GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

XBOX One vs. PS4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Kummassakin varmasti puolensa. Kumpikohan ois parempi? Itse ennakkotilasin molemmat verkkokauppa.comista, pitää päättää jouluun mennessä kumman pudotan pois...

Ps4 taitaa olla niin pahasti "tekijänoikeussuojattu" että lie vahtii kameralla että pelin ostaja pelaa, eikä vain hänen kaverinsa ;)

Ps3 kyllä kärsii tökkimisestä niin pahasti ajoittain että on usko mennyt koko Sonyyn. Toisaalta kun on kalliit ratit ja polkimet siihen jo hommattu niin... Tietty jos xboxissa toimis logitechin g25 niin valinta olisi helppo. Ei oikein nappaa nämä gran turismot mitä odotellaan taas 8 vuotta ja saadaan sitten ajaa Daihatsulla.

Ps-ohjain on myös sopiva lähinnä 6v tyttöni käteen kun taas xboxin kapulalla voi pelata aikuinenkin.

Voin muuten kertoa että on harvinaisen vaikea päätös kun viimeeksi on ostanut konsolin kun PS1 julkaistiin...... paras oli varmaan vaan hankkia kummatkin, niin voi pelata myös niitä eksklusiivisiä julkaisuja. Jotenkin on kyllä vankempi usko siihen, että PS4 olisi parempi viihdekeskuksena, kun taas Xbox jollain tasolla valaa enemmän uskoa pelien toimivuuteen. Minähän en siis tiedä miten asia on, koska pelaillut PS1 jälkeen vain kavereilla konsoleilla, mutta tämmönen kuva jäänyt.

Kyllä täs pitää odotella noi Xbox Infinityn (viimeisin nimitys) speksit ja featuret, sitten päättää kummalla astua takaisin konsolipelaamisen maailmaan. PC:llä jatkuu edelleen oma "tosipelaaminen", mutta ei konsoleita voita mikään kuppi-iltoina kavereiden kanssa. Plus onhan sitä yksinkin kiva hakata jotain änäriä.

PS4 lähtee heti ennakkotilaukseen kun julkaisupäivä vahvistetaan ja jostakin saa tilattua vahvistetulla hinnalla. Nythän esim. verkkokaupan sivuilla lukee että hinta vahvistuu myöhemmin. Meikäläisen eka konsoli oli jouluna -96 pleikkari ykkönen, kakkonen jäi välistä (hairahduin pc-pelaajaksi) ja kolmonen taas palautti konsolimieheksi.

On vain yksi aito ja oikea.

Mulla on ollut Sega Megadrive, PS1, PS2, Xbox ja tällä hetkellä on PS3 ja Xbox360. Kaikki asiat huomioon ottaen, Xbox360 on kokonaisuudessaan tähän mennessä paras konsoli, ainakin minun mielestä.

Ps4 ja Xbox720 suhteen en vielä ole muuta päättänyt kuin sen, että ainakaan molempia en hanki, jos kumpaakaan.

Pitää nyt ensin saada tarkat tiedot molemmista :)

Jos tohon uuten boxiin tulee joku samanlainen saatanan riippakivi, kun red ring 360:ssä, niin kivitän Mikkisoftan maantasalle. 2 modattua boxia jo rrodannut ja eilen piti alkaa tsekkaan netflixistä leffaa ja löin boxin normaalisti käymään niin kukas se siellä. Luulin, että noi olis ollut jo näissä uudemmissa boxeissa historiaa, mutta ei. Voi vittu.

En nyt jaksa ettiä linkkiä mutta mutuiluna muistelisin että Paskasoft tulee estämään sekä käytettyjen pelien pelaamisen että Xbox360 pelien pelaamisen uudessa konsolissaan.

Live aikakin luultavasti pysyy maksullisena, mitä sitä nyt muuttamaan kun kerran kaupaksi menee.

Mulle varma PS4, en halua tukea Microsoftin toimintaa, varsinkaan Xboxien kautta.

Chaab varmaan tiesi jo että PS4 ei myöskään tue PS3 pelejä?

Tämähän ei ole tietoinen esto, vaan PS4 ja tod näk Xbox muuttuu arkkitehtuuriltaan PC:n kaltaiseksi ja pelit ei yksinkertaisesti toimi sellaisenaan. Sony tosin tarjoaa vanhat pelit jonkin pilvipalvelun kautta, kai MS tekee vastaavaa.

En nyt jaksa ettiä linkkiä mutta mutuiluna muistelisin että Paskasoft tulee estämään sekä käytettyjen pelien pelaamisen että Xbox360 pelien pelaamisen uudessa konsolissaan.

Live aikakin luultavasti pysyy maksullisena, mitä sitä nyt muuttamaan kun kerran kaupaksi menee.

Mulle varma PS4, en halua tukea Microsoftin toimintaa, varsinkaan Xboxien kautta.

Sony on kaikkein kovaäänisimmin ajanut käytettyjen pelien estoa jo pitkään. Ei siis mikään iso yllätys, jos uudessa pleikassa sellainen feature on.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eikös tämä threadi olis voinut odottaa vielä pari viikkoa kun xboxin julkistus tilaisuus on 21. päivä? :D

Tässä nyt kuitenkin linkki ps4 julkaisutilaistuuteen mikä pidettiin helmikuussa jos joku ei ole vielä nähnyt.

Sony on kaikkein kovaäänisimmin ajanut käytettyjen pelien estoa jo pitkään. Ei siis mikään iso yllätys, jos uudessa pleikassa sellainen feature on.
Sony on sanonut että ps4 ei estä käytettyjen pelien pelaamista. Lähde

Itselle seuraava konsoli tulee todennäköisesti olemaan Ps4 johtuen puhtaasti siitä että Gears, Halo ja Forza eivät minua kiinosta. Sonyn konsoleilla on ollut minulle sopivampi pelivalikoima. Aika kuitenkin näyttää kummalle konsolille se ensimmäinen musthavepakkopelata peli tulee ja sen konsolin sitten ostan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Noita pelejä pitäis pystyä vuokraamaan (en ole varma voiko jo), koska ite ainakin vetäsen läpitte ja sitten myyntiin. Menee vähän pointti jos ei voi eteenpäin laittaa. Parin viikon vuokra pilvestä pelille ja läpitte.

Ulkomailla aika yleistäkin jo pelien vuokraaminen, mutta ihan fyysisinä kopioina. Taitaa Suomessakin jokunen vuokraamo olla, mutta harvassa ovat.

Pilvivuokraus olisi kieltämättä tervetullut palvelu.

ps4 tulee kyllä todella paljon tehokkaampi kone kuin ps3, ja alkaa olee sillai et ps4 on enemmän pc kuin konsoli
Se on käytännössä PC. Nämä uudet konsolithan on PC pelaajien kannalta aivan huippu juttu, pelien suunnittelu konsoli edellä ei enää rampauta PC versiota.

Xbox360 on nykyisessä konsolisukupolvessa jo melko lähellä PC:tä, toisin kuin PS3. Se on tärkein syy siihen, että multiplatform pelit on 99% ollut parempia boxilla kuin pleikalla.
Jatkossa tulee varmasti olemaan tasaisempaa, kun PC,boxi ja pleikka ovat kaikki käytännössä samaa rautaa.

toivottavasti jompikumpi alkaa oikeasti haltsaamaan tuota päivitysrumbaa. Se on syvintä paskaa mitä ikinä on pelimaailmaan tullut. Vittu kun sen yhden kerran meinaat pelata niin tuntitolkulla pitää vittu PÄIVITTÄÄ konsolia ja pelejä. Ei ole ihan yks tai kaks kertaa käynyt niin, että into meni jo siinä kohtaa kun kaikenmaailman paskapäivitykset on ladattuna. Saatana.

Nimimerkillä mun piti pelata tänään, mutta en jaksa odotella. Noi pitäis mennä vaikka idle-tilassa paikalleen automaattisesti ilman yhtään 'ok' kyselyä. VMP. Että voikin taas vituttaa helppo konsolipelaaminen. Ihan samaa paskaa mitä puuceella pelatessa.

E: kaikki pleikkarit on tähän mennessä ollut ja Sonyn miehiä olen, mutta tämä viimeisin versio on kyllä ollut pettymys. Boksia en ole ikinä omistanut, enkä kyllä osaa sanoa, että pitääkö sitäkin paskaa klikkailla ok versiopäivityksiin ja tekeekö ne pelitoimittajat jatkuvaa patchia peleihin. tekisivät valmiiksi ja siirtyisivät seuraavaan.

No boxi on valovuoden edellä plösöä noissa päivityksissä. Molemmat omistan ja tuo sonyn päivityshelvetti on täyttä paskaa etenkin jos pelaa harvemmin niin saa parhaillaan varata useita kymmeniä minuutteja kun tulee system updatea ja useita eri patcheja peleihin ladattua.

toivottavasti jompikumpi alkaa oikeasti haltsaamaan tuota päivitysrumbaa. Se on syvintä paskaa mitä ikinä on pelimaailmaan tullut. Vittu kun sen yhden kerran meinaat pelata niin tuntitolkulla pitää vittu PÄIVITTÄÄ konsolia ja pelejä. Ei ole ihan yks tai kaks kertaa käynyt niin, että into meni jo siinä kohtaa kun kaikenmaailman paskapäivitykset on ladattuna. Saatana.

Nimimerkillä mun piti pelata tänään, mutta en jaksa odotella. Noi pitäis mennä vaikka idle-tilassa paikalleen automaattisesti ilman yhtään 'ok' kyselyä. VMP. Että voikin taas vituttaa helppo konsolipelaaminen. Ihan samaa paskaa mitä puuceella pelatessa.

E: kaikki pleikkarit on tähän mennessä ollut ja Sonyn miehiä olen, mutta tämä viimeisin versio on kyllä ollut pettymys. Boksia en ole ikinä omistanut, enkä kyllä osaa sanoa, että pitääkö sitäkin paskaa klikkailla ok versiopäivityksiin ja tekeekö ne pelitoimittajat jatkuvaa patchia peleihin. tekisivät valmiiksi ja siirtyisivät seuraavaan.

Ainakin seuraavassa pleikkarissa on ominaisuus, että päivitykset ja lataukset suoritetaan taustalla ja jopa konsolin ollessa "kiinni". Niinpä toivottavasti ei tarvitse sitä Bäfää kerran kuussa pelattaessa päivittää puoltaa tuntia että pääsee pelaamaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom