[Xbox360] NHL 2012

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sci
  • Aloitettu Aloitettu

Sci

Liittynyt
17.8.2007
Viestejä
321
Team pakkotoisto aloittaa jälleen kauden heti kun peli tulee markkinoille joten loppuviikosta alkaapi jytinät taas.
Pelaajia sekaan ja uusia sekä vanhoja odotellaan.

Alustavasti Seassa on -> p.keinonen, Piiparinen , Boneaunt joten sekaan mahtuu alkajat sekä uudet joilla ei paljoa kokemusta olekkaan.

Ja perinteisesti pelit huudellaan täällä threadissa klo:n ajat yms.

Messagea tänne ja laitetaan invit joukkueseen tulemaan. :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitää mennä uusimaan livekin, annoin sen jumittaa kun meni kortti vaihtoon kun vanheni, hirveet uhkailut sieltä tuli, että kohta et pääse enää liveen ja menetät kaiken, maailmanloppu tulee jne. Tostahan on homovaikee päästä irti kun kerran liveen joinaa.
 
Pitää mennä uusimaan livekin, annoin sen jumittaa kun meni kortti vaihtoon kun vanheni, hirveet uhkailut sieltä tuli, että kohta et pääse enää liveen ja menetät kaiken, maailmanloppu tulee jne. Tostahan on homovaikee päästä irti kun kerran liveen joinaa.

Hommaa se 12kk gold eikä tuota suoraveloitus hässäkkää.
:(
 
Verkkokaupasta itte kans hakenu.
Gold 12kk kun aktivoi boksille ja on sit vuosi aikaa ja esim puolessa välissä löytyy joku hyvä tarjous toisesta 12kk goldista niin sen voi aktivoida suoraan edellisen jatkoksi.

viimeksi kun hain 12kk goldin tais maksaa 41e tarjouksessa.
 
Sit ku kortti kädessä niin raaputtaa sen aktivointi koodin ja boksin logonappia ja vasempaan laitaan Redeem code sit sinne tuo aktivointi koodi nii voi^la
 
Ei vittu, että kiehun täälä. Ostin änärin äsken. Olin menossa verkkopeliin, laitoin koodin siihen normaalisti, ilmoitti, että koodi virhe, yritin uudestaan, KOODI ON KÄYTETTY. Nyt soittelen joka helvetin ea numeron läpi.
 
Ahaa, yleinen vika kuulemma, että alkaa hiiltykö yhtä pahasti, kun minä äsken.. 2 päivän kokeilu toimii ja sanoivat, että laittavat gamertagin sähköpostiin lisäinfoa asiasta, saavatko ongelmaa korjattua vai antavatko uudet koodit.
 
Ahaa, yleinen vika kuulemma, että alkaa hiiltykö yhtä pahasti, kun minä äsken.. 2 päivän kokeilu toimii ja sanoivat, että laittavat gamertagin sähköpostiin lisäinfoa asiasta, saavatko ongelmaa korjattua vai antavatko uudet koodit.

täytyykö tuonne ottaa yhteyttä asiasta? meinasin jo tehdä pelistä ja boxista pilkettä kun alkoi vituttamaan.. Peleihin voisin liittyä mukaan, tosin en ole järin hyvä vielä kun en omista NHL 11, mutta sitäkin on tullut kaverien kanssa pelailtua sillontällön.
 
Ei vittu, että kiehun täälä. Ostin änärin äsken. Olin menossa verkkopeliin, laitoin koodin siihen normaalisti, ilmoitti, että koodi virhe, yritin uudestaan, KOODI ON KÄYTETTY. Nyt soittelen joka helvetin ea numeron läpi.
Ei toimi mullakaan.
 
Mä oon messissä kanssa, Gamertag on Munkki90. Jatkoaika.comin EASHL-tiimeissä oon vaikuttanut 10- ja 11-vuoden painoksissa.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom