• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Ei kannata olla tekemisissä ellei se oo sit sun puolelta kokonaan loppu. Tossa vaiheessa se sun exä varmaan ettii vastenmielisen tyypin panee sitä, sitte hieroo hommaa sun naamaan.

Tää on niitä juttuja ko nainen vetää viinaa kaksin käsin ja selittää ettei juo usein, sitte asiaa miettii ni tajuaa että ite olis samalla tahdilla jo tipahtanu pöydän alle. Tai sä oot eka miesvieras mun luona eron jälkeen, sitten kavereiden kanssa voikin vertailla kuka kävi siellä ja milloinki.
Munahaukka YH esittää olevansa saalis, sellasia ne on. Saalis juu mutta turskaa.
Voi Rantsu sun kaa! Etkö sinä yhtään usko Rakkauteen:heart:?

sanmig

VIP
Ikä
41
Nuo rakkaushörhöt on kyllä omituisia. Rakastetaan milloin mitäkin aina matkustelusta auringonlaskuun.
Ei liene kovin kaukaa haettua se, että ei taida olla väliä, saavatko nämä kiksinsä oman umpieritysjärjestelmänsä toimesta näistä asioista vai henkilöistä.

Jygä5

Höpönassu
Ei kannata olla tekemisissä ellei se oo sit sun puolelta kokonaan loppu. Tossa vaiheessa se sun exä varmaan ettii vastenmielisen tyypin panee sitä, sitte hieroo hommaa sun naamaan.
Joo tuo kuvio on jo pyörimässä. Naurattaa vaan ku se luulee että mua jaksas vielä jotenkin kiinnostaa. Pitäs varmaan estää se kaikkialta ku nyt taas en saa olla hetkeäkään siltä rauhassa.

4/9.

Joo tuo kuvio on jo pyörimässä. Naurattaa vaan ku se luulee että mua jaksas vielä jotenkin kiinnostaa. Pitäs varmaan estää se kaikkialta ku nyt taas en saa olla hetkeäkään siltä rauhassa.
Muistiko se jo kehua hyvällä vapautuneella seksillä ja fiiliksellä? Miten kerrankin hän tuntee olonsa hyväksi? Vaikka piilossa itkeä pillittää, sitä se ei toki kerro.

Tuli myös otettua erään mutsin puhelinnumero maanantaina, mutta taitaa jäädä käyttämättä vaikka voisi tehdä hyvää minullekin aktivoida sosiaalista elämää ja ihmisiin tutustumista. Sanoi, että oli ekaa kertaa puoleen vuoteen ulkona illanvietossa. On saman ikäinen kuin minä ja vaikutti että tuntuisi kiinnostusta olevan enemmän kuin itselläni, joten ehkä reilumpaa jättää asia tähän. Toki eipä siitäkään varmaksi tiedä, jos olisikin kevyempää tapailua vailla, mutta tuskin lähden ottamaan selvää.

Ja miehelle 30v ei ole mikään "vasta", kun puhutaan lasten hankinnasta..
Mä funtsin tän kanssa nyt ensisijaisesti niin, että hyvää treeniä ainakin, sillä kolmeen vuoteen en ole tehnyt liikettäkään pariutumisen eteen. Vastapuolikaan ei vaikuta olevan extremevakavissaan liikkeellä, sen verran virittynyttä keskustelua ollut, siitä päätellen suhdanne tässä keississä on 50/10/20% eli 50% että päätyy vain petitouhuiksi, 10% että siirtyy tapailuksi ja 20% ettei siirry miksikään vaan jää yksiin treffeihin :LOL:

Ja mitä tulee toho ''lapsia vasta 30v'' -kommenttiin, niin tarkoitin siis nimenomaan enemmänkin, että aikaisintaan 30v. Sehän ei missään nimessä ole myöhään, taitaa olla jopa alle keskiarvon vanhemmiksi tulemisen ikähaarukassa. Oon kuitenkin ajatellut siten, että sit kun niitä ajatuksella tehdään, niin olis ehtinyt jo hiukan elämään ja olis vakaa vuosia kestänyt suhde, lisäksi mielellään vakioduuni ja omistusasunto.

Jostakin täysin käsittämättömästä syystä lupasin lähteä treffeille kaverimiehen kanssa jonka kanssa en oikeasti ollenkaan haluaisi lähteä treffeille. En tiedä mitä tapahtui, jotenkin vaan yhtäkkiä tuli sellainen tunne että no hyvä on hoidetaan tämä nyt sitten alta pois niin loppuu se outoilu.

No onneksi sitä ennen on toiset treffit, jotka ei oikeastaan ole treffit vaan vapaamuotoinen tapaaminen yhteisiä kiinnostuksen kohteita omaavan miespuolisen henkilön kanssa. Se voi olla ihan hauskaakin joskaan suuria odotuksia ei ole.

Jostakin täysin käsittämättömästä syystä lupasin lähteä treffeille kaverimiehen kanssa jonka kanssa en oikeasti ollenkaan haluaisi lähteä treffeille. En tiedä mitä tapahtui, jotenkin vaan yhtäkkiä tuli sellainen tunne että no hyvä on hoidetaan tämä nyt sitten alta pois niin loppuu se outoilu.

No onneksi sitä ennen on toiset treffit, jotka ei oikeastaan ole treffit vaan vapaamuotoinen tapaaminen yhteisiä kiinnostuksen kohteita omaavan miespuolisen henkilön kanssa. Se voi olla ihan hauskaakin joskaan suuria odotuksia ei ole.
Miesparat.

Mä funtsin tän kanssa nyt ensisijaisesti niin, että hyvää treeniä ainakin, sillä kolmeen vuoteen en ole tehnyt liikettäkään pariutumisen eteen. Vastapuolikaan ei vaikuta olevan extremevakavissaan liikkeellä, sen verran virittynyttä keskustelua ollut, siitä päätellen suhdanne tässä keississä on 50/10/20% eli 50% että päätyy vain petitouhuiksi, 10% että siirtyy tapailuksi ja 20% ettei siirry miksikään vaan jää yksiin treffeihin :LOL:
Ihan hyvä pointti tuo treenin kannalta ottaminen, itse harkitsin tinderin hankkimista siihen tarkoitukseen mutta ainakaan vielä en ole saanut aikaiseksi. Ja vielähän mulla se numero puhelimessa on, tosin voi olla viisasta poistaa se ennen seuraavaa alkoholiannosta.

Mitä jäljelle jäävä 20% arviossasi on? Feminiininen yllätysmomentti?

Mulla on tinder ollut jo reilut 4 vuotta, enkä ole sen kautta yksilläkään treffeillä käynyt :LOL: Aloitetut keskustelutkin pystyy laskemaan kahden käden sormilla.

20% on näköjään se mahdollisuus, etten osaa laskea montako prosenttia on 100%

Edit: Mutta toi femiininen yllätysmomentti käy myös hyvin (y)

Joo. Minä niin rakastan sitä tunnetta kun vastapuolta näyttää kiinnostavan kuin kilo paskaa. Tsemppaa siinä sit parasta itestäs. Sen jälkeen onki mukava jatkaa kaverina, kun tietää että toista kiinnostaa vain kun itse hyötyy jotain.
Taitaa valitettavasti kuulua poikamiehen elämään, ellei sitten vuoraa kämppäänsä foliolla ja pysy sisällä.