• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Missähän sellaiset 50+ miehet viettävät viikonloppuja. Ei kai mikään disco sentään,
- täytyy kokeilla jotain pub-tyyppistä ottipaikkaa ensin.
Mitä yhtään oon perillä niin täälläpäin ne tuntuu viihtyvän sellasissa pubityyppisissä ratkaisuissa

Missähän sellaiset 50+ miehet viettävät viikonloppuja. Ei kai mikään disco sentään,
- täytyy kokeilla jotain pub-tyyppistä ottipaikkaa ensin.
Menet vaan rohkeasti juttelemaan kun jossakin näet sellasen tarpeeksi laadukkaan oloisen. Jätät saalistamisen johonkin tiettyihin paikkoihin sulle jää taas paskaa räpylään.

Menet vaan rohkeasti juttelemaan kun jossakin näet sellasen tarpeeksi laadukkaan oloisen. Jätät saalistamisen johonkin tiettyihin paikkoihin sulle jää taas paskaa räpylään.
No jos ne pelästyy lähestymisyritystä :sneaky: Miehet kun on niin herkkiä olentoja.

Kotona sohvalla.
Eli pitäisi mennä kotoa noutamaan. Mielestäni tämä on hiukka liian haasteellista jopa minulle.

No, suunnitelmahan on vasta aluillaan, joten kaikki mahdollisuudet hyvään lopputulokseen on olemassa. Kai niillä setäihmisilläkin kevät saa jotain virkistymistä aikaan.

Pitäisikö huolestua, kun deitti linkittää whatsappiin Nylon Beatin "Viimeinen" ja sanoo että "tulet mieleen tästä". 🤔 Sentään oli sydän perässä...

Ilmoitin eilen että tälle joka ei "ehtinyt" liiemmin nähdä, että loppu tuli. Vähän masis :cry:, kun kuitenkin oli kiva tyyppi, mikä tähän auttas? Ostin eilen karsuakin muttei mee sekään alas

Ilmoitin eilen että tälle joka ei "ehtinyt" liiemmin nähdä, että loppu tuli. Vähän masis :cry:, kun kuitenkin oli kiva tyyppi, mikä tähän auttas? Ostin eilen karsuakin muttei mee sekään alas
Sinä määrittelet sen kivaksi koska sun kroppa huijaa sinua. Kaipaat seksiä ja läheisyyttä joten huijaat itseäsi. Se oli välinpitämätön sinua kohtaan, ei se oikeasti ollut kiva.

Naiset kuuluu uuniin eikä jalustalle.

Kaupunki
Oulu
Taidan olla nykyään melko ärtyisä tapaus. Näitä parran hivelijöitä nyt on aina baarissa käydessä, mutta eilen eräs nainen tuli nykimään parrasta tiskillä ja totesi että pitää kokeilla onko se feikki ja vetelikin pariin kertaan kohtuu reilusti. Toisen kerran jälkeen sanoin että et varmaan tykkäisi jos puristelisin sun tissejä sillä verukkeella että onko ne silarit vai ei. Lähti sanomatta mitään pois. Tuttu baariminna kuuli keskustelun ja totesi että en vissiin hirveästi armoa anna naisille.

En edes viitsi kommentoida.

No, en minä ole jalustalle asettumassa, ei tarvitse olla huolissaan miesoletettujen puolesta. Mutta en haluaisi uuniinkaan.
Vaikka tuo uunitus tuntuu aina vähän kirpaisevan, niin luulen, että ymmärrän jotain siitä, mistä se uunituksen tarve mahdollisesti tulee.

Minulta ovat kaikki tämän universumin miesoletetut kyllä tällä hetkellä täydellisen turvassa.
Vaikuttaa siltä, että en pääse edes siihen mielentilaan, että kukaan miesoletettu voisi olla yhtään enempää kuin hyvänpäiväntuttu.
Olen henkisesti hiljalleen yrittänyt valmentautua, mutta hidasta on. Jospa tämä vaihe menee ohi joskus.
En ole ihan varma toivonko vai pelkäänkö sitä, että se menee ohi.
Jos jotain yllättävää muutosta ei tapahdu, niin miesoletetut ovat jatkossakin hyvinkin turvassa.

Myönteistä on, että alan olla tottunut yksin asumiseen ja se on alkanut tuntua ihan hyvältä.
Single-statuksen hyvä puoli on myös se, että voi hyvällä omalla tunnolla nauttia mieskauneudesta aina, kun siihen sattuu jossain törmäämään.

...eilen eräs nainen tuli nykimään parrasta tiskillä ja totesi että pitää kokeilla onko se feikki ja vetelikin pariin kertaan kohtuu reilusti.
No, harvemmin suomalaisilla on tapana tuntemattomia ihmisiä kosketella kasvoihin.
Ei se varmaan ihan mukavaa ole, kun tuntematon tulee kiskomaan naamasta, tekee siitä parrasta numeron ja vieläpä toistaa operaation.

No, en minä ole jalustalle asettumassa, ei tarvitse olla huolissaan miesoletettujen puolesta. Mutta en haluaisi uuniinkaan.
Vaikka tuo uunitus tuntuu aina vähän kirpaisevan, niin luulen, että ymmärrän jotain siitä, mistä se uunituksen tarve mahdollisesti tulee.

Minulta ovat kaikki tämän universumin miesoletetut kyllä tällä hetkellä täydellisen turvassa.
Vaikuttaa siltä, että en pääse edes siihen mielentilaan, että kukaan miesoletettu voisi olla yhtään enempää kuin hyvänpäiväntuttu.
Olen henkisesti hiljalleen yrittänyt valmentautua, mutta hidasta on. Jospa tämä vaihe menee ohi joskus.
En ole ihan varma toivonko vai pelkäänkö sitä, että se menee ohi.
Jos jotain yllättävää muutosta ei tapahdu, niin miesoletetut ovat jatkossakin hyvinkin turvassa.

Myönteistä on, että alan olla tottunut yksin asumiseen ja se on alkanut tuntua ihan hyvältä.
Single-statuksen hyvä puoli on myös se, että voi hyvällä omalla tunnolla nauttia mieskauneudesta aina, kun siihen sattuu jossain törmäämään.
Olen vain hitusen katkera, ehkä myös ilkeä ihminen.