Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Niin tähän piti sanoa, että vaikeinta on varmaan irrottautuminen. Tulee varmaan tyhjinä hetkinä kaivettua tää esiin ja sit muistettua, että fuck, enhän mä voikaan spämmäillä Rantapalleroista. Pitää sit kehitellä uudet rutiinit, tehdä vaikka sen miehen kanssa jotain tän sijaan. Onneksi se asuu aika lähellä.

Mutta kun irrottautuminen on tehty, ja vaikkei tuo ihmissuhde kantaisikaan, niin voisi tuntua vieraalta palata tänne. Ehkä kaatista ei enää oo mulle enkä kuulu tänne enää 😕
Helppoa se on teillä naisilla. Haluatte pois täältä ni napsautatte vain sormianne...Toista se on meillä kaatisroskamiehillä toivoa ei ole ollenkaan.

Ikä
34
Kaupunki
Siilinjärvi
Nainen pääsee kohta töistä. Tulin pitämään koirille seuraa ja tein täytetyt suolaset letut ja salaatin. Ja kävin työmatkalla pullon valkkaria.

Laskin että jos ens yö lasketaan mukaan niin oon ollu viikossa 5 yötä täällä 🤔 Pitäskö tässä alkaa ihan huolestumaan 😲

Kaupunki
Hki
Nainen pääsee kohta töistä. Tulin pitämään koirille seuraa ja tein täytetyt suolaset letut ja salaatin. Ja kävin työmatkalla pullon valkkaria.

Laskin että jos ens yö lasketaan mukaan niin oon ollu viikossa 5 yötä täällä 🤔 Pitäskö tässä alkaa ihan huolestumaan 😲
Kyllä sun kirjoitusoikeudet on oikeestaan menny jo...

Kaupunki
Maailman syrjäisin kolkka
Mitähän katkeraa tänne tänään avautuisi, samalla sohvalla maaten.

Oikeastaan mikään ei ole huonosti, hyvin ennemminkin. Silti kovin tyytymätön ja tylsistynyt olo. Olen vähän niinkuin palkallisella lomareissulla, mutta sitä on vain niin tottunut, että jokaiselle päivälle pitäisi olla kovasti säpinää. Muuten iskee tylsyys. Mielenkiintoiset deitit saattaisi olla luvassa, kuhan selviäisi vain jollain opilla kotitanhuville. Olen taas aivan liian naimisissa töiden kanssa, niin ei pääse naisenpuolten kanssa lainkaan harrastamaan.

Täällä Espanjassa sen kyllä ymmärtää, mitä tarkoitetaan kun sanotaan, ettei Suomalainen mies puhu- tai pussaa. Paikalliset miehet istuksii tällättyjen daamiensa kanssa ravintoiloissa harva se ilta ja on niin romanttista niin romanttista. Puhuminen suoriteteaan puoliksi huutaen ja käsillä kiivaasti viuhtoen ja niitä ilmassa pyöritellen.

Jaa, päivän menu. Varmaan sushiöverit olisi paikallaan. Pihviä ei varmaan jaksa kolmatta päivää parättäin.

Pitääköhän mun oikeasti hankkia koira. Kyllä se nyt siltä vaikuttaa.
Syo yksin sillakin rahalla. Ma en ymmarra, etta naista pitaisi koko ajan palvoa kuin joitain vitun toteemipaalua.

https://www.google.com/maps/@12.9425447,100.885788,3a,75y,343.52h,75.3t/data=!3m6!1e1!3m4!1sc08LH4PVk1murU71ELslCA!2e0!7i13312!8i6656

Tossahan noita on. Ton Soi kutosen kun käyt huolella läpi, niin pitäs löytyä vaativampaankin makuun. Soittaa vaan baariin ja sieltä saa yhteystiedot.

Sitten nämä samat varoitusliirumlaarumit, kuin aina ja kaikille: Älä "hanki" Thaimaalaista morsianta, jos et ole valmis opiskelemaan paikkalista kieltä ja kulttuuria!
Tai jos ei ole rahaa uuteen kaasuhellaan jokunen kerta vuodessa. Hieman kalliimpiakin tarinoita kuultu. Kalliimpi versio prostituutiosta. Parempi vain 'pay as you go'

Tai jos ei ole rahaa uuteen kaasuhellaan jokunen kerta vuodessa. Hieman kalliimpiakin tarinoita kuultu. Kalliimpi versio prostituutiosta. Parempi vain 'pay as you go'
Kulttuurin ja kielen opettelminen + pieni extra rahan meno kuulostaa kyllä kaikesta huolimatta paljon helpommalta toteuttaa, kuin nämä suomalaisten naisten taikapöly +100 muun kohdan kriteeri listojen täyttämiset.

Kaupunki
Maailman syrjäisin kolkka
Kulttuurin ja kielen opettelminen + pieni extra rahan meno kuulostaa kyllä kaikesta huolimatta paljon helpommalta toteuttaa, kuin nämä suomalaisten naisten taikapöly +100 muun kohdan kriteeri listojen täyttämiset.
Aika moni muu kieli, mutta thai taitaa olla suht hankalaa. Rahanmenonkin voi luokitella pieneksi, jos on vuorineuvoksen tulot ;)

Toisaalta Suomessa käydessä ei tule kyllä mätsin mätsiä. Ei ole tullut laitettua profiiliin sukellus-, surffaus- ja vuorikiipeilykuvia. Profiilitekstiinkin voisi kait kirjoittaa muuta, kuin että let's go for coffee and shag afterwards.

Jygä5

Höpönassu
Onkohan noin pari viikkoa taukoa tinderistä sun muista sovelluksista? Eipä ole kummempia naisrintamalla tapahtunut. Sitä AS kautta pidempään viestitellyttä, yli 100kg yh äitiä kävin painamassa. En tiedä oliko hänellä tulehdusta tai jotain alapäässä, kun haisi aivan kuolemalta pitkän matkan päästäkin. Ulkonäöllisesti sitä luokkaa, että mieluusti piti silmiä kiinni ja hajullisesti, ettei voinut nenän kautta hengitellä.:sick: Selitti miten tykkää panna paljaalla ja että hänellä on useita seksisuhteita meneillään. Voi olla aikamoinen tautipesäke. Olin kyllä tarkkana eritteiden ja kortsun kanssa. Vaikka pelkän seksin perässä tämän tapauksen kohdalla olinkin, enkä paljoa tuommoisessa suhteessa vaatisi, niin silti: Ei jatkoon!
No hyi hemmetti, jätkä on kyl ollu todella puutteessa jos oot tohon kyenny. Mut oonki ite ronkeli ja siks runkkaan. 🤣

Elämässäni ei ole tapahtunut mitään jännää, töitä lähinnä. Kävin mä äsken Triplaa ihmettelemässä, oli täynnä porukkaa. Ja erityisesti pariskuntia. Valokarnevaaleille en edes jaksanu ku siellä varsinkin tulis vaan paha mieli. Ai niin ja kirkasvalolampun tilasin, tehokkaimman mitä markkinoita löytyy. Toi vähenevä päivänvalo ja auringon puute alkaa vaikuttamaan vireystilaan aika reilusti.

Mulla alkaa olemaan uus oma koti remontoitu aikalailla läpikotaisin, jotenkin tosi kivaa sisustaa tätä lasten kaa, hassua että sisustus tuntuu niin kiinnostavalta, ehkä se on tää ettei tartte keltään muilta kuin lapsilta kysellä mitään. Muuttolaatikot makoilee vielä nurkissa, pikku riski että ovat samoissa paikoissa vielä parin vuoden päästäkin.
Just laitoin viidennelle mätsille viestin, kovasti jännittää että oisko se nyt se ensimmäinen joka ei vastaa mitään.

Morjensta

tuntuupa jännältä sinkku ihmisen elämä :D Olin parisuhteessa vielä Toukokuussa ja kihloissa mutta elämä nakkasi kunnon kärrynpyörät!
Olisi aikaa vaikka mihin mutta EI nykyään menee aika kokonaan punttihommissa ja opiskeluissa, mikäs siinä kun nautin punttihommista :)

Morjensta

tuntuupa jännältä sinkku ihmisen elämä :D Olin parisuhteessa vielä Toukokuussa ja kihloissa mutta elämä nakkasi kunnon kärrynpyörät!
Olisi aikaa vaikka mihin mutta EI nykyään menee aika kokonaan punttihommissa ja opiskeluissa, mikäs siinä kun nautin punttihommista :)
Minä laitoin ekat viestini tähän ketjuun muistaakseni pari kk sitten ja mut toivotettiin "tervetulleeksi hilpeään seuraamme", sitä täällä kyllä porukka on. En vain tiedä olenko ollut täällä jo niin kauan että voin lausua samat sanat ilmeisesti varsin tuoreelle nimimerkille, mutta tervetuloa nyt kuitenkin.

EDIT: eka viesti olikin jo heinäkuussa, niin se aika rientää...

Viimeksi muokattu:
Kaupunki
Oulu
Morjensta

Tervetuloa! Hienoa, että sinulla on noin positiivinen asenne. Sinkkuna saa ainakin keskittyä itseensä.

Nykyajan parisuhdemeininki voi usein olla alla olevan biisin kaltaista. Tavoitellaan unelmia eikä malteta pysähtyä yhteen hyvään. Toki mahdollista, ettei vain tule ketään kivaa vastaan. Minulla on ainakin useampia ihastuksia päällä, mutta yksikään heistä ei tunne samoin minua kohtaan :ROFLMAO: mutta minkäs teet.

Viimeksi muokattu:
Epärealistinen kuva omasta tasosta niin eihän sitä vastakaikua tule. Päätään voi hakata vuosikausia siihen samaan muuriin. Väliä on sitten sillä matkalla ei siihen päämäärään ikinä pääse.

Morjensta

tuntuupa jännältä sinkku ihmisen elämä

:LOL:

Juu. Hajusta päätellen kissa paskansi juuri vessassa. Nyt jännittää, onko tuotos lattialla vai hiekka-astiassa.

Muuten mennyt aika tasaisesti. Ostin sellaiset rumat, mutta järkevät goretexkengät niin ei räntäsateetkaan haittaa, kun viettää villiä elämää.