XXXL Whey

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kyle
  • Aloitettu Aloitettu
Kaikkien halpishera-kokeilujen jälkeen tuli ostettua pönttö kyseistä heraa ja positiivinen yllätys oli, kun juoma oli kerrankin hyvänmakuista!

Toinen mikä yllätti oli, että jauho sekoittui kunnolla ilman mitään vaahtoilua. Ainut huonopuoli on, että hinta on halpisheroja korkeampi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama juttu!
Koko kesän käyttelin ja todella hyvät oli kokemukset, just tuo vaahdottomuus ja neutraali maku!
Nyttemmin oon käytelly maitoprotskua lisäprotskuna, mut taidanpa kohta taas ostaa tuon muoviämpärin...
Suosittelen!:hmmm:

Ikinä en ole tavannut proteiinia mikä ei sekoittuisi hyvin, ja kaikenlaista halpista on ollut. Ja makua saa vaikka kaakaolla. Samalla valmistajallahan on sitä Pro Power wheytä. Siinä on parempi hinta/laatu-suhde.

paskimman makuista protskujauhetta mitä olen ikinä ostanut oli se fastin joku mass jauhe.toi nutri plussan mega gainer vai mikä se nyt olikaan on ihan hyvää...itse asiassa parasta mitä olen juonut..

Kuinka pitkäks aikaa se 2 kilon ämpäri riittää? Ja monta kertaa päivässä/milloin sitä olis hyvä vetää naamaan?

Originally posted by Tomba
Kuinka pitkäks aikaa se 2 kilon ämpäri riittää? Ja monta kertaa päivässä/milloin sitä olis hyvä vetää naamaan?

Itellä oli Pro Powerin palautusjuomaa 2 kilon ämpärissä ja kyllä se kuukausia riitti. Tietenki otin sitä vaan treenin jälkeen joten...
Tuon heran kanssa onki sitte toinen juttu. Riippuu tietysti paljonko sitä päivässä tarvitset muun ruoan lisäksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom