Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Missäs välissä ne toiset oli? Siis oliko se eka voimamahamies Tinderistä edes vai jostain muualta? Joku Tindermies kumminkin oli jo.
Ensin oli Talvimies heti vuoden alussa ja sitten Tindermies. Oikein mukavia molemmat, mutta eivät ymmärtäneet tarpeeksi hyvän eli Sylverön päälle.

Hih, näin :pano: unia koko yön!

Luuletko että ne laskuissa pysyy noilla öttösillä?
Pyh.

Nyt en tiedä, pitäisikö vaikuttaa vaikeasti saatavalta vai raahata se mies heti sänkykamariin? Jos alkaa pihtaamaan, niin
pakit voi tulla ennenkuin ehtii lihallisiin iloihin. Sitten harmittaa. Mutta jos heti hyppää petipuuhiin ja ihastuu ja sitten saa pakit, niin on entistä suurempi surku. Ja sulho voi luulla, että olen liian helppo tapaus ja muka puutteessa :confused:

Miksi miehet on AINA niin vaikeita?

Ps. Mä haluun munaa!!!!!!

Siis kirjoitinko minä noin??

:nolo:

Kyllä se jatko jää sitten ihan muusta kiinni kuin siitä onko peiton heilutusta vaikka heti ekana iltana.
Itseasiassa jos se asia aletaan tekemään vaikeaksi niin lähtö tulee samantien, kyllä niitä naisia riittää kavereiksi vaikka kuinka ja paljon.

Hih, näin :pano: unia koko yön!

Pyh.

Nyt en tiedä, pitäisikö vaikuttaa vaikeasti saatavalta vai raahata se mies heti sänkykamariin? Jos alkaa pihtaamaan, niin
pakit voi tulla ennenkuin ehtii lihallisiin iloihin. Sitten harmittaa. Mutta jos heti hyppää petipuuhiin ja ihastuu ja sitten saa pakit, niin on entistä suurempi surku. Ja sulho voi luulla, että olen liian helppo tapaus ja muka puutteessa :confused:

Miksi miehet on AINA niin vaikeita?

Ps. Mä haluun munaa!!!!!!
Ei pidä ajatella aina noin monimutkaisesti, jos mietin itse noita pointteja niin:
- Jos alkaa pihtaamaan niin omalla kohdalla sitä pitäis tehdä vähän pidempään ennen kuin hyvän tyypin jättäisin ihan vain sen takia, sitä paitsi, kun on tullut sekstailtua vain tutun tyypin kanssa parikymmentävuotta niin äkkiseltään tuntuu liian jännittävältä ajatukselta sänkyhommat naisen kanssa jota ei tunne vielä kunnolla
- Jos hyppää heti petipuuhiin niin saipahan ainakin panna, pitää lähteä posin kautta (y)
- Hankala kuvitella että tällä iällä tai oikeastaan koskaan olisin ajatellut negatiivisessa mielessä että onpa helppo tapaus
- Mitä vikaa on puutteen takia hypätä sänkyyn? Luulis olevan ihan kelvollinen syy?

Ja jos miettii noita :pano: unia niin, mulla oli sen yhen tyypin kanssa sen verran lentävää sättiä tuossa loppukesästä että nukkumaan mennessä sovittiin että nukutaan virtuaalisessa lusikassa, nainen selkäni puolella, enhän mää saanut edes unta kun mietin sen hengitystä korvanvieressä, piti lopulta rauhoittaa itsensä että pystyi nukkumaan

Olettekos ikinä kuullu naiselta tän suuntaista lausetta?
"Annan mä yleensä heti, mutta sinusta haen muutakin niin haluan ensin tutustua"

Taidatte jo tietää mielipiteeni mitä tuollaisille pitäisi tehdä...
Saattashan sitä pitää varalla mutta eipä sellaiseen ihmiseen olisi paljoa intoa enää panostaa.
Mulle ei ole kyllä kukaan moista sanonut, toisaalta olen kaikenkaikkiaan treffaillut todella vähän niin ei ole edes kovin isoa otantaa.
Muutenkin koitan olla enempi herrasmies ja jättää kokonaan noista puhumatta, paitsi jos nainen itse lähtee siihen suuntaan keskustelua viemään.

En kyllä osaa edes sanoa että kuinka monta kertaa voisin tapailla ilman panohommia, ehkä pitkäänkin jos on oikeasti todella kympin arvoinen nainen muuten.

Kaupunki
Oulu
En tiedä minkä takia useat tuntemattomat naiset on alkaneet viime aikoina minulle kertomaan seksielämästään ihan liiankin tarkasti. Eräskin nainen istahti aamu viideltä pizzeriassa samaan pöytään ja alkoi näyttämään puhelimestaan alastonkuvia itsestään. Eräs toinen nainen taas tuli yökerhossa juttelemaan ja osoitteli kädellään kenen kanssa on pannut ja kenen kanssa haluaisi panna. En ole jäänyt kyselemään miksi nämä haluavat tulla tuntemattomalle miehelle juttelemaan näistä asioista, mutta epäilen että näytän siltä että räävittömät jutut puree minuun. Yksi virkistävä poikkeus oli kun hän aloitti kertomalla kuinka paska isä hänellä oli ja kuinka oli ennen baariin menoa käyny isänsä haudalla haukkumassa hänet pystyyn. Onhan se ihan kiva kun tulee aloitteita, mutta ei ehkä kuitenkaan olleet mun tyylisiä naisia. Eräs työkaveri tokasikin saunaillan jälkeen että muut lähtee naurattamaan naisia ja minä itkettämään... Se on kuulemma se totisen pojan kirous.

Ikä
41
Khyyllä minä olisin ainakin tosi vaikuttunut jos nainen kertoisi jakavansa pesää kaikille paitsi minulle. Selkeästi nainen haluaisi minun tykkäävän hänen älykkyydestään ja muista vastaavista jutuista.

Ois kyllä jännä kuulla tällaisen naisen perustelut tuolle toiminnalle.

Khyyllä minä olisin ainakin tosi vaikuttunut jos nainen kertoisi jakavansa pesää kaikille paitsi minulle. Selkeästi nainen haluaisi minun tykkäävän hänen älykkyydestään ja muista vastaavista jutuista.

Koko asia jo ajatuksena vituttaa niin paljon ettei tee edes mieli keskustella moisesta ja onhan täällä ollut samasta puhetta monesti aiemminkin.
Luurankohenkilö saa ainakin pesää kun ei ole ollut palstalla aikoihin.

Kaupunki
Hki

Sä oot kato niin uniikki lumihiutale että hän pelkää menettävänsä sut kuten ne kaikki muutkin miehet jos menet hänen kanssaan heti sänkyyn. Mä en kyllä ymmärrä mikä tarve naisilla yleensä tuoda noissa tilainteissa exiä tai panoja esiin. "Hieman" latistaa tunnelmaa.

Ikä
41
Sä oot kato niin uniikki lumihiutale että hän pelkää menettävänsä sut kuten ne kaikki muutkin miehet jos menet hänen kanssaan heti sänkyyn. Mä en kyllä ymmärrä mikä tarve naisilla yleensä tuoda noissa tilainteissa exiä tai panoja esiin. "Hieman" latistaa tunnelmaa.
Ai vitsit. Hyvä olohan tuosta tulee!
En tiedä onko joillain vaan niin vinksahtanut käsite siitä minkälaista kuvaa itsetään pitää antaa kun on seurattu liikaa reality-ohjelmia. Vai onko kyse siitä, että jos ei kelpaa niin ei kelpaa 😤 Niih! Kyllä kelpaa monelle muulle!