Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
What sanoi:Kertokaahan kamppailulajin harrastajat/wrestling-fanit: onko crossface toimiva liike? Voisi kuvitella, että se pystyisi toimimaankin.
On mutta ei siinä nyt tarkoitus ole rusauttaa niskoja ympäri samointein. Puristaa/vääntää sen verran että ilma ja veri lakkaa kulkemasta tai niskoissa tuntuu sen verran ikävältä että joutuu taputtamaan.What sanoi:Anteeksi tulee newbie kysymys: onko esim. lukkopainissa tai vapaapainissa kuristusote sallittu. Siis käsivarsi kurkulle ja vääntöä koko voimalla.
kyllähän noita irtautumisia joskus näkee,vähän riippuu asennosta.mutta yleensä se homma on kyllä siinä.What sanoi:Jos joku saa kuristusotteen kiinni, niin matsi taitaa olla siinä. Ainakin luulisin. Mahtaa se olla v-mainen tunne, kun kaveri saa otteen lukittua ja tietää, että se on joko taputus tai taju kankaalle.
Voi kai siinä yrittää nakata kaverin yli tai kammeta itse pystyyn ja ajaa vastustaja häkin seinään. Tai no, enpä tiedä. Taitaa olla niitä kuuluisia showpainiliikkeitä nuo.
Jos joku haluu neuvoa F-5 liikkeestä niin oon siinä expertti tehtiin smackdown leffa yläasteel ja käytettiin sitä syynä lintsaa ruotsin tunneilta ja sain aina Feen lopettaa
kyllä sillä pystyy jos käy istumaan alaselän päälle :D se nimittäin sattuu :(Deat sanoi:Meil käytettiin harkoissa Walls Of Jerichoa venytysliikkeenä, "smackdown-venytys" niinku sitä kutsuttiin :D Hyvinhän se venyttää, mutta ei kyllä sillä paljoa satuttamaan pysty.
JP Fux sanoi:kyllä sillä pystyy jos käy istumaan alaselän päälle :D se nimittäin sattuu :(
VoimaSuomi sanoi:Jos joku haluu neuvoa F-5 liikkeestä niin oon siinä expertti ;) tehtiin smackdown leffa yläasteel ja käytettiin sitä syynä lintsaa ruotsin tunneilta ja sain aina F:5:een lopettaa