Yläselän vasemmalla puolella lapaluun paikkeilla on tuntunut polttavaa kipua aina, kun olen yrittänyt tehdä mavea. Alle 100kg paino ei tuota ongelmia, mutta 120kg:sta ylöspäin mentäessä kipu alkaa tuntua heti, kun tanko nousee maasta, enkä tästä syystä ole uskaltanut tehdä yhtäkään kokonaista toistoa. Ongelmat alkoivat samoihin aikoin, kun intissä vedettiin ensimmäiset marssit täysvarustuksessa muutama viikko sitten - en tiedä, onko näillä mitään yhteyttä. Suoritustekniikassa ei pitäisi olla mitään vikaa, sillä olen kyseistä liikettä suorittanut säännöllisesti lähes 3 vuoden ajan ilman mitään ongelmia.
Yläselässä ei tunnu kipua minkään muun liikkeen yhteydessä (etu- ja takakyykky, kulmasoutu, penkki, pystypunnerrus, pohjenousu jne.), eikä muulloin kuin itse maven aikana ja jonkin aikaa sen jälkeen. Lisäksi venyvyys on hyvä ja olen venytellyt aina treenipäivänä pari tuntia treenauksen jälkeen. Onko kenelläkään ollut vastaavanlaista ongelmaa tai tietoa siitä, mikä sen voisi aiheuttaa?
Yläselässä ei tunnu kipua minkään muun liikkeen yhteydessä (etu- ja takakyykky, kulmasoutu, penkki, pystypunnerrus, pohjenousu jne.), eikä muulloin kuin itse maven aikana ja jonkin aikaa sen jälkeen. Lisäksi venyvyys on hyvä ja olen venytellyt aina treenipäivänä pari tuntia treenauksen jälkeen. Onko kenelläkään ollut vastaavanlaista ongelmaa tai tietoa siitä, mikä sen voisi aiheuttaa?