• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Mä nyt olen päättänyt, etten eroakaan ihmiskunnasta ja perusta omaa eläinlajia. Yksinkertaisesti siksi, että nykynuoret homo sapiens sapiensin edustajat on niin fiksuja, joten haluan roikkua mukana. Kuunnelkaa nyt tätäkin:

 Jos jokainen ihminen ajattelee, että en pysty vaikuttamaan tähän maailmaan, niin mitä silloin tapahtuu? Ei mitään

Tuota paremmin ei vaan kertakaikkiaan voisi kiteyttää :heart:
Hyvinkääläistytöt ovat keränneet kaduilta pussikaupalla roskia – järjestävät nyt tapahtuman, jonka tuotolla hankitaan uusia roskiksia | Aamuposti

E. Voin mä silti @Rantapallo lähteä sun kanssa Korkeasaareen joskus :)

Viimeksi muokattu:
Pyh kyllä sut vielä manipuloidaan mun kulttiin. Ei auta pyristellä.

Mut on joskus nainen hakenu kotoa, tai siis tuli kylään ja tarjos heti pillua.
Tosin se olikin sitten ex nisti ja lapsetki huostaanotettuna, että niin...

Sais sellanen normaali tossut maassa oleva tulla hakeen, ovikin olis jo auki valmiiksi.

Niin, tollanen kotoa hakeminen voisi kyllä olla toimivaa. Tietty siinäkin pitää muistaa hienotunteisuus, ettei sillei luolamies tyyliin kolkkaamalla ja olalla raahaten, ja muutenkin et tulis mielellään ulko-oven kautta ja soittaisi ovikelloa. Mutta noi nyt on varmaan itsestäänselvyyksiä:cautious:

Hah, tupsahti tinderista matchi pitkän hiljaiselon jälkeen ja ihan kelvollisen näköinen mirkku. Nyt pitää tsättäys minimoida ettei tule mokattua tätä jo ennen tapaamista niinku viimeksi

Hah, tupsahti tinderista matchi pitkän hiljaiselon jälkeen ja ihan kelvollisen näköinen mirkku. Nyt pitää tsättäys minimoida ettei tule mokattua tätä jo ennen tapaamista niinku viimeksi
Vanhat ja käsitellyt kuvat sekä vitusti meikkiä.
Todennäköisesti se chattailee jonku toisen uroksen kiikariin ennenkuin kerkeät edes sen treffeille saada.

Niin, tollanen kotoa hakeminen voisi kyllä olla toimivaa. Tietty siinäkin pitää muistaa hienotunteisuus, ettei sillei luolamies tyyliin kolkkaamalla ja olalla raahaten, ja muutenkin et tulis mielellään ulko-oven kautta ja soittaisi ovikelloa. Mutta noi nyt on varmaan itsestäänselvyyksiä:cautious:
Eihän sitä voi koskaan tietää.

sanmig

VIP
Ikä
40
On ne niin epäloogisia otuksia että kannattaa varoa. Ota varman päälle ja lihota 50kg ja sitten lopeta vaatteiden pesu.
Jollain kun sais vielä päänsä ohjelmoitua, ettei tuo naisvartalo kiinnostaisi, niin kaikki olisi hyvin.
Kyllähän tässä ois tietty mahis toteuttaa hommat varmuuskertoimella. Pannarit pitäis vääntää ja pesukoneen poistopumppu taitaa vedellä viimeisiään.

Kaupunki
Hki
Jotain pitäis kehittää ettei tule enää vahingossakaan naista tupaan. Ehkä kasvatan pitkät hiukset takaisin ja kunnon Juicen.
Pitkällä hiuksilla ja parralla saa kyllä yli 90% naisista cockblokattua ihan omatoimisesti. Sit niistä jotka näistä ominaisuksista viehättyy on ehkä alle 10% omasta mielestä millään tasolla potentiaalisia. Eipä tarvii miettii miksi sinkkuna/turvassa näin elellään. Toki ehkä jos jaksais baareissa/piireissä pyöriä missä olis sitä oman kohderyhmän naamaa niin ehkä sitten mutta kun ei jaksa enää tuommoisia jatkuvasti.

sanmig

VIP
Ikä
40
Pitkällä hiuksilla ja parralla saa kyllä yli 90% naisista cockblokattua ihan omatoimisesti. Sit niistä jotka näistä ominaisuksista viehättyy on ehkä alle 10% omasta mielestä millään tasolla potentiaalisia. Eipä tarvii miettii miksi sinkkuna/turvassa näin elellään. Toki ehkä jos jaksais baareissa/piireissä pyöriä missä olis sitä oman kohderyhmän naamaa niin ehkä sitten mutta kun ei jaksa enää tuommoisia jatkuvasti.
Kyllähän tuosta yhdistelmästä kieltämättä tulee vedettyä jotain mielleyhtymiä. Ainakin karvahuoltoon joutuu käyttämään hieman omituisen paljon aikaa!
Pitääkin vähän selailla kuvia, että minkälaiselta molopäältä sitä on näyttäny pidemmällä tukalla. Joskus muinoin hoikkana poikana, muistan kuinka jotkut jannut kommentoivat keskenään "että näytti ihan naiselta". Oletan että kommentoivat meikäläistä.

Noh, eipä ole enää sitä ongelmaa, että kasvot näyttäisi kovin feminiinisiltä. Kiitos käsipainoilla bodaamisen.

Olin jo vähällä pistää pillit pussiin sen uuden tinderlöytöni kanssa, mutta mies puhui ympäri seuraaville treffeille. Ja nyt huomaan, että mies kyllä inspiroi mua, sillä mietin jo nyt, että mitä kivaa laittaisin päälle :) . Sitä fiilistä mulle ei tule kaikkien kanssa. Monien kanssa se on vähän turhaa, kun ei ne kuitenkaan osaisi kiinnittää huomiota yksityiskohtiin.

Jygä5

Höpönassu
Tämä viikko on menny miesflunssan kourissa, just kun pitäs oikeesti taas ehtiä tekemäänkin jotain.

Päätin myös samalla tylsyyksissäni kasvattaa playoff-partaa siihen asti kunnes joku kutsuu mut oman alan työhaastatteluun seuraavan kerran. Alkaa nää jatkuvat pakit jo syömään miestä. Varma työpaikka my ass. :LOL:

Voi perskele. Sen viime sunnuntaisen ensitreffi naisen kanssa ei ole toistamiseen vieläkään nähty. Eikä tänä viikonloppunakaan nähdä, koska hänen kaverinsa oli kuulemma viime hetkellä houkutellut hänet tapahtumaan X tälle iltaa ja sitä myöten huominenkin menee hänellä krapulassa.

Okei, ei siinä mitään. Olen myös viestitellyt AS sivuston kautta naiselle, jonka kanssa pitäisi olla molemminpuolin selvää, että kumpikin hakemassa toisistaan kevyempää seuraa. Tämänkin naisen kanssa siirrytty keskustelemaan muiden viestimien kautta ja kasvokuvatkin toisillemme lähetetty. Kysyin tältä naiselta, että mitäs hänellä viikonloppuun suunnitteilla. Hänkin vastasi että lähdössä kaverinsa kanssa tänä iltana tapahtumaan X ja sunnuntai menee krapulassa.

Pienen etsivätyön perusteella, olen kohtuu varma, että nämä ovat juurikin ne toistensa kaverukset. Tuo tapahtumankin on todella pienimuotoinen ja semmoinen pienten piirien tapahtuma, että todennäköisyys epäilylleni on erittäin suuri.

Ei tuosta tinder naisenkaan aikesta mitään tietoa, oliko edes tutustumassa vakavammalla vai kevyemmällä mielellä, mutta eiköhän tämä tilanne poissulje mahdollisuuden vakavampaan. Kunhan nuo naiset keskenään konsultoivat, minkälaista miestä ovat tapailleet tai suunnitteilla kohtapuolin tavata.:notworthy:

Vähän samanlainen tilanne kuin vuosi sitten. Kävin naisen kanssa treffeillä ja teemana oli ulkoiluttaa koiria, koska naisella oli oma koira, sekä kaverinsa koira hoidossa. Treffeille ei sitten tullut jatkoa kun nainen ei halunnut. Seuraavalla viikolla tinderistä seuraava nainen. Tämänkin kanssa lähdettiin ensitreffit ulkoiluttamaan koiraa. Selvisikin että tällä kertaa olikin kyseessä sama koira joka oli hoidossa sillä viime viikkoisella naisella ja tämän naisen se kaveri. Oli muuten ihmeissään kun totesin alkuun, että olen muuten ulkoiluttanut koiraasi ennenkin:hyper:

Kaupunki
Oulu
Voi perskele. Sen viime sunnuntaisen ensitreffi naisen kanssa ei ole toistamiseen vieläkään nähty. Eikä tänä viikonloppunakaan nähdä, koska hänen kaverinsa oli kuulemma viime hetkellä houkutellut hänet tapahtumaan X tälle iltaa ja sitä myöten huominenkin menee hänellä krapulassa.

Okei, ei siinä mitään. Olen myös viestitellyt AS sivuston kautta naiselle, jonka kanssa pitäisi olla molemminpuolin selvää, että kumpikin hakemassa toisistaan kevyempää seuraa. Tämänkin naisen kanssa siirrytty keskustelemaan muiden viestimien kautta ja kasvokuvatkin toisillemme lähetetty. Kysyin tältä naiselta, että mitäs hänellä viikonloppuun suunnitteilla. Hänkin vastasi että lähdössä kaverinsa kanssa tänä iltana tapahtumaan X ja sunnuntai menee krapulassa.

Pienen etsivätyön perusteella, olen kohtuu varma, että nämä ovat juurikin ne toistensa kaverukset. Tuo tapahtumankin on todella pienimuotoinen ja semmoinen pienten piirien tapahtuma, että todennäköisyys epäilylleni on erittäin suuri.

Ei tuosta tinder naisenkaan aikesta mitään tietoa, oliko edes tutustumassa vakavammalla vai kevyemmällä mielellä, mutta eiköhän tämä tilanne poissulje mahdollisuuden vakavampaan. Kunhan nuo naiset keskenään konsultoivat, minkälaista miestä ovat tapailleet tai suunnitteilla kohtapuolin tavata.:notworthy:

Vähän samanlainen tilanne kuin vuosi sitten. Kävin naisen kanssa treffeillä ja teemana oli ulkoiluttaa koiria, koska naisella oli oma koira, sekä kaverinsa koira hoidossa. Treffeille ei sitten tullut jatkoa kun nainen ei halunnut. Seuraavalla viikolla tinderistä seuraava nainen. Tämänkin kanssa lähdettiin ensitreffit ulkoiluttamaan koiraa. Selvisikin että tällä kertaa olikin kyseessä sama koira joka oli hoidossa sillä viime viikkoisella naisella ja tämän naisen se kaveri. Oli muuten ihmeissään kun totesin alkuun, että olen muuten ulkoiluttanut koiraasi ennenkin:hyper:
Alkaako sulla käymään piirit vähän liian pieneksi? :LOL:

Sulkapallo muuten kasvattaa habaa, I tell you

Krapulapäiväksihän just kannattaisi sopia treffit. Silloin on yleensä sellainen puolipervo läheisyysolo, ja suojamuurit alhaalla. Paitsi jos on liian huono olo. Mutta harvoin ihan niin huono olo on