Xboxista äänet stereoihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mrT
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

mrT

Sarjassa tyhmät kysymykset. Eli onko keinoa saada Xboxista äänentoisto suoraan stereoihin samalla tavalla kuin tietokoneesta audiokaapelin avulla? Eli onko käytännössä olemassa kaapelia joka sopii Xboxin ja stereoiden välille?

Toivottavasti ylläolevasta selviää mitä yritän kysyä:arvi:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Optinen kaapeli. Tai sitten RCA kaapelit jotka tulee kans? Oletan että kyse on 360:stä.

Siellä on RCA-kaapelit takana, punainen ja valkoinen. yhdistä ne stereoihin

Itse yritin kytkeä normi xboxista äänet tollasiin logitechin 2.1 tietokonekajareihin. Valmistajalta saa johdon mihin tulee kaiuttimen liitin (vihreä, perus tietokoneen) ja siihen naaraspuoleinen josta lähtee 2 johtoa scartille (punainen ja valkoinen, urospuoleinen)

noita nyt ei tunnu saavan muualta kuin valmistajalta, ei ainakaan onnistu tilaaminen lohjalta..

e: http://ec1.images-amazon.com/images/I/41JVFS4ZPWL._SS500_.jpg

tuollainenkin kävisi, ei ihan juuri mitä hain.. alkuperäisessä ei ollut tuota mustaa johtoa (?)

Tarviiko se saada liitettyä ihan suoraan xboxiin? Vedä stereolaitteiden kautta rca piuha telkkariin, jossa on boxi kiinni?

Normi xboxiin saa tämmösen

Tuossa on sit optinen ulostulo, jonka jälkeen dolby digital toimii. Kuvan laatu paranee myös, kun scartin kautta saadaan RGB ulostulo. Itte ostin tuon vimpaimen silloin kun oli Xbox.

XBox 360:n mukana tuli vastaavan oloinen vimpain, edistyneempi vaan :)

edit: tosiaan joo tämä neuvo pätee kotiteatteri vahvistimeen (haluukos joku mukamas liittää boxinsa johonkin muuhun...) Kyllä ne takaäänet voimakkaina pimeessä huoneessa on jotain kivaa :D

Oletan että kyse on 360:stä.
Siellä on RCA-kaapelit takana, punainen ja valkoinen. yhdistä ne stereoihin

Loistavaa. Itse asisassa tv-tasolla lepää tällä hetkellä vielä vanhan mallinen boxi, mutta jos kusti polkee riittävän lujaa niin maanantaina pitäisi olla uusi 360 käytössä. Tuossa vanhemmassa boxissa kun ei tainnut olla RCA-kaapelin käyttö mahdollisuutta niin se laittoi miettimään. Kiitoksia vastauksista:rock:

fvfv

Eli ostin xbox360 slimin jonka laitoin HDMI piuhalla telkkariin kiinni. kuva toimii ja äänet telkkarin kautta. mutta miten saan äänet stereoiden kautta. yritin RCA piuhoilla telkkarin kautta stereoihin, mutta ääni kuuluu edelleen telkkarin kautta. xbox slimissä ei edes ole omia RCAliittimiä, joten ainut vaihtoehto on vissiin telkkarin kautta kiertää stereoihin.

stereoissa on myös HDMI liitäntä, mutta tuskin siitä hyödyttää mihkään vetää? koska mun tv:ssä kyllä riittää liittimiä ja siinä on 2xHDMI. 1 ja 2.

Vanhassa perus xbox360 käytin aikoinaan komponenttikaapelia jonka kytkin telkkariin ja muistaakseni stereoista RCA:lla telkkarin "erllisen äänentoiston" liittimiin. ja silloin ääni tuli stereoiden kautta.

sotkeeko tuo HDMI jotenki hommaa??

Eli ostin xbox360 slimin jonka laitoin HDMI piuhalla telkkariin kiinni. kuva toimii ja äänet telkkarin kautta. mutta miten saan äänet stereoiden kautta. yritin RCA piuhoilla telkkarin kautta stereoihin, mutta ääni kuuluu edelleen telkkarin kautta. xbox slimissä ei edes ole omia RCAliittimiä, joten ainut vaihtoehto on vissiin telkkarin kautta kiertää stereoihin.

stereoissa on myös HDMI liitäntä, mutta tuskin siitä hyödyttää mihkään vetää? koska mun tv:ssä kyllä riittää liittimiä ja siinä on 2xHDMI. 1 ja 2.

Vanhassa perus xbox360 käytin aikoinaan komponenttikaapelia jonka kytkin telkkariin ja muistaakseni stereoista RCA:lla telkkarin "erllisen äänentoiston" liittimiin. ja silloin ääni tuli stereoiden kautta.

Mun Sonyn telkussa ainakin voi valita asetuksista käyttääkö television kaiuttimia vai ulkoista äänijärjestelmää. Jos sun vahvistin osaa ottaa hdmi:stä äänet, niin sitten kannattaa käyttää sitä.

Pystyykö sen äänen ja kuvan vetää stereoiden läpi? eli xbox>stereot>televisio eli hdmillä stereoille ja sieltä hdmillä televisiolle? eli onko siinä kuvalle passtrough tjms?

Mä laitoin telkkariin hdmi kaapelin ja kuorin sen komponenttikaapelin kotelon niin se mahtuu samaanaikaan sen hdmi kaapelin kanssa boxin perään ja sit siitä optisella piuhalla kotiteattereihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä laitoin telkkariin hdmi kaapelin ja kuorin sen komponenttikaapelin kotelon niin se mahtuu samaanaikaan sen hdmi kaapelin kanssa boxin perään ja sit siitä optisella piuhalla kotiteattereihin.

Eli boxin mukana tuli se "komponentti" piuha jossa on 3 rca liitintä toises pääs. mutta miksi siinä on tehty silleen et ku käyttää komponenttipiuhaa, niin se suoja estää samanaikaisen HDMI piuhan käyttämisen. Eli revinkö siitä komponenttipiuhasta irti sen HDMI suojan ja sit saan senki boxiin kiinni ja siitä piuhat stereoihin.??? näinkö teit?

Mun Sonyn telkussa ainakin voi valita asetuksista käyttääkö television kaiuttimia vai ulkoista äänijärjestelmää. Jos sun vahvistin osaa ottaa hdmi:stä äänet, niin sitten kannattaa käyttää sitä.

emä tiedä onko mun LG:s semmosta asetusta, en usko, mutta en ainakaa ennen ole semmosta tarvinnu.

Zone-sarja -42%

Stereoissasi ei ilmeisesti optista sisäänmenoa?? Jos ei niin sitten telkusta saat varmaan äänet ulos RCA:n kautta stereoihin?

Stereoissasi ei ilmeisesti optista sisäänmenoa?? Jos ei niin sitten telkusta saat varmaan äänet ulos RCA:n kautta stereoihin?

Öö, emä muista onko jotai optista.. En oo tommosii liittimii ikää tutustunu. Mutta mulla oli piuha kiinni stereoiden äänilähdön RCA liittimistä telkkarin erillisen äänijärjestelmän RCA liittimiin, mutta ääni tuli silti telkun kautta, vaikka stereoista kytkin auxille ja laitoin volyymia mutta ei mitää. en muista oliko se ennen niin, että molemmista kuului ääni yhtäaikaa, vai kuuluuko vaan toisesta kuulua ääni.. Mutta pitää vissii koittaa fixata sitä komponenttipiuhaa ja poistaa siitä se esto, että saan sen kiinni sekä HDMI:n. vetää sit komponentista pelkästää rca piuhat suoraa stereoihin. jos sit toimis. mun mielestä mulla ei telkus ole mitää valintakohtaa asetuksis, josta sais valita mistä ääni otetaan, mutta pitää seki tarkistaa.

No sain toimiin sillein, et revin siitä komponenntikaapelista liittimen ympäriltä kuoret pois ja sit sopi tämä sekä HDMI piuha olemaan yhtäaikaa kiinni. vedin vaan komponentista piuhat stereoille. ei vaan toiminu ku yritti telkkarin kautta stereoille. typeräsi tehty slimis ettei voi muka käyttää yhtäaikaa hdmi sekä komponenttia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom