Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain sinkut saavat kirjoittaa)

Mutta vielä 90-luvun alussa myöskin iso pylly oli paha asia.
Toi on totta :LOL:. Oli kauheaa, kun teini-iässä pylly alkoi levitä, ja levitä ja levitä. Yritin aina vetää paitaa farkkujen päälle, ettei sen valtavuus erottuisi edelleen lapsenmuotoisten kavereitteni keskuudessa. Traumaattista. Jälkikäteen ajatellen surullisinta tossa oli se, että leviksen farkkukokoni oli tuolloin 26''. Siis se valtava ahteri oli ihan älyttömän pieni.

Ja sitten tulikin 2010 luku, ja sitä pitikin alkaa kasvattamaan:giggle:. Mutta tää on hauskempi tilanne. Helpompi lisätä kuin ottaa pois :)

Aiheesta tulikin mieleen taas, mitä siihen klassiseen kysymykseen pitäisi vastata?
Eli, "onko mun perse levee?"

Mikä on se oikea vastaus?

Olen kerran kokeillut vastata rehellisesti, että "on", koska kysymys on niin typerä joka kerta. Perse kun oli leveä, ja sen näki sokeakin. Eikä asia minua haitannut, päinvastoin.
Hän kuitenkin totesi "vitun mulkku", ja poistui paikalta varsin kiukkuisesti.

Jos olisin vastannut "ei", niin se olisi ollut valehtelua, ja hän olisi siitäkin suuttunut, ja alkanut vänkäämään jotain.

Aiheesta tulikin mieleen taas, mitä siihen klassiseen kysymykseen pitäisi vastata?
Eli, "onko mun perse levee?"

Mikä on se oikea vastaus?

Olen kerran kokeillut vastata rehellisesti, että "on", koska kysymys on niin typerä joka kerta. Perse kun oli leveä, ja sen näki sokeakin. Eikä asia minua haitannut, päinvastoin.
Hän kuitenkin totesi "vitun mulkku", ja poistui paikalta varsin kiukkuisesti.

Jos olisin vastannut "ei", niin se olisi ollut valehtelua, ja hän olisi siitäkin suuttunut, ja alkanut vänkäämään jotain.
No tietysti: ”Sulla on ihana/jumalainen perse”

Hmm. No olihan se. Mutta kun ei se ole vastaus kysymykseen, vaan rehellisen suoran vastauksen kiertelyä.
No ens kerran(y). Tehostat vielä katsomalla sitä ihaillen, tartut siihen hellästi kuin se olisi kallis aarre, kiepsahtat sitten kädet naisen ympäri ja suutelet himokkaasti samalla kun painat kovaa etumustasi pakaroiden väliin...

:nolo:

:giggle:

No ens kerran(y). Tehostat vielä katsomalla sitä ihaillen, tartut siihen hellästi kuin se olisi kallis aarre, kiepsahtat sitten kädet naisen ympäri ja suutelet himokkaasti samalla kun painat kovaa etumustasi pakaroiden väliin...

:nolo:

:giggle:
Tätä taktiikkaa varsin menestyksekkäästi käyttänytkin, melko tarkalleen jopa :nolo:
Mutta kun sen kerran kokeilin olla rehellinen ja suorapuheinen, niin ei. Ei.

Kolmas pariutumisuutinen kolmen viikon sisällä! Kyllä nyt on jotakin liikkeellä tällä seudulla. Leviääköhän se juomaveden välityksellä? Vai pisaratartuntana?

Tätä taktiikkaa varsin menestyksekkäästi käyttänytkin, melko tarkalleen jopa :nolo:
Mutta kun sen kerran kokeilin olla rehellinen ja suorapuheinen, niin ei. Ei.
No kaikkea pitää tietysti testata.

Mutta onhan tuo toinenkin tavallaan suorapuheisuutta ja suoraa toimintaa. Ja sillä käännät samalla jutun flirtiksi ja jos vaikka hyvässä lykyssä tulisi saumaa päästä illalla pöllyyttämään lakanoita.

Sanon naiselle tietty, että on se vähän levee mut tykkään just sellasesta. Selitän että mulla on fetissi just sellaseen hanuriin ja siksi molo muistuttaa rautakankea(Oikeasti se johtuu puutteesta).

Luonnotonta noin päin.
Eikä ole, kun luonnonlaki! Musta tuntuu että kaikki miehet on nykyään mua 15v nuorempia. En tiedä mitä on tapahtunut. Mähän kuitenkin kattelen vaan aikuisia, kolmekymppisiä! Ja sitten ne onkin 15v nuorempia :LOL:. Onneksi en osaa laskea, vaan riittää että ikä ei ala numeroilla 1 tai 2, tai ettei numeroita on lukumäärältään vähemmän kuin 2.

Kyllä mä mielellään ottaisin jonkun oman ikäisen, mutta kun ei niitä ole. Kyllähän sä tän tiedät.

Toi Taavitsainen ei edes ole 50-vuotias, paitsi iältään. Fyysisesti se näyttää pikemminkin 30-vuotiaalta ja varmasti kehon suorituskykykin vastaa 30-vuotiasta eikä 50-vuotiasta. Ihmiset suhtautuu suhun siten miltä sä näytät ja sun sosiaalinen asema muodostuu sen perusteella, ei siten mitä sun paperissa lukee.