Yes Man

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jim Carreyn uusin pätkä. Leffan ensi-ilta Suomessa 26.12.2008.
Jospa tällä kertaa olis pitkästä aikaa Carreyltä hauska leffa?
http://www.imdb.com/title/tt1068680/
Traileri
yes_man.jpg

yes-man-b.jpg

Jim Carreyn uusin pätkä. Leffan ensi-ilta Suomessa 26.12.2008.
Jospa tällä kertaa olis pitkästä aikaa Carreyltä hauska leffa?

Viittaat varmaan siihen faktaan, ettei Jimi ole näytellyt komediassa vuoden 2005 jälkeen?
Ellei Hortonia lasketa, eihän se siinä näyttele, puhuu vain ;-))

Viittaat varmaan siihen faktaan, ettei Jimi ole näytellyt komediassa vuoden 2005 jälkeen?
Ellei Hortonia lasketa, eihän se siinä näyttele, puhuu vain ;-))
Me, myself & Irene (2000) jälkeen ei ole pahemmin tarvinnut nauraa carreyn leffoille, vaikka tässä välissä on ehtinyt muuta 9 leffaa tekemäänkin. Näistä nämä muutamat viime aikaiset komediat ei ole olleet hauskoja!

Itse tykkäsin tästä leffasta todella paljon. Okei vähän korni paikoitellen, mutta se sanoma mitä tämä leffa haluaa sanoa on todella nerokas ja monien kannattaisikin ottaa hiukan mallia (eli ei ihan niin äärimmäisyyksiin)...

Meikä tykkäs kyllä kovastikkin tästä pätkästä ja jäi leffan jälkeen semmonen hyvä fiilis. Kannattaa ihmeessä kurkata:)

Aikamoista kuraa koko leffa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aikast pirun hauska koko leffa. Plus bongasin tuosta leffasta sellasen bändin kuin Journey. Ainut vanha rokkibändi mikä maistuu mulle.

Upbeat.

Piristi teränsä menettäneen päivää.

Itse pidin myös todella paljon kyseisestä pätkästä. Itseasiassa niin paljon, että päätin kyseiseen elokuvan investoida blu-ray kiekon muodossa. Tosiaan itsellenikin jäi elokuvasta sellainen tosi hyvä fiilis kun sen katsoin. Tietty heti alustahan sen tiesi että hyvä raina kyseessä, kun Journeyn musa alko soimaan.

Itse pidin myös todella paljon kyseisestä pätkästä. Itseasiassa niin paljon, että päätin kyseiseen elokuvan investoida blu-ray kiekon muodossa. Tosiaan itsellenikin jäi elokuvasta sellainen tosi hyvä fiilis kun sen katsoin. Tietty heti alustahan sen tiesi että hyvä raina kyseessä, kun Journeyn musa alko soimaan.

Journeyn ehdottomasti paras biisi muutenkin. Odotin koko leffan ajan, että soitetaanko se kokonaan vielä ja kyllähän se soitettiin. Vieläpä erittäin hyvässä kohdassa.

Itse ostin heti dvd:nä, kun sai uudeksi elokuvaksi varsin huokeaan hintaan 12,90e.

Meikän mielestä leffa oli kyllä harvinaisen onnistunut, tai ainakin minä jaksoin katsoa kiinostuneena loppuun asti. Lisäksi komediaksi tässä oli harvinaisen osuva sanoma, tollasta melkein tekis mieli kokeilla joskus (ei tietenkään noihin äärimäisyyksiin että annetaan rahaa jne :D).

Aluksi pelkäsin että tää olis vaan uus väännös Liar liarista, mutta onneksi osuin väärään.

Tosi hyvä leffa kun sen joskus katoin. 4 tähteä komediana.

Suositut

Back
Ylös Bottom