yläselän nikama niksahti kyykyssä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eilen tehdessäni kyykkyä kuului rusahdus selästä juuri tangon alta, mistä seurasi ihan kohtalaisen epämukava kipu. Ei siinä muuta kuin auton rattiin ja suoraan päivystykseen. Lekuri sitten väänteli mun päätä ja paineli selkää, ja sanoi että tangon paino oli nikauttanu mun selkänikaman. kyselin sitten paniikissa että kuinka vakava vamma on kyseessä, ja lekuri vastas että ei tässä tän ihmeemmästä ole kyse(niksautteli sormiaan samalla). hoidoksi lepoa ja 800:sta buranaa.

Mutta asiaan, miten tällainen haaveri kävi ja miten tämmöiset voisi jatkossa estää. Väänsin 5 toiston sarjoja 70%:lla(85kg), ja 3:ssa sarjassa rusahti. Mietin että johtuiko toi onnettomuus yläselän pyöristymisestä, vai onko mulla vain huono fysiikka kyykyn tekemiseen? Tai kenties jostain ihan muusta... Mutta onko kellekkään palstalaiselle käyny vastaavaa tai kuullu tämmöisestä haaverista?

Keskittyy vaan, että suoritustekniikka on todella puhdas.. itse en kans yhdestä kerrasta säikähtäisi, mut jos sama jatkuu niin sit muutoksia ohjelmaan..

Joo, pitää kuulostella vähän miten tää selkä lähtee paranemaan. 2 päivää menny haaverista ja vieläkin kipeä. noh, sitä varten on kipulääkitys. On kyllä semmonen tuntuma että tekniikkavirheestä tää kärsimys johtuu.

Back
Ylös Bottom