Meinannut kerran aiemmin lähteä yksin ulkomaille mutta sain sitten kaverin houkuteltua mukaan. Nyt kun oma henkilökohtainen "bucket listin" ennen 40v reissu Japaniin, lähestyy vääjäämättä, niin huomaan että hiukan jännittää ekan kerran yksin reissaaminen jo ajatuksena. Olen hyvin sosiaalinen ja reissuilla parasta on ollut juurikin eri asioista matkaseuran kanssa hifistely ja fiilistely. Nyt vääjäämättä miettii että heräät hotellilta, menet ihan yksin aamupalalle, valitset jonkun mielenkiintoisen kohteen, eeppinen matkustusepisodi että pääset sinne, katsot hetken mestoja, mietit mitä syödä ja sitten ruuan jälkeen hetken vaan yksin fiilistelee kokemaansa ja lähtee taas matkustamaan seuraavaan paikkaan. Kuulostaa ehkä monen mielestä hyvältä mutta joku vaan itseni tuntien ahdistaa takaraivossa.
Anyway itse asiaan
Oletko reissannut yksin? Kauanko olit reissussa? Plussat ja miinukset, tekisitkö uusiksi ja muut mietteet sekä vinkit?
Anyway itse asiaan
Oletko reissannut yksin? Kauanko olit reissussa? Plussat ja miinukset, tekisitkö uusiksi ja muut mietteet sekä vinkit?