xtravaganza. Toimiiko vai onko rahastusta

Ikä
44
xtravaganza sanaa ei haku ainakaan löytänyt, joten jos on täällä puhuttu niin linkkiä kiitos.

Tämä tuntuu olevan nyt niin mainostettua monella salilla, että on pakko kysyä asiasta teiltä. Onko kokemuksia tai oletteko kuulleet asiasta mitään? Kieltämättä hinta on sen verran kova, että sillä saisi protskut, vitamiinit yms rasvanpolttojuomat ostettua. Moni kuitenkin kehuu tätä, mutta pelkkiin puheisiin tai naapurin veljen kaiman tekemiin suoritteisiin en usko. Tuo taitaa olla ketoosidiettiä, jos olen oikein ymmärtänyt, mutta en mene takuuseen. Ainakin tulokset on xtravaganza :lla paremmat kuin minulla (jos totta). Itse pudottanut 12kiloa 21viikossa, joten kaukana ollaan noiden tahdista.

Kiitos ja kumarrus.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai se paino nopeasti putoaa, en vaan usko että kovin terveellisesti. Riippuu tietty sun painosta ja tavoitteista mikä on paras tapa laihduttaa. Yks tuttu kokeilee tota. Voin kertoo sitte myöhemmin mimmosii kokemuksii sil on tosta ollu.

Tapani80 sanoi:
Itse pudottanut 12kiloa 21viikossa, joten kaukana ollaan noiden tahdista.
Täähän kuulostaa ihan passelilta tahdilta

Täähän kuulostaa ihan passelilta tahdilta
joo jos tosta kiristää niin riski että dieettaa vaan lihakset pois kasvaa aika pitkälti logaritmisesti äärettömään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom