• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Onks me sivuvaikutukset parin viikon jälkeen ohi vai tottuuko siihen huonoon oloon vaan sitten?

Onhan tossa se hyvä puoli, että tietää mistä johtuu ja tietää aikarajoitukset.

Himppu, paha tutina kyllä siitä treffikamustani, ettei se ole vilkkaalla mielikuvituksella varustettu ja on ehkä hiukka tosikko. Mutta katsotaan nyt! Olosuhteet ainakin ovat täydelliset tuollaisen crow-vampyyrin kohtaamiseen, koska on luvattu sadesäätä. Inspiroivaa ainaskin se.

Minulla on vakiintuneet kauneudenhoitotavat ja toisinaan saan erityisiä innostuspuuskia, joka ilmenee esim kasvonaamioina, värillisinä kynsilakkoina ja säärien sheivaamisena :) Siitä sitten paluu normiarkeen. Tuollainen tälläys on myös hyvä keino piristää nuupahtanutta olotilaa. Meikkaamisesta pidän, mutta harvoin tulee tehtyä. Voisikin aloitella pientä arkimeikkausta sitten, kunhan ihon pinta paranee.

Curly girlin tapaan pääni on sekavasti pörröilevä pehko, joka villiintyy sateisesta säästä. Helppoa ja luonnollista ja aika kamalan näköistä, hyvä :X3: Epäilen vahvasti, että kuvat upeista cg-hiuksista ovat feikkejä!

Tuntuu että tätä naamaa ei enää meikilläkään pelasteta:giggle:. Nuorena mulla oli jopa pitkät tummat ripsetkin. Mitä ihmettä niille on tapahtunut? Oon nyt sit jotenkin tykästynyt olemaan ilman ripsaria, kun jos kerran ripsissä ei ole volyymiä, niin ehkä ne on parempi pitää tuollaisena vaaleina ja huomaamattomina. Siitä tykkään, että mun kasvoille tulee pisamia.

Mun tukka ei edes ole kihara, kunhan nyt vähän laineilee. Sillä pellavansiemengeelillä sen sai aika kivaksi surffitukaksi, mutta en mä sitä ole enää jaksanut keitellä, ja mitään geelejä mun iho ei kestä. Mutta onpahan hyväkuntoinen ja kostutettu tukka :)

Tukasta tuli mieleen, että onkos naisten mielestä miehillä jotain yleisesti hirveitä hiusmalleja/tyylejä, jotka eivät näytä hyvältä kenelläkään miehellä?

Sitten oma päälaki arvioitavaksi. Ihan rehellistä ulkopuolista mielipidettä kaipailisin, olisko syytä muuttaa tyyliä ulkonäköä ajatellen ettei kuuluisi mihinkään hirvitys ryhmään?

IMG 1360

Tuommoista olen pitänyt viimeiset 2 vuotta kun päätin itse ostaa 10€ hiustenajo koneen. Kerran 6-8 viikoon vetäisen vessan pelikaapin ovia hyödyntäen takaa ja sivuilta 3mm, päältä 21mm terällä. Omasta mielestä käytännöllinen, perussiisti ja ilmainen ylläpitää. Nykyään menee jo näppärästi puoleen tuntiin hiusten ajo, kun alkuun sai sipistellä puolitoista tuntia, että tuli hyvä.

Ikä
32
Kaupunki
Pirkanmaa
Tukasta tuli mieleen, että onkos naisten mielestä miehillä jotain yleisesti hirveitä hiusmalleja/tyylejä, jotka eivät näytä hyvältä kenelläkään miehellä?

Sitten oma päälaki arvioitavaksi. Ihan rehellistä ulkopuolista mielipidettä kaipailisin, olisko syytä muuttaa tyyliä ulkonäköä ajatellen ettei kuuluisi mihinkään hirvitys ryhmään?

IMG 1360

Tuommoista olen pitänyt viimeiset 2 vuotta kun päätin itse ostaa 10€ hiustenajo koneen. Kerran 6-8 viikoon vetäisen vessan pelikaapin ovia hyödyntäen takaa ja sivuilta 3mm, päältä 21mm terällä. Omasta mielestä käytännöllinen, perussiisti ja ilmainen ylläpitää. Nykyään menee jo näppärästi puoleen tuntiin hiusten ajo, kun alkuun sai sipistellä puolitoista tuntia, että tuli hyvä.
Äkkiseltään, tuo on juurikin hyvin perus. Plussaa luonnollisesta hiusväristä, se on miehellä aina kivempi, kun joku räikeä värjäys. Eli en nyt pelkkien hiusten perusteella ainakaan mihinkään hirvityksiin sinua kategoriois. :) Toki ainahan se on se kokonaisuus(lue: silmät), mikä vaikuttaa, ei pelkät hiukset.

Brodo.Shaggins

Supreme leader

IMG 1360

En ole nainen, mutta pakko sanoa, että ”man bunit” ovat todella ällöttäviä. Olenkin ehdottanut niiden kriminalisointia, mutta jostain syystä tämä idea ei ilmeisesti saanut juurikaan tukea.

Sun tukkatyylin toimivuudesta on hieman vaikea sanoa mitään, koska ei oikein näe, miten nuo hiukset istuvat kasvoihin. Oletko kokeillut kasvattaa pidemmäksi keskeltä? Siten saisit enemmän pelivaraa siihen, miltä näyttäisit. Tilanteen mukaan voisit laittaa hiukset vähän sliipatummin tai jättää ne hiukan vähemmän huolitellusti pikku pörrölle.

Hiukset ovat sen verran olennainen osa ulkonäköä, että niiden kohdalla en miettisi juurikaan säästämistä olettaen, että sattuu olemaan sen verran rahaa, ettei 1-2x/kk parturikäynti syökse vararikkoon.

^^^Perussiisti kampaus, hyvä.

Jos selkeästi likaiset ja laiminlyödyt hiukset unohtaa, niin tyylillisesti kamalinta on yhä edelleen joidenkin käyttämä toivoton yritys peittää kaljua vetämällä hiuksia sen yli :sick: Samoin ei oke kovin pukevaa, jos takaraivolla on kalju läntti ja muuten hiukset on ympäriltä hyvin runsaat - lyhyemmällä pituudella se kalju kohta ei niin korostuisi.

Muuten ei juolahda mieleen mitään kammotusta - no ehkä kasarihevin permanenttipehkot. Pitkien hiusten tulee olla hyväkuntoiset ja siistityt, villinä kasvanut liuhuletti ei oikein komista ketään.

Heiiiiii! Man bun voi olla hot :ROFLMAO:

Klassiset hiustyylit on aina varma valinta. Toisaalta tiedän oikein komeita poninhäntäpoikia ja jopa irokeeseja. Riippuu niin kokonaidkuvasts, mikä kenellekin käy.

Suomalainen ohut ja vähäinen hius ei ole kovin näyttävä noin yleisesti.

Kaupunki
Oulu

IMG 1360

Oletko Cheek? :hyper:

Niskan rajausta voi olla tarve siistiä useammin.

No pahalta näyttää tietysti huonokuntoinen ja huoltamaton tukka. Toi sun tukka on hyvä. Ite en tosin tykkää kovin sliipatuista ja tykkään vähän pidemmästä (sillei vähän punkahtavasta) mutta mä uskonkin että sulle sopisikin joku vähän sotilaallisempi tyyppi kuin minä, ja sellaisiin varmasti tuo kolahtaa.

Repsottavan ja huonokuntoisen tukan jälkeen toiseksi pahinta on mennyt muoti. Ananas oli kiva 5v sitten, nyt vähän tylsä. Niskatukka on ollut pannassa 80-luvun päätyttyä, nyt kovasti taas odottelen söpöjä niskavilloja. 50-luvun tötteröt oli kivoja 50-luvulla. Mutta tyylikysymyjsiähän noi. Niinkuin ne mun ripsetkin: vaaleina ne (mun mielestä) korostavat mun pisamia, ja se on musta tavallaan viehättävää myöskin. Treffeille tosin meikkaan ne, kyllähän sitä paremmalle näyttää kun silmät on piirretty päähän

Hiukset ovat sen verran olennainen osa ulkonäköä, että niiden kohdalla en miettisi juurikaan säästämistä olettaen, että sattuu olemaan sen verran rahaa, ettei 1-2x/kk parturikäynti syökse vararikkoon.
Eihän tuommoinen vararikkoon syöksisi, mutta yleisesti olen todella säästäväinen ihminen kaikeissa, mitä itseeni tulee. Autorempat, kotirempat, ruoanlaitot, hiustenlaitot, yms kaiken mahdollisen tykkään aina tehdä viimeistä myöten itse ja sitä kautta halvalla, niin pitkälle kuin mahdollista. Sitten jos jotain uutta tulee vastaan, mitä en osaa, niin opettelen mahdollisuuksien mukaan. Kaiken rikki menneen pyrin aina korjaamaan, enkä heitä heti pois.

Jonkun aikaa ollut suunnitteilla opetella ompelemaan, niin osaisi ommella housuista taskuun tulleet reijät umpeen.

Säästyneet rahat on sitten kiva säästää ja sijoittaa, niin voi sitten myöhemmin ostaa kerralla jotain pysyvämpää ja isompaa kivaa.

Välillä kun ollut lyhyitä tapailuja naisten kanssa, niin niissä asioissa en sitten pihistele. Sitä rahaa meneekin sitten paljon enemmän kuin normaalisti, kun käydään ulkona syömässä ja pitää tehdä sitä ja tätä mikä maksaa enemmän ja vähemmän.

Omaan makuun tuo hiustyyli on ollut ihan perussiisti ja nyt tulleiden kommenttien perusteella ei myöskään lytätty, niin taidan vielä pitäytyä samassa. Voisi sitä joskus kokeilla jotain uuttakin, jos inspiraatio iskee.
Minun hiuksilla on pahasti taipumusta kihartua kasvaessaan tuosta pidemmäksi. Tulee kunnon kikkarapää jos antaa kasvaa.

Tässä vielä 3 vuotta vanha kuva, jossa annoin hiusten kasvaa 6kk leikkuuttamatta. Ei mitään kovin nättiä enää tuossa vaiheessa :ROFLMAO: kuva

Kaupunki
Oulu
Eihän tuommoinen vararikkoon syöksisi, mutta yleisesti olen todella säästäväinen ihminen kaikeissa, mitä itseeni tulee. Autorempat, kotirempat, ruoanlaitot, hiustenlaitot, yms kaiken mahdollisen tykkään aina tehdä viimeistä myöten itse ja sitä kautta halvalla, niin pitkälle kuin mahdollista. Sitten jos jotain uutta tulee vastaan, mitä en osaa, niin opettelen mahdollisuuksien mukaan. Kaiken rikki menneen pyrin aina korjaamaan, enkä heitä heti pois.

Jonkun aikaa ollut suunnitteilla opetella ompelemaan, niin osaisi ommella housuista taskuun tulleet reijät umpeen.

Säästyneet rahat on sitten kiva säästää ja sijoittaa, niin voi sitten myöhemmin ostaa kerralla jotain pysyvämpää ja isompaa kivaa.

Välillä kun ollut lyhyitä tapailuja naisten kanssa, niin niissä asioissa en sitten pihistele. Sitä rahaa meneekin sitten paljon enemmän kuin normaalisti, kun käydään ulkona syömässä ja pitää tehdä sitä ja tätä mikä maksaa enemmän ja vähemmän.

Omaan makuun tuo hiustyyli on ollut ihan perussiisti ja nyt tulleiden kommenttien perusteella ei myöskään lytätty, niin taidan vielä pitäytyä samassa. Voisi sitä joskus kokeilla jotain uuttakin, jos inspiraatio iskee.
Minun hiuksilla on pahasti taipumusta kihartua kasvaessaan tuosta pidemmäksi. Tulee kunnon kikkarapää jos antaa kasvaa.

Tässä vielä 3 vuotta vanha kuva, jossa annoin hiusten kasvaa 6kk leikkuuttamatta. Ei mitään kovin nättiä enää tuossa vaiheessa :ROFLMAO: kuva
Aletaax oleen? :hyper:

By the way aika ovelasti jätit kroppakuvan myös näkymään tuohon 6 kk:n hiuskuvan viereen :LOL: Minusta tunnostaa, että Kysyvaalla on samanlainen tease-vaihde päällä niin kauan, että tahtoo asettua aloilleen niinkuin esim @carcayu ja vastikään naimisiin mennyt @JudoHemmo_85

#teaseuntilurbored

Pitäskö itsekkin herutella hieman kaljuillani :sneaky: