Wrestlemania XX

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aihetta sivuttiinkin jo toisessa threadissä, mutta juuri äsken katsoin sen läpi niin täytyy sanoa että oli siinä totta tosiaan yhdelle illalle viihdettä ja rytinää. Nostalgiaa, dramatiikkaa, jännitystä, yllätyksiä ja toimintaa. What a rush! Olisipa ollut hienoa jos olisi nähty mukana myös ykkösestä tähdet, Hogan, Piper ja Mr.T. Randy Savagekin olis tehny vaikutuksen. Tosin matseissa oli muutamia pienehköjä pettymyksiä kyllä, ratkaisuissa jne. Ihan kaikkeaan ei kaikki esiintyjät antaneet, siitä pitkä miinus. Mutta Muffyltä Thumbs Up! No Doubt!
:thumbs:

Saako veikata? Eddie piti mestaruuden, John Cena teki koiruuksia Big Show:lle, Raivotautinen Ahma yllätti..............

:D

WM XX oli pienoinen pettymys. Olin aivan raivoissani Lesnar vs Goldberg -matsin jälkeen. Olin todella pettynyt, kun huhut Brockin lähdöstä pitivät paikkaansa. Hyviä matseja ei ollut juurikaan. Mahtavaa oli nähdä Taker ja Paul Bearer.

Pääottelu oli yksi kaikkien aikojen parhaita matseja. Koitoksen jälkeen oli tippa silmässä, todella tunteikas ja mahtava lopetus.

Oliko taker jättänyt sen badboy biker teeman ja siirtynyt hautausurakoitsijaksi?

Tietääkö joku, mistä ne tulokset näkee?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
NP sanoi:
Säälistä antoivat + juonenvaihdos.

Vapaapaini.com

Ehkä näin. Teknisesti Benoit on kuitenkin yksi parhaista painijoista, etenkin matsit Anglea vastaan ovat olleet hyviä. Pääasia, että Triple H ei oo enää mestarina, alko vähän kyllästyttään se touhu. Evoluutio, matsit, joissa hankki moukarin kanssa diskauksen jne.

Joo no musta tuntuu et ne Guerreron ja Benoitin mestaruudet oli vaan kunnianosoituksina miesten kovasta työstä jne, mut onhan ne taitavia painijoita molemmat, varsinaisia veteraaneja myös. Ja kuka sitä jaksaa jos aina on koko ajan samoilla kavereilla vyöt. Itsekin petyin juuri mm. tuohon Goldberg-Lesnar -matsiin mut tosiaan Angle-Guerrero ja Benoit oli hienoa katseltavaa. Rikishi jaksaa aina naurattaa ja viihdyttää. Juuri Lesnarin matsin jälken kun kongi kumahti niin ajattelin ääneen että "...ttu eihän tää nyt tähän voi loppua!". Myös Rock n Sock oli niin perseestä, noin laadullisesti.

muffy sanoi:
Myös Rock n Sock oli niin perseestä, noin laadullisesti.

Rock on hyvä viihdyttäjä, heittää hauskaa läppää, mutta tainu mennä enempi hollywood leffoihin viime aikoina.....

:nolo:

Juu, ettiä oon jo pitkään yrittäny noita matseja, mutta tähän asti oon saanu vasta sen Big Show-John Cena ja sen playboy evening gown matsin ja Kane - undertaker on imussa. Kerranki yritin pitää jännitystä yllä, enkä lukenu noita tuloksia mistään. Erityisesti toi Taker-Kane oli niin kiinnostava, etten millään ois halunnu sitä spoilata. Noh, kirjotin sen DC:seen hakusanaks, ja painoin search ja jes! Ruutuun ilmestyy videoleike nimeltä
Wrestlemania XX undertaker Defeats Kane
Kiitti vitusti sille molopäälle joka ton oli jakoon pistäny!! :curs: Noh, siitä meni jännitys ja sit katoin ton US-Title matchin
aika surkea oli, Big Show pätki Cenan ihan totaalisesti, vaan tämäpä koki lopussa ihmeparannuksen ja voitti. Ennaltaarvattavampaa matsia saa hakea
Tarttis toi Lesnar - Goldberg jostain saada, ei oikein puheiden perusteelle kuulosta kauheen hyvältä, mutta pakko se silti on nähä ku on kerran Brockin viimenen matsi. Oon ennen aina puolustellu Goldbergiä ku kaikki haukkuu sen egoa tai sitä kuin se ei ikinä suostu häviimään, mutta kyllä varsinki noiden sen Kane-matsien jälkeen on alkanu mullaki mitta täyttyä.. ikävää, että Lesnar lähtee, mutta toisaalta ei siitä sen gimmickistä enää paljoa jälellä ollukaan. Se Lesnar, mikä se oli sillon ku se tuli WWE:hen, se joka heitteli Rikishiä ku märkaa rättiä ja nakkas Mark Henryn kehän toisesta laidasta toiseen, se oli se joka muun kolahti, ei toi joka juoksee poliisirivin taakke piiloon Hardcore Hollylta.
mitä muita imemisen arvosia matseja siinä oli? Ei oikeen jaksais imeä koko Wrestlemaniaa koneelle, en kummiskaan raaskis poistaa sitä ja se vie pirusti tilaa. Entä olisko kellään mitään hyviä hubeja?

Olihan tuo kokonaisuudessaan aika upea tapahtuma. Muutama matsi aiheutti pettymyksen, mutta kokonaisuus jäi kyllä reilusti plussalle. Kannattaa se minusta itselleen imutella, kyllä siinä senverran katsomista on.
Hyvät musat oli muuten wwe valinnut tapahtumaan!

Mitä nyt on tullut tuota ameriikan suurta viihdettä seurattua jo useita vuosia, niin voin kertoa että taisi olla huonoin Wrestlemania vuosiin. Takerin paluu sävähdytti, mutta petyin itse matsin lyhyyteen. Main even oli kieltämättä mahtava, varsinkin kun pitkän työn tehnyt Benoit vihdoin saa ansaitsemaansa kunnioitusta. Muut matsit sitten olivatkin aika tavanomaisia ja tylsiä.

Chris Jericho vs. Christian oli varmaan paras matsi tossa tapahtumassa. Myös Raw:n raskaansarjan mestaruusmatsi oli ihan hyvä. Mutta kyllähän tuo oli pettymys, Wrestlemanian pitäisi olla edes vähän parempi. Goldberg vs. Brock Lesnar oli vuoden kovinta paskaa.

S.L. sanoi:
Mitä nyt on tullut tuota ameriikan suurta viihdettä seurattua jo useita vuosia, niin voin kertoa että taisi olla huonoin Wrestlemania vuosiin.

Vähää samaa mieltä. Oli hieman pettymys tämän kertainen wrestlemania.

Deat sanoi:
Juu, ettiä oon jo pitkään yrittäny noita matseja, Entä olisko kellään mitään hyviä hubeja?

Mistä oikein olet yrittänyt etsiä? Itse sain omani pari päivää wrestlemaniasta.
Ruotsin puolella (?) on aika hyvä hubi, jonne ilmestyy lähes heti kaikki jakoon. Minimi on 5Gb painimatskua..
Osoitetta en muista, mutta se on siinä WWE tjtn threadissä.

Suositut

Back
Ylös Bottom