Yhden jalan kyykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja May
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

May

Ikä
44
Täällä on kai muitaki mimmejä jotka tekees yhden jalan kyykkyä??Ni miten teillä on jalka siinä penkillä? "Nojaatteko" vaan päkiää siihen reunaan, vaan onko koko jalkapöytä penkillä? Ku mulla ainaki tuntuu nilkassa aika pahalle ja jalkapohja meinaa kramppailla..Eli miten ois paras? Muuten kyl loistoliike:rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Teen sitä smithissä tukijalka kevyesti maassa taaempana. Koittanu joskus ton penkinkin kanssa kikkailla, mutta tahtoo ruveta hirvittään se tasapainoilu aina jossain vaiheessa niin että vie parhaan terän ponnistuksilta.

Teen smithissä yhden jalan kyykkyä niin, että se "takajalka" on penkin päällä huilimassa. Jalkapöytä on siinä penkillä ja sen penkin hilaan aika lähelle, koska muuten tulee ihan älytön venytys etureiteen tai lähinnä lonkankoukistajaan.

Mulla on kanssa se jalkapöytä rennosti penkin päällä. Kun on hyvä asento, niin tasapainokin pysyy kunnossa. En tiedä oisko sillä penkin korkeudella jotain merkitystä? Mutta mulla ei tosiaan ole ollut mitään ikäviä tuntemuksia nilkassa eikä jalkapohjassa, vaikka jalkapohjiin mulla muuten tuleekin välillä aika helposti kramppeja.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom