Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Ikä
34
Kaupunki
Siilinjärvi
Hei vaa hei. Sitten viime näkemän oli taas yksi tapailu sen vappunaisen kanssa mikä harmillisesti päättyi. Ihana ihminen mutta kipinä vaan hiipui. Mutta hyvän uuden ystävä sai :)
Nyt on tullut keskityttyä lähipiirin ja ystäväverkoston laajentamiseen ja omaan hyvinvointiin mikä taas säteilee joka asiaan. Fiilis on hyvä :oujee: Kesä autokin on sisäänajettu pienten takaiskujen jälkeen ja maanantaina leimalle.

Eilen kävi kylillä ja tanssin varmaan hitaita liian kovaa kun tuntuu että oikee rintalihas ois venähtänty. Mutta Sylveröä en kyllä nähnyt missään. Ja pipariakin ois ollu tarjolla jos ois lukenu viestit ajoissa. Ei sillä että siitä ois mitään tullu, taidan olla vieläki humalassa :ROFLMAO:

Hassua kun jotkut sukulaislapset järjestävät aina kauhean mökötysfarssin, kun ilmoitan lähteväni kotiin. Riippumatta siitä miten paljon ollaan sitä ennen vietetty aikaa yhdessä, niin eroaminen on joka kerta lapsille muka aivan hirveää ja tapahtuu liian pian. Voi nöpöliinejä.

Vaan onpa nyt kyllä tullut sosialisoitua. Niin kamalaa kuin se onkin, niin pitäisi tehdä useammin, koska hyvä mieli siitä jää.

Tänään salilla mietin vielä sitä treenaamishommaa. Onhan se ehkä niin, että tuommoinen 4-6 kertaa viikossa salilla voi tuntua n.s. normaalista ihmisestä jopa paljolta. Meneehän siihen aikaa. Onkohan tämä semmoinen vika joka pitäisi tuoda esille aika pian uuteen ihmiseen tutustuessa? Sehän voi jonkun mielestä olla ihan kamalaa.

Tänään salilla mietin vielä sitä treenaamishommaa. Onhan se ehkä niin, että tuommoinen 4-6 kertaa viikossa salilla voi tuntua n.s. normaalista ihmisestä jopa paljolta. Meneehän siihen aikaa. Onkohan tämä semmoinen vika joka pitäisi tuoda esille aika pian uuteen ihmiseen tutustuessa? Sehän voi jonkun mielestä olla ihan kamalaa.
Eiköhän se tule sille selväksi aika äkkiä. Salitreenaaminenhan on siinä mielessä helppo harrastus, että toisen voi pyytää mukaan - kukin treenailee sitten omaan tahtiinsa. Äkkiä se rupee keksimään omia menoja tilalle, jos ei halua tulla mukaan - mutta tuskin valittaa, kun tietää joutuvansa vaan mukaan jumppaamaan :LOL:

Noh, oikeestihan ei kannata kuunnella kaatislaiselta parisuhdeneuvoja, koska me osataan vaan neuvoa, miten päätyä kaatikselle. Mutta en mä oikein ees tunne ihmisiä, joilla ei ole liikuntaharrastusta lähes joka illalle, niin luulisi ettei tuota pelästy. Eihän arkielämää kestä ilman liikuntaa.

Mutta Sylveröä en kyllä nähnyt missään.
Juu, olen sairastanut nuhakuumetta ja olen edelleen räkäinen. Viimeinen työviikko minun ja loman välissä tökkii jo ajatuksena :confused: mutta pakko kai sinne on raahautua. Nenään sattuu ja se punoittaa huomattavasti.

Minulla kasvaa karvaa liikaa väärissä paikoissa. Nykyihmisen karvapeite on todella huonosti sijoittunutta ajankohtaan nähden. Miksi evoluutio ei voi poistaa säärikarvoja tarpeettomana tuotteena? Tai jotain piparipöheikköä.

Yle.fi uutisissa oli juttua miesten ulkonäköpaineista. Mainittiin rintalihakset. Höhö, eihän niitä edes näe normaalitilanteessa eli vaatteet päällä. Jotain hartianleveyttä ja hauiksen paksuutta voi tarkastella ns radalla ollessa mutta että rintalihakset. Onneksi voimamasun voi erottaa pukeutuneestakin mieskohteesta.

Ikä
41
Ööh, eiköhän rintalihat ole se kaikkein näkyvin osa noista.
Hartioiden leveys voi olla pitkälti rakennekysymys ja hauis on aika pieni lihas verrattuna mihinkään muuhun.

Näin vähän naiset tietää mistään mitään.

Minä tykkään rintalihoista ja leveistä hartioista :kuola:

Ja karvatkin käy :giggle:. Musta on muuten söpöä, kun täällä meilläpäin nuorisolaiset ei välttämättä ajele karvojaan! Oon varmaan viimeksi 70-luvulla nähnyt yhtä paljon säärikarvoja nuorilla naisilla kuin mitä tänä kesänä. Miesten rintakarvat on vielä pysytelleet piilossa, mutta eiköhän nekin sieltä muotiin palaa.

Mutta en mä oikein ees tunne ihmisiä, joilla ei ole liikuntaharrastusta lähes joka illalle, niin luulisi ettei tuota pelästy. Eihän arkielämää kestä ilman liikuntaa.
Minä en tunne kovinkaan monta ihmistä jolla olisi liikuntaharrastus lähes joka illalle. Ihan muutaman. Yleisempää vaikuttaisi olevan sellainen liikuntaa kerran viikossa -tyyppinen lähestymistapa.

Minä en tunne kovinkaan monta ihmistä jolla olisi liikuntaharrastus lähes joka illalle. Ihan muutaman. Yleisempää vaikuttaisi olevan sellainen liikuntaa kerran viikossa -tyyppinen lähestymistapa.
Onhan joo liikkumattomiakin ihmisiä. Mutta luulen että siinä sosiaalisessa ympäristössä missä mä elän ja yritän itteni elättää, ei päivittäinen liikunta ole kauhistus vaan edellytys. Olin kyllä pari vuotta töissä paikassa, jossa jo ekana päivänä firmaan astuessa tajusi, että täällä ei voida hyvin, ihmiset näytti värittömiltä ja väsyneiltä. Siellä liikunnasta puhuminen herätti ihmisissä vaan vaivaantuneisuutta, ja sit ne harvat hyväkuntoiset jutteli kuntoilujuttujaan sivussa ja hiljaa ettei pahoittaisi muiden herkkää mieltä. Vaivoista valittaminen ois toki ollut sallittua.

Ihan hirveetä, ei sovi nykymaailmaan ja sieltä piti vaan päästä äkkiä pois.

Ikä
41
Normaaleilla ihmisillähän on kaikenlaista muuta tekemistä, niin ei tarvitse keksiä "liikuntaa" vapaa-ajalle.
Tietenkin jos asuu jossain neukkukuutiossa, niin sittenhän sitä joutuu olemaan trendikäs ja harrastamaan kaikkea, jotta pysyy jollain tavalla järjissään.

Normaaleilla ihmisillähän on kaikenlaista muuta tekemistä, niin ei tarvitse keksiä "liikuntaa" vapaa-ajalle.
Tietenkin jos asuu jossain neukkukuutiossa, niin sittenhän sitä joutuu olemaan trendikäs ja harrastamaan kaikkea, jotta pysyy jollain tavalla järjissään.
Mun mielestä suurin osa ihmisistä ei harrasta säännöllistä liikuntaa.

Tehän voisitte vaikka tehdä gallupin ja analysoida sitten, että mikä mahtaa olla jakauma :giggle:

Musta liikunta on kiva tapa hilata mieliala ylös ja uskon, ettei ihmistä ole luotu istumaan paikoillaan. Äiti on sitä mieltä, että tietokoneella istuminen on pahinta mitä ihminen voi terveydelleen tehdä ja erityisesti älypuhelin, kun siinä kaikki huomio tiivistyy 10 sentin kokoiseen kappaleeseen. Uskon tietysti äitiä kuten aina, kuhan kapinoin roikkumalla kaiken maailman nettifoorumeilla.

Brodo.Shaggins

Supreme leader
Mun mielestä suurin osa ihmisistä ei harrasta säännöllistä liikuntaa.
Nykyäänhän liikunnan harrastamisen on oltava aina se sali 5x/vko. Joku kaksi kertaa viikossa sulkapalloa rakkaudesta lajiin pelaava ei ole monenkaan silmissä missään määrin urheilullinen.

Kai suurimmalla osalla jonkinlaista (hyöty)liikuntaa sentään tulee, mutta se on just sitä bussille kävelyä ja duunipaikan sählyssä käymistä. Se, että käy monta kertaa viikossa salilla on jo aika hardcore touhua, jos sitä tässä yhteydessä keskivertoon vertaa.

Nykyäänhän liikunnan harrastamisen on oltava aina se sali 5x/vko. Joku kaksi kertaa viikossa sulkapalloa rakkaudesta lajiin pelaava ei ole monenkaan silmissä missään määrin urheilullinen.

Kai suurimmalla osalla jonkinlaista (hyöty)liikuntaa sentään tulee, mutta se on just sitä bussille kävelyä ja duunipaikan sählyssä käymistä. Se, että käy monta kertaa viikossa salilla on jo aika hardcore touhua, jos sitä tässä yhteydessä keskivertoon vertaa.
Ei vaan siis on paljon ihmisiä jotka ei harrasta edes hyötyliikuntaa, ei mitään sen kummempaa ollut siinä.
Tänään just mietin kun katselin tuolla pyöräileviä ihmisiä että miksi he ovat niin pyöreitä jos kuitenkin liikkuu? (muutenkin kuin autolla)
Esimerkiksi entinen eukko ei harrastanut oikeastaan ollenkaan liikuntaa paitsi joskus käveli kauppaan ja minä hain autolla ostosten kanssa. Toisaalta hänkin päivät oli jaloillaan niin mieluummin ne laittaa vaakatasoon kuin lähtee johonkin salille, toisaalta niin se minäkin kävelen päivät pitkät mutta kuitenkin.

Siis varmasti, kaikenlaisia ihmisiä ja sosiaalisia ympäristöjähän on. Mä puhuin vaan omista kuvioistani ja siitä, että kun mietin omia tuntemiani ihmisiä, niin päivittäinen liikkuminen on pikemminkin normi, se ei olis ongelma vaan pitää vaan sovittaa muuhun elämään. Musta ei ikinä saisi sellaista yhdelle lajille omistautunutta, musta on vaan tärkeää, että joka päivä tekee jotain kivaa. Hauskuus ennenkaikkea, kaikki muu on toissijaista :)

Ja se on myös tärkeää että välillä ei tee! Sekin on kivaa, että välillä ei ole mitään aikatauluja yms.

Tänään se kiva on Itämeri.