XXX: The next level

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eccu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Onko kukaan onnistunut näkemään kyseistä elokuva? Tulossa esitykseen pari viikon kuluttua, joten olisi kiva tietää, onko katsomisen arvoinen vai ei. Itse kallistuisin jälkimmäiseen vaihtoehtoon, vaikka olen nähnyt vain trailerin. Mitä mieltä olette jatko-osista, joissa näyttelijät on vaihdettu uusiin? Ensimmäinen osa oli ihan tavallista toimintaa, mutta Vin Diesel oli yksi syy (joo, olen ihan hetero), miksi elokuvan jaksoi katsoa. Sama juttu kuin Predatorissa. Kun Arska ei ollut jatko-osassa, ei huvittanut katsoa koko elokuvaa. Voi kai uusi XXX olla hyvä, mutta olisin tahtonut Dieselin...

Ice Cube ei kyl todellakaan vakuuta, friday 1:ssä oli aikanaan ihan jees, mutta tää on nyt asia erikseen. Toiseksi XXX oli IMO hirveetä paskaa ja veikkaanpa, että jatko-osa on paskaa potenssiin 2.

Maailmanensi-iltaan ollaan menossa! Eli Suomen ja maailman ensi-ilta keskiviikkona 27.4. Vaikka voissa paistaisi, olen menossa katsomaan...riippumatta Ice Cubesta, juonen epäloogisuuksista ja muista seikoista. Mukana myös Exzibit! Saa nähä, minkälainen raina toi on. Veikkaan aika perus actionleffaksi, poikkeaa kuitenki ykkösosastaan aikalailla...

Minusta ykkönen todella hyvä, mutta miksi mennä raiskaamaan kakkososalla ja ilman Dieselilä? :wall:

Accord sanoi:
Minusta ykkönen todella hyvä, mutta miksi mennä raiskaamaan kakkososalla ja ilman Dieselilä? :wall:

Tiedätkö, se on tosiaan kauheaa. Mikä siinä on kun just nää kaikkein merkittävimmät elokuvataiteen mestariteokset mennään raiskaamaan? Sama jutun tekivät Red Scorpion kakkosella. Red Scorpion oli triple X:n tapaan ihan omassa luokassaan. Kumpaakin leffaa katsoessa oli semmonen sanoinkuvailematon voiko-tämmöisiä-elokuvia-olla-olemassa fiilis. :D

salihemmo sanoi:
Tiedätkö, se on tosiaan kauheaa. Mikä siinä on kun just nää kaikkein merkittävimmät elokuvataiteen mestariteokset mennään raiskaamaan? Sama jutun tekivät Red Scorpion kakkosella. Red Scorpion oli triple X:n tapaan ihan omassa luokassaan. Kumpaakin leffaa katsoessa oli semmonen sanoinkuvailematon voiko-tämmöisiä-elokuvia-olla-olemassa fiilis. :D
Aivan.. Esimerkiksi myös Matrix on juuri tälläinen. Menestyksen myötä leffa pistettiin sarjatuotantoon kolmen leffan myötä... :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eka osa oli ainakin kohtuullisen paska. Toisesta ei varmaan tarvitse odottaa edes tätä.

:offtopic:
Accord sanoi:
Aivan.. Esimerkiksi myös Matrix on juuri tälläinen. Menestyksen myötä leffa pistettiin sarjatuotantoon kolmen leffan myötä... :rolleyes:

Kyllä matrix oli suunniteltu trilogiaksi. 2. ja 3. osa olivat melko paskoja tai sitten oli vaan odotukset turhan kovat..

Accord sanoi:
Hehhee, salihemmo taisi vain olla hieman sarkastisella tuulella, ja pitää siis oikeasti Red Scorpionia ja xXx:ää paskoina tekeleinä. :D

xXx:ssä rasittavinta antia oli ehdottomasti "monikulmakohtaukset", jossa näytettiin tasan sama moottoripyörän/auton/Vin Dieselin/mällin/Mr. Miyagin lento alusta asti uudessa kuvakulmassa. Helvetin toistoa puolet leffan toimintakohtauksista. "Uuuu, katsokaas kun hyppään motocross-pyörällä piikkilanka-aidan välistä 30 metrin loikan, teen samalla pari volttia, ammun 200 pahista konetuliaseella, parannan syövän, ratkaisen Fermatin teoreeman ja keksin AIDS-rokotteen... " :wall:

Täyttä paskaa nämä molemmat xxx elokuvat. Kuuluu samaan sarjaan kuin nämä The Fast and the Furious ja 2 Fast 2 Furious elokuvat. Melkeinpä jopa itse :david: kalpenee noiden rinnalla :lol2:

Nyt on leffa katsottu! Älkää ihmeessä menkö katsomaan, jos elokuvassa pitää olla kauheasti logiikkaa, järkeä ja Oscarin arvoisia näyttelysuorituksia! Mutta muuten, tsiigatkaa ihmeessä!! Mä olen vastarannakiiski ja vaikka universaalisti kaikki arvostelijat haukkuneet pätkän, mä tykkäsin kovasti! Ice Cube oli kunnon gangsta ja musat olivat jees.. Sinällään kyseessä ei ole varsinainen jatko-osa, vaan sellainen 80-luku tyylinen actionpläjäys! Anyways, pexxi loved it;) Taidettahan tämä ei ole, eikä loistava eepos...mutta kuitenkin...

Kävin just kattoo. Eipä toi kovin ihmeellinen ollu, muutamia niin dorkia epärealistisuuksia ettei mitään rajaa, mutta muuten aivan oivaa äktionia. Leffassa oli myös hienoja rasseja, uutta ja vanhaa mustangia ja shelby cobra :) Mut jooh, ice-cube sukkas - tosin eipä tota roolia ois juuri kukaan muukaan voinu hyvin vetää. kouluarvosana 7.

Erehdyin maksamaan sen 9e ,että pääsen kattomaan kyseisen rainan ja sehän oli ihan p**ka... En mitään muuta positiivistä löytänyt leffasta kuin hienot autot!

Netissä saa katsoa ensimmäiset 10 minuuttia tosta leffasta. Saa katsoa, pystyy silti katsomaan ehkä 3 minuuttia. http://www.mtv.com/overdrive/

Ei kyllä ymmärrä miten joku voi edes harkita ton katsomista teatterissa.

xXx: The Next level, taas näitä Hollywood-action leffoja. Kaverin kanssa käytiin kattoo ja just sellasta skeidaa, mitä odotinkin. Maksoinkin huikaisevat 3.50€ :rolleyes: .

Itse pidin tuosta elokuvasta ihan saatanasti! :D Ei tuossa elokuvassa mitään realismia ole haettu. Viihdettä isolla V:llä, ainakin minulle. Ei näitä elokuvia ole tarkoitettu tosissaan katsottavaksi. Toivottavasti ei kukaan ole niin luullut. :jahas: Yleensä tällaisissa action-pätkissä pysytään jotenkin kohtuudessa, mutta tässä elokuvassa pistettiin ihan rohkeasti haisemaan. Harvoin olen näin paljoa nauttinut action-elokuvasta.
Itseäni nauratti ihan helvetisti esim. kun Xzibit kertoi pystyvänsä varastamaan mitä tahansa, millä on pyörät :hyper:. Myöskin kohtaus "autokorjaamolla", missä soi musiikki, jengi istu nahkasohvilla ja tytöt tanssi autojen päällä - oli ihan saatanan hauska.

:offtopic:
Vin Diiselistä puheenollen. Onko joku nähny sen Riddickin aikakirja-lehvan, onko hyvä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom