Yellow bamboo-Totta vai tarua?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
A video clip from a beach in Perth, Australia. Yellow Bamboo are chiblasters, and even if you do manage to get close enough to touch them, you'll allegedly die if you touch someone who's got a charged up chi blast in him.
Listen for the people saying "he touched him, he touched him. how could he touch him?"

Voi jeeeeeeeeeeeesus kristus mitä toimintaa! BJJ ukot kyykytti pojat :lol2:

Juu, puusilmänä en hoksannu kattoa noita muita videoita. Samaa settiähän tää on ku ne venäläiset hihhulit, jotka osaa hienoja etätainnutustekniikoita. Jokuhan täällä vaahtosi ihan mehuissaan siitä. Voisko joku pistää linkkiä, niin sais illalle vielä hyvät naurut.

buahhah :D

TIMMYYYY!!!!!!!

e: siis nämä etätainnutukset jotka toimi vaan omiin opetuslapsiin? juutuubissa oli video jossa menivät jujitsusalille ja lopputuloksena 0 etätyrmättyä, 0 tyrmättyä ja itelle hyvät naurut.

tässä yks:
http://www.youtube.com/watch?v=vBg4hTA8UFU&NR=1

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onhan näitä etätyrmääjiä Suomessakin. Olen jo vuosia yrittänyt haastaa heitä otteluun siten, että etätyrmääjällä on minuutti aikaa tehdä temppunsa, kun minä seison paikallani. Ehtona on vain että hän ei saa koskea minuun tai käyttää mitään teknisiä apuvälineitä (ampuma-ase...). Jos olen vielä pystyssä, minulla on minuutti aikaa lyödä tai potkaista kerran, kun etätyrmääjä seisoo paikallaan. Sitten on taas toisen vuoro. Tätä jatketaan, kunnes jompikumpi ei pysty jatkamaan.

Jostain syystä kukaan ei ole vielä suostunut ottamaan haastetta vastaan, vaikka maksan 500 euroa, mikäli häviän. :rolleyes:

Meneekö tää samaan kategoriaan tän kanssa?

Tää on ainakin melko hilpee video.

Super kiai master tekee haasteen 5000$ ja saa vastaansa jonkun tavis vapari ottelijan. :D

Mestari kumminki myllyttää äijiä tuolla salilla aika pahan näköisesti.

http://www.youtube.com/watch?v=gEDaCIDvj6I

Onhan näitä etätyrmääjiä Suomessakin. Olen jo vuosia yrittänyt haastaa heitä otteluun siten, että etätyrmääjällä on minuutti aikaa tehdä temppunsa, kun minä seison paikallani. Ehtona on vain että hän ei saa koskea minuun tai käyttää mitään teknisiä apuvälineitä (ampuma-ase...). Jos olen vielä pystyssä, minulla on minuutti aikaa lyödä tai potkaista kerran, kun etätyrmääjä seisoo paikallaan. Sitten on taas toisen vuoro. Tätä jatketaan, kunnes jompikumpi ei pysty jatkamaan.

Jostain syystä kukaan ei ole vielä suostunut ottamaan haastetta vastaan, vaikka maksan 500 euroa, mikäli häviän. :rolleyes:
Hei pliis! Eikö sullakaan ole parempaa tekemistä kuin kuluttaa vuosia aikaa tollaseen tyhjänpäiväseen läpälässynläähän. Rupee tekemään vaikka etätöitä. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom