Yamada DVX-6600 DVD, MP3, DIVX, XVID soitin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja onion
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jep eli noita Xvid- ja Divx- leffoja on kertynyt siihen tahtiin että pitäis saada töllöön kiinni noita formaatteja tukeva standalone soitin.
onko kellään kokemusta kyseisestä soittimesta? Hinta ei täällä paikallisessa liikkessä ole kovinkaan suolainen eli 129Eemeliä. DVD:t katson Pioneerin DV-350:llä, joten tuo laite tulisi ainoastaan Xvid ja Divx käyttöön. Lähinnä kiinnostaa tuo eri formaattien päivitettävyys, eli miten tapahtuu? :)

Mulla on ollut sellainen joulukuusta asti. Verkkokaupasta ostettu, hinta ei muistu mieleen, mutta kannattaa tarkistaa eri paikoista.

Firmwarea päivittämällä (polta CD'lle, sitten soittimeen) formaatteja saa päivitettyä, kunhan perustuvat mpeg 1 (VCD, SVCD), mpeg 2 (DVD, sekalaiset) tai mpeg 4 (DivX, XviD jne.)-koodaukseen. En ole itse päivittänyt uudempaan firmwareen vielä, joten kokemuksesta en voi puhua.

Mukava laite; käytän mp3-soittimena, DVD-soittimena, netistä pomittujen leffojen/TV-sarjojen katsomiseen. Ongelmia on ollut lähinnä ikivanhojen CDRien kaa. Joskus laite jämähtää kun vaihtaa alikansioon ja pitää ihan on/off-napista resetoida. Kerran vanha (oletettavasti vääntynyt) CDärrä jäi sen sisään, luukku ei enää auennut. Noh, ei muuta kun ilmainen asiakaspalautus postitse ja alle viikossa sain sen takaisin ehjänä.

Ei se ole sen hintainenkaan että jotain laatua kannattaisi odottaa; jos löytyy käyttöä tuollaiselle monitoimivehkeelle, osta pois.

Kiitosta neuvoista! Käyn tänään hakemassa tuollaisen. ja tosiaan mulla ei ole kauheita HIFI vaatimuksia noitten laitteiden kanssa, kunhan tuolla hinnalla saa vaan toimivan pelin. :)

soittimeen ei vielä ole divx tekstitystä saatavilla. on luvattu seuraavaan firmwareen jonka on puhuttu tulevan tämän kuun lopussa...mutta ans kattoo ny millon tulee. Mutta siinä päivityksessä siis mukana tuki teksitykselle.

XXL sanoi:
Miten tuossa hanskataan divx tekstitykset?
Hämärä muistikuva on että jollain ei toiminut ja firmware-päivitys sen korjasi, en muista tarkemmin. Itseäni vain häiritsee tekstitys; en ole ajatellut asiaa.

Kokeile vaikka Google, Yamada DivX subtitles. Löytyy varmaan tietoa.

Edit: Kreikkalainen jumalatar näköjään tiesi asiasta; yleensähän ne ;)

grimJester sanoi:
Itseäni vain häiritsee tekstitys; en ole ajatellut asiaa.
Osaat varmaan paremmin muinais-latinaa ja aramaijaa. :) Osa filmeistä tulee mm. Espanjasta ja Italiasta, ja tällöin tekstitys on todella tarpeen, minulle.

Offtopic: Sen tekstityksen voi kyllä liittää tietokoneella siihen leffaan, en nyt muista ohjelman nimeä.

Tekstitys "liitetään kuvan päälle" ja sitten poltetaan vaikka divX tai svcd leffaksi.

Vaikka tiesittehän te sen tietenkin jo...;)

mattibodari sanoi:
Offtopic: Sen tekstityksen voi kyllä liittää tietokoneella siihen leffaan, en nyt muista ohjelman nimeä.

Tekstitys "liitetään kuvan päälle" ja sitten poltetaan vaikka divX tai svcd leffaksi.

Vaikka tiesittehän te sen tietenkin jo...;)

Kaikkihan pitää sitten mielessä, että kuvaan poltettu tekstitys on saatanasta. Ilmeisesti eivät digipuolellakaan osaa tekstitysten lähettämistä oikein, mutta se nyt ei taas tähän liity mitenkään. Noiden soittimien osalta kannattaa varmaankin tutustua tähän foorumiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
XXL sanoi:
Osaat varmaan paremmin muinais-latinaa ja aramaijaa. :) Osa filmeistä tulee mm. Espanjasta ja Italiasta, ja tällöin tekstitys on todella tarpeen, minulle.
:lol2:

Riippuu vähän leffasta, juu. Joskus japanilaiseen lonkero-erotiikkaan on ollut pakko imuroida englanniksi tekstitetty versio, muttei sekään auttanut ymmärtämään. :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom