• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Nojoo ilmeisesti ollut vähän samanlainen keissi mitä tuo oma kokemus vuosien takaa. Kyllähän minäkin olin pukemassa hänen lapselleen vaatteita aina päälle ja äitinsä olin tavannut. Mutta ei hän pitänyt sitä minään suhteena. Sen takia melkein kannattaa suoraan puhua, jos toisesta ei millään vihjailuilla saa selvää. Jo aikaisemmassa vaiheessa, jos on päässyt ihastumaan. Turha sitten jatkaa, jos visiot siitä hommasta on todellisuudessa täysin eriävät.
Tämän tänhetkisen keissin kanssa mun mielestä sävelet oli hyvinkin yhtenevät ja selvät. Hän sanoi, että mä voisin olla se jonka kanssa perustaa perheen, mä sanoin että mulle tuli toisilla treffeille sellainen varma tunne että tässä on vaimo. Sen jälkeen kertoi laittaneensa äidilleen viestiä että löytyi kumppani, ystävä ja isä. Toisilla treffeillä kysyi illan päätteeksi, olenko mä hänen, vastasin kyllä, kysyin ootko sä mun, vastasi kyllä, syleiltiin ja itkettiin, kerrottiin kaikki luurangot kaapista, syleiltiin ja itkettiin vähän lisää, naurettiinkin välillä että mitä vittua tässä on just äsken tapahtunut :nolo: Mutta nyt on kolme viikkoa ollut tosi jäätävä tunnelma ja ainut syy jonka olen tälle saanut on että hän on vähän säikähtänyt mun innokkuutta ja tarvitsee paljon omaa aikaa ja tilaa.

_MrSiima

VIP
Tämän tänhetkisen keissin kanssa mun mielestä sävelet oli hyvinkin yhtenevät ja selvät. Hän sanoi, että mä voisin olla se jonka kanssa perustaa perheen, mä sanoin että mulle tuli toisilla treffeille sellainen varma tunne että tässä on vaimo. Sen jälkeen kertoi laittaneensa äidilleen viestiä että löytyi kumppani, ystävä ja isä. Toisilla treffeillä kysyi illan päätteeksi, olenko mä hänen, vastasin kyllä, kysyin ootko sä mun, vastasi kyllä, syleiltiin ja itkettiin :nolo: Mutta nyt on kolme viikkoa ollut tosi jäätävä tunnelma ja ainut syy jonka olen tälle saanut on että hän on vähän säikähtänyt mun innokkuutta ja tarvitsee paljon omaa aikaa ja tilaa.
Joo tuo on epäkiitollinen asetelma ollut sun voimakkaista tunteista huolimatta: Toisilla treffeillä kun ei kuitenkaan kukaan voi tietää muuta kuin ensivaikutelman toisesta ihmisestä. Sen takia on aika häiriintynyttä puhua tuollaisia juttuja noin aikaisessa vaiheessa sen naisen toimesta. Tietynlaisesta epäbalanssista se kielii usein oikeassa elämässä, elokuvissa onkin sitten asia erikseen. Tai sitten on lottovoittajan tuuri, jos ne puheet käy toteen. Kyllähän sitäkin tapahtuu. Ette ilmeisesti ehtineet vielä seksiäkään harrastaa ja tuli jo kylmeneminen, niin ei tuo kyllä nyt hyvältä vaikuta jonka itse tunnut tietävänkin.

Viimeksi muokattu:
Joo tuo on epäkiitollinen asetelma ollut sun voimakkaista tunteista huolimatta: Toisilla treffeillä kun ei kuitenkaan kukaan voi tietää muuta kuin ensivaikutelman toisesta ihmisestä. Sen takia aika häiriintynyttä puhua tuollaisia juttuja noin aikaisessa vaiheessa sen naisen toimesta. Tietynlaisesta epäbalanssista se kielii usein oikeassa elämässä, elokuvissa onkin sitten asia erikseen. Tai sitten on lottovoittajan tuuri, jos ne puheet käy toteen. Kyllähän sitäkin tapahtuu. Ette ilmeisesti ehtineet vielä seksiäkään harrastaa ja tuli jo kylmeneminen, niin ei tuo kyllä nyt hyvältä vaikuta jonka itse tunnut tietävänkin.
Jep, tiedostan. Ja tiedostin jo heti alkuun, että aika vitun optimistista on kuvitella että oikeesti tapais ketään jonka kanssa tietäis heti että tää on se. Mutta kyllä mä tiedän tapauksia, joissa joko toinen tai molemmat osapuolet on tienneet heti ja ovat edelleen kymmenien vuosien jälkeen yhdessä. Sitä me silloin itkun ohessa yhdessä naurettiinkin, että ei toisilla treffeillä kuuluisi olla näin vahvat tunteet ja ihan kuin tuntisi ihmisen jo pidemmältä ajalta, eipä näköjään tuntenutkaan, vaikka muistutti tosiaan jotain elokuvaromanssia. Arvot ja haaveet elämältä osui enemmän kuin täysin yhteen ja se näkymätön sidos/kliksahdus kahden ihmisen välillä oli kahden tapaamisen vahvempi kuin mulla on koskaan ollut kenenkään kanssa, vaikka oltiinkin vielä hyvin kaukana siitä kun esim. pidemmässä suhteessa koin rakastavani toista. Tai siis että tunne oli vahvempi tähän juuri tapaamaani ihmiseen kuin ihmiseen jota rakastin ja jonka kanssa seurustelin reilun vuoden. Tai jotain sellasta. En mä tiiä, vittu. Vaikee selittää kun ei oikeen itekkään ymmärrä omia tunteitaan.

Viimeksi muokattu:

_MrSiima

VIP
Jep, tiedostan. Sitä me silloin itkun ohessa yhdessä naurettiinkin, että ei toisilla treffeillä kuuluisi olla näin vahvat tunteet ja ihan kuin tuntisi ihmisen jo pidemmältä ajalta, eipä näköjään tuntenutkaan, vaikka muistutti tosiaan jotain elokuvaromanssia. Arvot ja haaveet elämältä osui enemmän kuin täysin yhteen ja se näkymätön sidos/kliksahdus kahden ihmisen välillä oli kahden tapaamisen vahvempi kuin mulla on koskaan ollut kenenkään kanssa, vaikka oltiinkin vielä hyvin kaukana siitä kun esim. pidemmässä suhteessa koin rakastavani toista. Tai siis että tunne oli vahvempi tähän juuri tapaamaani ihmiseen kuin ihmiseen jota rakastin ja jonka kanssa seurustelin reilun vuoden. Tai jotain sellasta. En mä tiiä, vittu.
Joo olen kokenut samanlaisia vahvoja tuntemuksia melko aikaisessa vaiheessa, joten ymmärrän kyllä, että niin voi käydä. Tosin sitten kun tarpeeksi on epäonnistumisia alla, niin en tiedä voiko sellaista enää edes teoriassa kokea kenenkään kanssa. Valitettavaa, mutta totta.

Joo olen kokenut samanlaisia vahvoja tuntemuksia melko aikaisessa vaiheessa, joten ymmärrän kyllä, että niin voi käydä. Tosin sitten kun tarpeeksi on epäonnistumisia alla, niin en tiedä voiko sellaista enää edes teoriassa kokea kenenkään kanssa. Valitettavaa, mutta totta.
Tiedän tämänkin, mutta on se vaan ihan vitun perseestä tiedostaa, että joka arven myötä tulee olemaan vaikeampaa ihastua, rakastua ja tavata se joku kenen kanssa oikeesti perheen perustaa. Kyllä se mulle ainakin on sellainen yksi elämän päätavoitteista, löytää se sielunkumppani ja kasvattaa yhdessä lapsia. Onhan tässä toki vielä aikaa, koska ikää on 25, mutta koen olevani kypsä sellaiseen, eikä mua kiinnosta tippaakaan sellainen kertakäyttödeittailu mitä moni muu mun iässä harrastaa. Eikä niitä mukuloita kuitenkaan heti oltais tekemässä joten ihan rauhassa sais vielä jonkun kanssa silti elää sitä nuoruutta yhdessä. Mut mitä pidempään tässä odottelee kotisohvalla että joku tippuu syliin, sitä epätodennäköisempää se on että joku tippuu syliin ja sitä suuremmat paineet alkaa tulla siihen sen jonkun löytymiseen.

_MrSiima

VIP
Tiedän tämänkin, mutta on se vaan ihan vitun perseestä tiedostaa, että joka arven myötä tulee olemaan vaikeampaa ihastua, rakastua ja tavata se joku kenen kanssa oikeesti perheen perustaa. Kyllä se mulle ainakin on sellainen yksi elämän päätavoitteista, löytää se sielunkumppani ja kasvattaa yhdessä lapsia. Onhan tässä toki vielä aikaa, koska ikää on 25, mutta koen olevani kypsä sellaiseen, eikä mua kiinnosta tippaakaan sellainen kertakäyttödeittailu mitä moni muu mun iässä harrastaa. Eikä niitä mukuloita kuitenkaan heti oltais tekemässä joten ihan rauhassa sais vielä jonkun kanssa silti elää sitä nuoruutta yhdessä. Mut mitä pidempään tässä odottelee kotisohvalla että joku tippuu syliin, sitä epätodennäköisempää se on että joku tippuu syliin ja sitä suuremmat paineet alkaa tulla siihen sen jonkun löytymiseen.
Sulla on tosi hyvä tilanne iän puolesta. Tuossa 25v iässähän vasta monet rauhallisemmat, kunnostaan huolta pitävät ja naisiin vakavammin suhtautuvat miehet usein alkaa nostaa osakkeitaan naismarkkinoilla. Omalla kohdalla alkoi vasta 24-25v iässä naiset ylipäätään aloitteita tehdä tutustumiseen. Tai niin oli tapahtunut nuorempana vain muutaman kerran. Kaiholla muistelen sitä aikaa, siitä eteenpäin vaan nämä ~5v on tarjonneet suuria pettymyksiä myös henkkoht asioiden suhteen. Sillon oli vielä aika sinisilmäinen ja täynnä intoa kaikkeen. Ja uskoi haaveiden käyvän toteen.

Viimeksi muokattu:
Minä kävin terdellä, mutta siellähän oli ihan hirveä kännimeno. Huh. Ja :kakka: musiikki.

Miksi missään ei soi metalli?

doownek

VIP
Eilen oli terdellä tosi nuorta porukkaa ja en tajua miten meidän pieneen kylään voi mahtua niin monta hyvännäköistä ja tiukkakroppaista naista mitä eilen näki.
Ilta meni aika hyvin kun lähdin naisen kanssa terassilta, se meni tosin omaan ja minä omaan kotiin mutta ei anneta sen latistaa tunnelmaa.

Eilen oli terdellä tosi nuorta porukkaa ja en tajua miten meidän pieneen kylään voi mahtua niin monta hyvännäköistä ja tiukkakroppaista naista mitä eilen näki.
Ilta meni aika hyvin kun lähdin naisen kanssa terassilta, se meni tosin omaan ja minä omaan kotiin mutta ei anneta sen latistaa tunnelmaa.
Käyppä satamassa..

Joo-o, moi taas kaatis, mä oon back 👋 Mimmi ghostaa, ei vastaa enää mitään. Vastasin hänen viimeisimpään viestiinsä melko asiallisen ja kattavan viestin hänen viestinsä huonosta sisällöstä huolimatta (oli siis sellainen puhelinviestivastaaja että ''nyt on ollu vähän kiireitä ja haluan mahdollisimman pian kyllä ajan kanssa keskustella''), sen jälkeen ei ole tullut mitään. Tänään aamulla heitin, että voitaisko illalla keskustella, puheluin, viestein tai kasvotusten, mikä vaan hänelle sopii. Ei ole käynyt lukemassa viestiä. Instasta huomasin että se kuva, jonka hän oli sinne laittanut meidän toisen tapaamiskerran päivämäärä ja miracles happen kuvatekstinä, oli mystisesti muokkaantunut siten, että siitä oli hävinnyt se päivämäärä. Eli aika selkeetä, ja olenkin jo sisäistänyt että pettyähän tässä taas joutui.
Olisin kuitenkin toivonut saavani siitä ihan suoran tiedon enkä taas ghostausta, vaikka olin useaan otteeseen maininnut arvostavani asioiden suoraan kertomista ja mimmi tiesi miten mut edelliskerralla ghostattiin ja lähdettiin toisen matkaan. Siksi yritin sitä keskustelua saada tänään aikaan. Taisi käydä niin, että se keskustelu jää nyt käymättä. Vaikea vaan käsittää, mitä ihmettä tapahtui että niin lämmin ja läheinen muuttui niin kylmäksi ja etäiseksi vaikka puhui ja näytti kyllä tunteitaan avoimesti alkuun. Sitä ensimmäistä selitystä en kyllä niele, että ''säikähti mun innokkuutta'', koska jos toisesta puhuu ajattelevansa tulevana aviomiehenä ja lasten isänä niin ei minkään vitun innokkuuden pitäis hommaa kaataa.
Terapeuttini (paras ystävä) sanoi että ei muutakun uutta matoa koukkuun niin vanha unohtuu, mut ei kyllä kykene, niin karvas pettymys oli, kun tuntui että kaikki natsasi ja tapasin todellisen unelmieni naisen, joka vei heti jalat alta. Jos mä nyt lähtisin jotain tindertreffiä kokeilemaan niin en olisi liikenteessä omana itsenäni ja ajatukset olisi kyllä muualla. Tiedä sitten kuinka kauan menee että uskaltaa taas lähteä yrittämään, edelliskerralla meni 3 vuotta, viimekerralla ei ollut niin paha pettymys niin meni vuosi.

View: https://www.youtube.com/watch?v=jysR9HFkiIE

To know her is to see
That nothing is as it seems
She'll show her true face when you're
Stripped of all belief
Sweet tyrant, laying out the course with what you need
To send you through the veils
Of Eternity

Crack me open or I'll go down
On this sinking ship, don't leave
Me to drown
Still the water bears the sound
Of my eternal plea
And all I found
And all I will...
She calls you with a mirage
Of what you want to see
You fall into her arms
As she shatters all your dreams
Sweet violence, aimed to crack the shell from which you bleed
And send you through the tree of Eternity.
Me to drown
Of my eternal plea
And all I found
And all I will...

Brodo.Shaggins

Supreme leader
Joo-o, moi taas kaatis, mä oon back 👋 Mimmi ghostaa, ei vastaa enää mitään. Vastasin hänen viimeisimpään viestiinsä melko asiallisen ja kattavan viestin hänen viestinsä huonosta sisällöstä huolimatta (oli siis sellainen puhelinviestivastaaja että ''nyt on ollu vähän kiireitä ja haluan mahdollisimman pian kyllä ajan kanssa keskustella''), sen jälkeen ei ole tullut mitään. Tänään aamulla heitin, että voitaisko illalla keskustella, puheluin, viestein tai kasvotusten, mikä vaan hänelle sopii. Ei ole käynyt lukemassa viestiä. Instasta huomasin että se kuva, jonka hän oli sinne laittanut meidän toisen tapaamiskerran päivämäärä ja miracles happen kuvatekstinä, oli mystisesti muokkaantunut siten, että siitä oli hävinnyt se päivämäärä. Eli aika selkeetä, ja olenkin jo sisäistänyt että pettyähän tässä taas joutui.
Olisin kuitenkin toivonut saavani siitä ihan suoran tiedon enkä taas ghostausta, vaikka olin useaan otteeseen maininnut arvostavani asioiden suoraan kertomista ja mimmi tiesi miten mut edelliskerralla ghostattiin ja lähdettiin toisen matkaan. Siksi yritin sitä keskustelua saada tänään aikaan. Taisi käydä niin, että se keskustelu jää nyt käymättä. Vaikea vaan käsittää, mitä ihmettä tapahtui että niin lämmin ja läheinen muuttui niin kylmäksi ja etäiseksi vaikka puhui ja näytti kyllä tunteitaan avoimesti alkuun. Sitä ensimmäistä selitystä en kyllä niele, että ''säikähti mun innokkuutta'', koska jos toisesta puhuu ajattelevansa tulevana aviomiehenä ja lasten isänä niin ei minkään vitun innokkuuden pitäis hommaa kaataa.
Terapeuttini (paras ystävä) sanoi että ei muutakun uutta matoa koukkuun niin vanha unohtuu, mut ei kyllä kykene, niin karvas pettymys oli, kun tuntui että kaikki natsasi ja tapasin todellisen unelmieni naisen, joka vei heti jalat alta. Jos mä nyt lähtisin jotain tindertreffiä kokeilemaan niin en olisi liikenteessä omana itsenäni ja ajatukset olisi kyllä muualla. Tiedä sitten kuinka kauan menee että uskaltaa taas lähteä yrittämään, edelliskerralla meni 3 vuotta, viimekerralla ei ollut niin paha pettymys niin meni vuosi.

View: https://www.youtube.com/watch?v=jysR9HFkiIE

To know her is to see
That nothing is as it seems
She'll show her true face when you're
Stripped of all belief
Sweet tyrant, laying out the course with what you need
To send you through the veils
Of Eternity

Me to drown
Of my eternal plea
And all I found
And all I will...
She calls you with a mirage
Of what you want to see
You fall into her arms
As she shatters all your dreams
Sweet violence, aimed to crack the shell from which you bleed
And send you through the tree of Eternity.
Me to drown
Of my eternal plea
And all I found
And all I will...
Joko mimmi ei koe olevansa sulle selitystä velkaa tai sitten on vaan kykenemätön käsittelemään tuollaisia asioita. Joka tapauksessa nyt on sun aika jatkaa eteenpäin. Et luultavasti tule saamaan mitään kovinkaan järkeenkäypiä selityksiä mimmin käytökselle vaan ihan parhaimmillaankin vain kliseiden kokoelmia ja ympäripyöreyksiä. Helpommin sanottu kun tehty, mutta nyt ei muuta kuin hanskat tiskiin. Estä vielä se nainen, jottei se sitten tule enää länkyttämään näitä juttuja juuri kun olet pystynyt unohtamaan koko tapauksen.

Kaupunki
Pohjois-Suomi
Naisille pelkkä mies ei riitä, vaan miehen mukana pitää saada jotakin muuta. Laajat sosiaaliset piirit on aika merkitsevää, se nyt ainakin tulee mieleen.

Naiset katsoo, että mitä muuta minä voin saada tuon miehen mukana. Se hyvä, ihan komee ja sopivan varakas ei riitä, jos ei vielä jotakin muuta hyötyä saa.

Tinderiin alkaa ja kiinnostus mennä. Pitää avautua kunhan kuviot selkenee.

Yksi nainen, joka ei ollut vastannut neljään päivään mun viesteihin, laitoin sille että ei tainut meillä enää juttu jatkua, hyvää kesää jne kohteliaisuudet. Laittoi heti viestiä että sori saako vielä mahdollisuuden. Itse haluan nopeutta enkä hidasta etenemistä. Älypuhelimilla pitäisi yhteydenpito olla helppoa ja nopeaa.

Mulla on ollut kolminumeroinen luku naisia (tarkoitus ei ole kehua) vaan pointti on se et ainoastaan kaksi naista niistä on vienyt multa jalat alta. Voin kuvitella miltä susta tuntuu.. mut terapeuttisi on oikeassa.
Tsempit sulle!

doownek

VIP
Kuten muutkin tainnut sanoa niin alkuinnostus lopahtanut toisella tai toinen ollut samaan aikaan kierroksessa mutta kyllä se kannattaa vaan jo jättää huonoksi haamuksi taakse.
Varmaan meillä kaikilla käy ainakin joskus niin että ensin ihastuu toiseen ja kaikki on mahtavaa mutta pikkuhiljaa alkaa näkemään niitä huonojakin puoli sekä pikkuisen se persekkin roikkuu kunnes toinen ei vaan enää kiinnosta ja siitä haluaa rypistellä eroon. Pahinta jos toinen on jo ehtinyt ihastumaan lisää itseensä niin sitä vaikeampi sanoa niitä vaikeita sanoja.

Minä ainakin pikaihastun ihan jatkuvalla syötöllä mutta en edes muista koska joku nainen olisi saanut jalat alta enkä tiedä tuleeko edes sellaista olemaan.

Mutta noihin pettymyksiin ei kyllä totu ja pettyy myös itseensä kun ei ollutkaan se toinen sellainen mitä ensin kuvitteli.
Nyt taas pitää koittaa olla hissuksiin tässä kun ei vaan jaksa kaikkea ja jotenkin raskasta muutenkin näiden naisten kanssa.

Toi ilkeesti jutun lopettaminen saattaa kostautua kyllä vielä joskus.
Vaikka mun jutuista saattaa saada kuvan että heitän kun rätin menemään toisen niin käytännössä vain yksi nainen on minulle vihainen edelleen ja se johtuu siitä että ihastui kunnolla, toinen olisi kyllä minun kanssa ihan jutuissa mutta itse vittuunnuin häneen sen verran ettei kiinnosta.
Muuten voin käytännössä lähes kenelle vain laittaa ihan randomisti mitä kuuluu viestiä ja sieltä tulee jotain vastaavaa takaisin.

Laitan tänään illalla itse jonkun lyhyen kiitos ja näkemiin viestin, koska en halua omalta osaltani jättää mitään roikkumaan. Edelliskerralla lähdin itse mukaan ghostaamiseen ja jäi huono mieli. Helpommin pääsee yli kun hyväksyy asian ja kiittää kokemuksesta. Se oli eilen ladannut instaan laulamansa akustisen coverin, biisin sanat menee näin:

You call me out upon the waters
The great unknown where feet may fail
And there I find You in the mystery
In oceans deep
My faith will stand

And I will call upon Your name
And keep my eyes above the waves
When oceans rise, my soul will rest in Your embrace
For I am Yours and You are mine
Your grace abounds in deepest waters
Your sovereign hand
Will be my guide
Where feet may fail and fear surrounds me
You've never failed and You won't start now
So I will call upon Your name
And keep my eyes above the waves
When oceans rise, my soul will rest in Your embrace
For I am Yours and You are mine
Spirit lead me where my trust is without borders
Let me walk upon the waters
Wherever You would call me
Take me deeper than my feet could ever wander
And my faith will be made stronger
In the presence of my Savior

I will call upon Your name
Keep my eyes above the waves
My soul will rest in Your embrace
I am Yours and You are mine

Tiedän, ettei laulanut mulle, koska olis muuten vastannut kyllä mun viestiin, mutta puhutti. Sit vielä kidutan itteeni katsomalla tällasta.

Wombut

VIP
Jooh onhan se tavallaan aika traumaattista kun miettii nyt oikeesti sitä että saa pakit, on jo itse innostunut ja vähän lähtenyt haaveet ja tulevaisuuden visiot laukalle yms ja yhtäkkiä kuulee että "sinä et onnistunut kiinnostamaan minua". Tietty sen voi sanoa miten vain korulausein mutta tuohan se pointti on.

Jos miettii että sun 4v Ida-Maria tuo kerhossa tehdyn isänpäiväkortin sulle ja vilkaisisit sitä ja sanoisit "ihan paska, piirrän itse paremman" ja heität sen roskiin niin voin taata että aika traumatisoitunut lapsi käsissäs eikä varmasti piirtele enää yhtään korttia sulle. Näinhän siis periaatteessa ja meta-tasolla vois miettiä et käy pakeissa, yrität parhaasi ja joku vilkaisee sun elämää (ja naamaa) ja totee että ei helvetti, ei jatkoon, siinä on ehkä ihan normaalia kokea olevansa loukattu, vaikka eihän sekään ole niin helppoa. Toinen voi olla esim ehdoton lapsien suhteen niin eihän se ole loukkaus sinua kohtaan että hän tietää mitä haluaa ja mitä ei.

Jatkan tätä samaa virttä tästä yhdestä naisesta jota en vieläkään ole onnistunut näkemään, paitsi vahingossa törmättiin terassilla lauantaina ja vähän juteltiin. Mutta tänään sitten pitäis ehkä ehkä nähdä kaksin... tosin baarissa... Miljöönä se ei kyl kiinnosta tippaakaan koska tämä nainen oli/on kaunis kuin ensilumi ja siltä osin hän on jo vakuuttanut minut, mutta se ei riitä. Hän on mua pari vuotta nuorempi ja voin kuvitella että hän on käyttänyt ulkonäköään juurikin miesten / poikaystävien hommaamiseen, mut meikä mandoliino ei meinaa nyt mennä siihen ansaan. Mua kiinnostaa oikeesti nyt hänen ajatukset, arvot yms. Haluan tietää mitä siel päässä pyörii ja baari on mun mielestä huono paikka kunnon keskusteluille mutta mennään nyt hänen toiveesta (hänellä loma, itselläni alkoi työt). Tavallaan pelkään että hän on myös isoja asioita pohtiva, utelias ja kiinnostunut monista asioista muistakin kuin pinnallisista ja omaisuuksiin liittyvistä asioista, sillä sitten olen kyllä pulassa (sydän lähinnä).