• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Jännittävää, ekat treffit kolmeen vuoteen sovittuna :barefoot: Jännitystä tuo lisää se, että vastapuoli on 5 vuotta vanhempi ja omistaa 6v lapsen :LOL: Joskus (melko hiljattain) vielä ajattelin, että mukuloita vasta kolmekymppisenä ja tinderissä äitylit oli aina automaattisesti no go. Saas nähdä mitä tästä kehkeytyy vai kehkeytyykö mitään :whistle:

Etit sellasen joka haluaa sitoutua juuri sinuun ja pitää sinua tärkeänä, sittenhän siltä löytyy aikaa.
Mullekin voi laittaa tilaukseen, jos tuollaisia kerran jossain on.

Tai no, en mä nyt jaksaisi ketään. Ensi keväänä sit. Voitaisiin tavata pajunkissojen aikaan ja rakastua omenapuiden kukinta-aikaan, silloin speksit rakkaustarinan alulle olisi täydelliset.

Ooh, vitsi mikä vaellus :heart:. Jos en pääse seuraavassa elämässäni kimalaiseksi, niin napakettuna syntyminen olisi toiseksi hienointa. Tutkijat hämmästyivät: napakettu kipitti 3 500 kilometriä Norjasta Kanadaan ennätysvauhdilla | Yle Uutiset | yle.fi

Viimeksi muokattu:
Jännittävää, ekat treffit kolmeen vuoteen sovittuna :barefoot: Jännitystä tuo lisää se, että vastapuoli on 5 vuotta vanhempi ja omistaa 6v lapsen :LOL: Joskus (melko hiljattain) vielä ajattelin, että mukuloita vasta kolmekymppisenä ja tinderissä äitylit oli aina automaattisesti no go. Saas nähdä mitä tästä kehkeytyy vai kehkeytyykö mitään :whistle:
Sinä nussit vähemmän koska joku muu on nussinut ensin. Kesken kokkaamisen et voi nussia muijaa pöydällä koska kersa pyörii jaloissa. Kesken leffan kattomisen ei muija ime sinua tai pyllistä sohvalla koska pentu voi nähdä. Mitään tiivistä alkuvaihetta jossa on aikaa et saa.
Mullekin voi laittaa tilaukseen, jos tuollaisia kerran jossain on.

Tai no, en mä nyt jaksaisi ketään. Ensi keväänä sit. Voitaisiin tavata pajunkissojen aikaan ja rakastua omenapuiden kukinta-aikaan, silloin speksit rakkaustarinan alulle olisi täydelliset.

Ooh, vitsi mikä vaellus :heart:. Jos en pääse seuraavassa elämässäni kimalaiseksi, niin napakettuna syntyminen olisi toiseksi hienointa. Tutkijat hämmästyivät: napakettu kipitti 3 500 kilometriä Norjasta Kanadaan ennätysvauhdilla | Yle Uutiset | yle.fi
Minäminäminä, kukaan vaan ei huoli. Olisin täysin valmis palvomaan nättiä neitokaista, tai no vaikka useampaakin.

Olisin täysin valmis palvomaan nättiä neitokaista
Uuniin pistäisit kuitenkin :giggle:

Noh mutta jätetään romantiikka kevääseen, ei sitä tartte kylmän ja pimeän talven tullen kuiteskaan. Menee vaan pää sekaisin.

Paitsi että luin jännän jutun! ” THL testaa naloksonia sisältävää nenäsumutetta rahapeliriippuvuuden hoidossa. Sumutteen suhteen ollaan toiveikkaita, sillä sen uskotaan auttavan laajemmin riippuvuuksien hoidossa: naloksoni hillitsee ylikierroksia aivojen mielihyväkeskuksessa.”
Ajankohtaista - Veikkaus
Auttaisikohan tuo myös rakkausriippuvuuteen?

Jygä5

Höpönassu
Oon kyllä pudonnut hetkessä ihan pohjalle. Pitäs varmaan salille taas vääntäytyä niin tulis tehtyä edes jotain, lomailu ja eroaminen etenkään samaan aikaan ei sovi mulle. Kaiken lisäks en saanu mun unelmaduunia vaikka elättelin vahvasti toiveita ollessani kolmen vahvimman hakijan joukossa. Eksääkin tuli nähtyä (sen pyynnöstä), ja totesin että ei kyllä ole tarvetta nähdä hetkeen uudestaan ja hyvä että koko juttu loppu edes tässä vaiheessa. Sen tapaamisen jälkeen keräilin sen loput kamat täältä kasaan, pitää vielä loput kerätä tänään ja kiikuttaa ne sen luo ensi tilassa.

Pitäs varmaan salille taas vääntäytyä niin tulis tehtyä edes jotain, lomailu ja eroaminen etenkään samaan aikaan ei sovi mulle.
Jaa sullakin kesälomafiilis. Mullakin poppi soinut jo aamukympistä ja reppu odottanut salille lähtijää, mutten ole saanut vielä edes housuja jalkaan.

Nii tavoitteita. Saisiko sitä senverran treenattua, että pyörä kulkisi kohtuudella ja isommin nikottelematta Rovaniemeltä -> Ouluun ja vaikka parikymmentä leukaa suorilta käsiltä sätkimättä?

Kaupunki
Oulu
Jaa sullakin kesälomafiilis. Mullakin poppi soinut jo aamukympistä ja reppu odottanut salille lähtijää, mutten ole saanut vielä edes housuja jalkaan.

Nii tavoitteita. Saisiko sitä senverran treenattua, että pyörä kulkisi kohtuudella ja isommin nikottelematta Rovaniemeltä -> Ouluun ja vaikka parikymmentä leukaa suorilta käsiltä sätkimättä?
Oon joskus ajanut tuon välin polkupyörällä karvan alle 12h. Kannattaa rasvata paikat jo lähtiessä eikä vasta sitten kun alkaa sattumaan.

E: Taino miten sen ottaa. En kyllä kummassakaan päässä polkenu ihan kirkolle asti, mutta tuli sitä matkaa kuitenki yli 200 km.

Tuli myös otettua erään mutsin puhelinnumero maanantaina, mutta taitaa jäädä käyttämättä vaikka voisi tehdä hyvää minullekin aktivoida sosiaalista elämää ja ihmisiin tutustumista. Sanoi, että oli ekaa kertaa puoleen vuoteen ulkona illanvietossa. On saman ikäinen kuin minä ja vaikutti että tuntuisi kiinnostusta olevan enemmän kuin itselläni, joten ehkä reilumpaa jättää asia tähän. Toki eipä siitäkään varmaksi tiedä, jos olisikin kevyempää tapailua vailla, mutta tuskin lähden ottamaan selvää.

Ja miehelle 30v ei ole mikään "vasta", kun puhutaan lasten hankinnasta.

Mä oli tosiaan baarissa heti ekana kesälömapäivänä maanantaina ja söin äsken jäätelöä aamupalaksi puoli kahdelta.

Oon kyllä pudonnut hetkessä ihan pohjalle. Pitäs varmaan salille taas vääntäytyä niin tulis tehtyä edes jotain, lomailu ja eroaminen etenkään samaan aikaan ei sovi mulle. Kaiken lisäks en saanu mun unelmaduunia vaikka elättelin vahvasti toiveita ollessani kolmen vahvimman hakijan joukossa. Eksääkin tuli nähtyä (sen pyynnöstä), ja totesin että ei kyllä ole tarvetta nähdä hetkeen uudestaan ja hyvä että koko juttu loppu edes tässä vaiheessa. Sen tapaamisen jälkeen keräilin sen loput kamat täältä kasaan, pitää vielä loput kerätä tänään ja kiikuttaa ne sen luo ensi tilassa.
Ei kannata olla tekemisissä ellei se oo sit sun puolelta kokonaan loppu. Tossa vaiheessa se sun exä varmaan ettii vastenmielisen tyypin panee sitä, sitte hieroo hommaa sun naamaan.

Sanoi, että oli ekaa kertaa puoleen vuoteen ulkona illanvietossa.
Tää on niitä juttuja ko nainen vetää viinaa kaksin käsin ja selittää ettei juo usein, sitte asiaa miettii ni tajuaa että ite olis samalla tahdilla jo tipahtanu pöydän alle. Tai sä oot eka miesvieras mun luona eron jälkeen, sitten kavereiden kanssa voikin vertailla kuka kävi siellä ja milloinki.
Munahaukka YH esittää olevansa saalis, sellasia ne on. Saalis juu mutta turskaa.

Tää on niitä juttuja ko nainen vetää viinaa kaksin käsin ja selittää ettei juo usein, sitte asiaa miettii ni tajuaa että ite olis samalla tahdilla jo tipahtanu pöydän alle. Tai sä oot eka miesvieras mun luona eron jälkeen, sitten kavereiden kanssa voikin vertailla kuka kävi siellä ja milloinki.
Munahaukka YH esittää olevansa saalis, sellasia ne on. Saalis juu mutta turskaa.
Juomalukua en sen kummemmin seuraillut, mutta en pannut merkille kaksin käsin kiskomista. Pyysin luokseni, mutta sanoi ettei pysty. Hänen ehdotukseensa mennä hänen luokseen vastasin samalla tavalla. Asui kai sen verran kaukana (oli kuski mukana), että enpä lähde aamuksi mihin sattuu arpomaan että millähän täältä lähtee helvettiin. Se ja mahdollinen yllätysmomentti eksän/lasten näkemisen suhteen ei kiinnostanut.

Kaupunki
Oulu
Ootappa kun se tajuaa noin kolmannen tuopin kohdalla että toi kaveri on muuten selvinpäin. Sitä selittelyjen ja mustan valkeaksi väittämisen määrää ei voi sanoin kuvailla. Yleensä ensin kertoo itsestään olettaen että olen "normaali" kännissä oleva baariasiakas ja kun selviää että olen selvinpäin liikkeellä, niin ne aikaisemmin kerrotut ei enää pädekään, kun tämmönen mun luontonen absolutisti ei ehkä syttynytkään känniseikkailuista ja ryhmäseksitarinoista. Kolmas vaihe yleensä on kun nainen tajuaa että homma on menetetty ja sitten alkaa se purkaantuminen siitä kuinka naisella on vaikeaa eikä lääkkeistä ja terapeutista ole mitään apua.

Kaupunki
Oulu
Ootappa kun se tajuaa noin kolmannen tuopin kohdalla että toi kaveri on muuten selvinpäin. Sitä selittelyjen ja mustan valkeaksi väittämisen määrää ei voi sanoin kuvailla. Yleensä ensin kertoo itsestään olettaen että olen "normaali" kännissä oleva baariasiakas ja kun selviää että olen selvinpäin liikkeellä, niin ne aikaisemmin kerrotut ei enää pädekään, kun tämmönen mun luontonen absolutisti ei ehkä syttynytkään känniseikkailuista ja ryhmäseksitarinoista. Kolmas vaihe yleensä on kun nainen tajuaa että homma on menetetty ja sitten alkaa se purkaantuminen siitä kuinka naisella on vaikeaa eikä lääkkeistä ja terapeutista ole mitään apua.
MT ongelmien jälkeen kuulee miten pahat pojat on kohdellu sitä huonosti. Nainen haluaisi vain jonkun joka hyväksyy ja on läsnä, kohtelisi häntä oikein.