.
Onko sulla jokin käsijarru päällä, lukkoja ja estoja, esiinnyt erilaisena mitä oikeasti olet? Mitä piilottelet, erikoista jos ihmisestä tippuu tietoa vain vähitellen.

Estää varmasti ihastumisen, tutustumisen ja rakastumisen jos ei osaa olla avoin

Ferya

VIP
En esiinnyt. Oon vaan erilainen kuin salamarakastujat :) Ei kai nyt kukaan oleta tuntevansa toista parin tapaamisen jälkeen vaikka ois molemmat täysin avoimia?

Kaupunki
Pohjois-Suomi
En esiinnyt. Oon vaan erilainen kuin salamarakastujat :) Ei kai nyt kukaan oleta tuntevansa toista parin tapaamisen jälkeen vaikka ois molemmat täysin avoimia?
Itse ajattelin noin parikymppisenä ja vielä kolmikymppisenä. Nyt kun oon pitkälle yli 30, alan olla sitä mieltä että ihmisen voi tuntea nopeamminkin. Alan uskoa vähän erilaisiin asioihin, kuten salamarakastumiseen. Nuoruutta ja elämää ei ole niin paljoa jäljellä, niin en minä halua hidastella, vaan kokea ja nauttia.
Uskon että käyttöliittymä elämään on aistit, mieli on turhana jarruna. Happi kulkee ja mukavampaa elää.

Ferya

VIP
Minäkin reilusti yli 30v ja just kokemus opettanut ettei ainakaan ekaan kuukauteen kannata kauheesti hehkutella. Se, ettei anna tunteiden viedä kun pässiä narussa, ei estä millään tavalla elämästä ja tuntemasta :)

Ihmiset valehtelee niin paljo ja esittää itestään ne puolet mitä haluaa, että mielikuvaan se ihastuminen silti tapahtuu. Siinä vaan valehtelee itelleen että muka tuntee toisen ajan x jälkeen.

Ferya

VIP
Varmaan hyvä fiilis, pieni ihastus ja kiinnostus toiseen tutustumiseen. Kuukauden parin jälkeen voi jo sanoa vähän tuntevansa :)

Nyt minä pidän syystä x tauon pakkikselta. Hyvää kesänjatkoa kaikille :heart: yv:llä tavoittaa jos tulee ikävä :LOL:

doownek

VIP
YV AV
No ei vaan.