Wwe

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dante
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ennen tuli katottua joka jakso sata kertaa. Nykyää harvemmin. Jotkuu jutut on niin naurettavia esim. Vince McMahonin ja sen ramman kädenvääntö :D Ei helvetti, sellanen kynis muka voittas vincen.

Tästä on ollu juttu aikasemminkin.
Mä oon kattonu niin kauan kun subtv:ltä näytetty, mutta pakkaa ne jaksot olemaan aika typeriä(on tosin hauskoja juttujakin)
Enemmän sais olla kaikkia naistenotteluita, mutta taitaa kaikki mutapainit olla PPV:ssä

Originally posted by Aku-A

Enemmän sais olla kaikkia naistenotteluita, mutta taitaa kaikki mutapainit olla PPV:ssä

Naisten otteluita ei juuri näissä suomen jaksoissa näy. Ohjelmasta kun on puolet saksittu pois. Täyspituisissa 2h jaksoissa niitä kyllä on.

Tuleehan tuota vahdattua..

Kohtahan on suomalaistakin painia seurattavana... mainokset pyörii jo SubTV:llä ja netistä löytyy osoitteesta www.bgvalhalla.com lisätietoa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Re: Smackdown Turkuun!

Originally posted by Master Blaster
Helsingin showssa oli aina Brock Lesnarista lähtien...

Helsingissä oli uusi lupaus Brock. Koviakin nimiä oli saatu paikalle, kuten Chris Benoit, Kurt Angle, Edge, Rey Mysterio ja Booker T oli korvaamassa Undertakeria...

Jaksaakohan sitä tonne turkuun olleskaan, kun nyt on kahden kuukauden sisällä VPW:n 2 tapahtumaa Helsingissä... Joihin on tulossa myös vallan mielenkiintoisia vierailijoita rapakon takaa...

Onko kellään muulla kavereita/tuttuja tuolla Valhalla Pro Wrestlingin bootcampillä, joka alkoi tänään?

Mun yks kaveri meni sinne ja ne sai heti vähän tuntumaa kehään. Oli kuulemma se kehä ihan mielettömän kova ja kun sihen paiskataan selkä edellä, niin joka kerta kuulemma oli ilmat pihalla. :) Ja ne kehän köydet on kuulemma niin kovia, että köysiin juoseminen kans sattui aika lailla kylkiin ja selkään. Jätkä oli jo kahden tunnin jälkeen ihan paskana. :)

Re: Re: Re: Re: Smackdown Turkuun!

Originally posted by S.L.
Helsingissä oli uusi lupaus Brock. Koviakin nimiä oli saatu paikalle, kuten Chris Benoit, Kurt Angle, Edge, Rey Mysterio ja Booker T oli korvaamassa Undertakeria...
Kovia, mutta tylsiä nimiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom