Yöproteiini

Olen kuullut et monet huiput herää yölläkin vetäämään proteeinia. Vetääkö kukaan teist ja onko tullut mitää tuloksia siitä
Minä taas olen kuullut, että jotkut huiput käyttävät hormoonejakin!Hulluja ne huiput!

kannattaa muistaa, että myös sisäelimet tarvitsevat lepoa. Näin olleen yöllä syöminen ei ole kovinkaan fiksua.
jaa ruokailusi niin, ettei tarvitse miettiä yöllä moisia asioita:thumbs:

Ennen nukkumaanmenoa kun vetäsee kunnon protsku+rasvasetin niin kyllä sitä saa ihan rauhassa nukkua ilman viisari kaakossa käyvän katabolian pelkoa. Eli yöprotskun vetäminen taitaa olla aika yksimielisesti tuomittu hifistelyksi...

Mutta mutta, kuka tunnustaa olevansa säännöllinen sheikkerinvatkaaja myös keskellä yön sydäntä?

Kyllä pääsääntöisesti yöllä kannattaa nukkua ja antaa illalla nautittujen proteiinien kaikessa rauhassa imeytyä elimistöön. On aamullakin sitten levänneempi olo...

Chris acetohan listas top10 mistakes miks monet epäonnistuu massanrakentamisessa ja siel oli kohta "remember your late night aminos" tai vastaava. Jossa sano että illal juo vettä sen verran et heräät yöllä kuselle ja samal vetäset kaseiinia ja n.3g arginiinia. En sit tiiä mut kaipa aceto jotain tietää..

Jenkkien varmaankin tunnetuimpia ravinto/bodausguruja, kirjottaa ainakin FLEX:iin ja Muscle&fitnesiin. Jay Cutleria ainakin opastelee..

Tais olla käyhty joka mainosti jossain fastin iänikuisessa mainoslipareessa, että "nauttii" joskus massakaudella yöllisen wc käynnin yhteydessä muscle+ juoman..

Ite vedän iltapalaksi ehrmannin+maitoa+kalaöljyt.. :kuola:

Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Ravinto 133
Ravinto 43
Ravinto 21
Ravinto 11
Ravinto 4