• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Jahas… yksi olento heitti mustisvaihteen päälle vaikka ei ole ollut sen kummempaa.
Samaan vauhtiin yksi mimmi laittoi viestiä kenen kanssa ollaan käyty ihan vaan kaverina lenkillä mutta ollut tovin hiljaa vaikka olen pyydellyt ties mihin, mä olen nyt tavallaan mustis sille kun silleen hyljännyt minut ja nyt taas seura kelpaisi.
Laita niille viestiä että keskityt ny kaljanjuontiin.

doownek

VIP
Tänään kävin kaupassa ja joku ilta-pulun etusivun juttu oli kun naiset valitti että oli tuntunut pahalta vongata omalta mieheltä.
Taas kerran kävi mielessä että kuinka vitun huono ihminen sitä itse on ollut kun tilanne juuri tasan päinvastoin?
Kun ei vaan tiedä juurikaan asioita mitä olisi voinut tehdä toisin niin ihan tulevaisuutta ajatellen voisi olla hyvä tietää miten parantaa.

doownek

VIP
Et ois voinut varmaan sen henkilön kanssa tehdä mitään paremmin. Se on aina kahden kauppa.
Kiitos tästä, jättää vain ikuisen jäljen moinen.
Oikeastaan se on pahinta kun kokoajan yritti tehdä asioita paremmin että kelpaisi, muistan kuin hetki sitten tapahtuneena viimeisen kerran kun kysyin miten olisi ja toinen vastasi että mitä turhaan kun ei siitä ole mitään hyötyä.
Hän lähti siitä töihin ja minä avasin tietsikan ja vuokrasin asunnon, viikon päästä siitä kannoin kamat uuteen kämppään.

Laardi

VIP
Ikä
45
Kaupunki
Espoo
Taas unessa seikkaili tissit.

Tämä alkaa olla masentavaa.

doownek

VIP
Kyllä mä taas sanon näitä naisia, yhden kanssa eilen sovittiin että duunaillaan jotain ja no vittu ei kuulu, minä valmistauduin tässä jo oluen ottamiseen niin se ilmoittaa että joo kohta voisit tulla, aha.
Tän kanssa ihan puhtaasta kaverilinjalla ja on ihan jees kun ei mitään tekemistä niin joku syy lähteä ihmisten ilmoille, samalla sitä voi käyttää vähän niin kuin syöttinä.
Taannoin oltiin sen kanssa liikenteessä niin jo tuli kyselyä mulle eräältä toiselta että kenes kanssa sitä oltiinkaan yhdessä niin voi sanoa että ihan tässä vapaana ollaan kun kaverin kaa vaan :)
On kyllä ollut harvinaisen tylsä pitkä vapaa mutta salilla saanut käytyä jokapäivä kuitenkin.

doownek

VIP
Tulipa kommenttia turhankin julkisesti sellaiselta keneltä en odottanut.
Hiton kiinnostava ihminen mutta sanonut julkisesti eri asioita mitä haluaa niin koita olla tässä...

Tulipa kommenttia turhankin julkisesti sellaiselta keneltä en odottanut.
Hiton kiinnostava ihminen mutta sanonut julkisesti eri asioita mitä haluaa niin koita olla tässä...
Ei kai sillä väliä mitä naiset sanoo, ne joko pyllistää tai sitten ei.

Kyllä toi ikähomma on toisinpäin, alle 40v hoidetaan romantiikalla hommat ja sen jälkeen realismilla.
Juuh jokunen nainen vannonu sitä ikuista rakkautta, sitten käytännössä näkee mitä se merkitsee. Mitäpä siinä enää hattaroimaan.