XBox ja Counter strike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Aika nostalgista menoa pelata tuota X-laatikolla. Samoja mappeja hieman reteemmin piirrettynä, pakko kai se on hommata live toimintaan, että pääsee pelaamaan online. Ei se ollutkaan niin suolesta padilla pelatessa kuin olisi luullut. Onko kukaan muu koittanut?

En ole vielä päässyt kokeilemaan , mutta innolla odotan sitä päivää kun viimein pääseen testaamaan. Voi olla aika himmeetä juoksenella ja samaan aikaan tähtäillä ja yrittää osua vihollisiin sen padin avustuksella. :D

Originally posted by Kyöpeli
En ole vielä päässyt kokeilemaan , mutta innolla odotan sitä päivää kun viimein pääseen testaamaan. Voi olla aika himmeetä juoksenella ja samaan aikaan tähtäillä ja yrittää osua vihollisiin sen padin avustuksella. :D

Strafe on kaverisi kun padilla pelaa, ei se ole niin paha kuin olisi odottanut, aika helvetin samanlainen se on kuin puucee versio, äänet ja kaikki on samaa, oikeasti aika siisti.

Jes, itselläkin on tuo Ceeässä ja modattu xbox, meinaa tulla bannit jos menen liveen mutta otin mod piirin pois käytöstä ja pelailin livellä ja hyvin toimii.

ps, Mikellä vielä live? Pitäisi löytää lisää suomiporukkaa pelaamaan xboxilla ja peeceellä

Originally posted by Juha1
Jes, itselläkin on tuo Ceeässä ja modattu xbox, meinaa tulla bannit jos menen liveen mutta otin mod piirin pois käytöstä ja pelailin livellä ja hyvin toimii.

ps, Mikellä vielä live? Pitäisi löytää lisää suomiporukkaa pelaamaan xboxilla ja peeceellä

Juu, kuten toisaalla keskustellaan, on live työn alla.

Jos pelaatte livellä, niin käyttäkää kaikissa peleissä [P] tagia, jos sen tuohon saa.

Originally posted by Mike
Kuis sä tuon sitten sait toimimaan, mulla ei tuo onnistu?
Mulla on pienet viritykset päällä tietokoneen kautta, Voin hankkkia ohjeet miten saat sen viriteltyä koneen kautta sitten voi muokata melkeinpä kaikkea koska Xbox ei ole rajoittamassa.
Mutta jos et jaksa viritellä voi kai sitä -P- tagia jonka luullakseni saa pelkän xboxin kautta.

Originally posted by Juha1
Mulla on pienet viritykset päällä tietokoneen kautta, Voin hankkkia ohjeet miten saat sen viriteltyä koneen kautta sitten voi muokata melkeinpä kaikkea koska Xbox ei ole rajoittamassa.
Mutta jos et jaksa viritellä voi kai sitä -P- tagia jonka luullakseni saa pelkän xboxin kautta.

No eipä tuotakaan saa, joten pakko käyttää pelkästään P Nick.
Mites on, onko cs jo täysin hakkeroitavissa wh + aim tyyliin xboxissakin? Lopetan kyllä samointein pelaamisen jos menee samanlaiseksi kuin peeceellä.

Kyllä on mutta siihen tarvitaankin jo kovemman luokan hakkeri. sanoisin että kukaan todellinen hakkeri nyt ei pahemmin ceeässästä kiinnostu, Mitä nyt itse olen kohta jo vuoden rämpännyt xboxin piirien kanssa ja en ole löytänyt keinoja xiitata koska Xboxin verkko rajoittaa sen, Ja yksin pelissäkin se on todella kova homma koska sinun täytyy muutella pelin tiedostoja, Joten ei ole huolta hakkereista :kippis1:
Itse olen jotain pientä keksinyt kuten erikoismerkit nimiin, modatulla xboxilla pelaaminen, Pelien piraatti versioilla pelaaminen internetissä ja Permanent bannin kiertäminen ja muutamia muita.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Anyway, Teenkö uuden threadin vaiko herättelenkö tätä kun saan xboxin kuoret takaisin paikalleen (vaihdan mod piiriä)
Tuo liven mukana tuleva mikki on yllättävän arsesta, itsellä hajonnut tässä tarkoitus ostaa uusi pian.

22-6.

0wn3d.jpg

Pitäis vain saada nyt kasaan porukkaa pelaamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom